Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


AH bezorgdienst

<<

Pitty

Bericht 03 Mei 2016 20:17

AH bezorgdienst

Zojuist vanaf mijn vakantieadres in Denemarken de boodschappen besteld en als het goed is komen ze zaterdag tussen 8 en 14 uur thuis. Wie besteld ook wel eens boodschappen bij de Appie, hoe zit het met houdbaarheidsdata? Ik heb er ook een maaltijdbox bijbesteld, lekker makkelijk.
<<

Anoniem313

Bericht 03 Mei 2016 20:20

Re: AH bezorgdienst

Wij doen het elke week en ik ben er wel tevreden over. De houdbaarheidsdata zijn OK, alles is zeker nog een paar dagen houdbaar. Trouwens, als je je nummer hebt doorgegeven krijg je een sms als de bezorger in de buurt is, dat vind ik ook wel handig.
<<

Pitty

Bericht 03 Mei 2016 21:59

Re: AH bezorgdienst

Dank voor de sms tip! Ik heb besteld tot vrijdag 13 mei, dus ik hoop dat het goed komt met de houdbaarheidsdatum. Iemand ook ervaring met de AH maaltijdbox en fruitbox?
<<

Patsy

Bericht 03 Mei 2016 22:15

Re: AH bezorgdienst

Ik heb, tijdens mijn zwangerschappen veel besteld bij AH. Ik ben er heel erg tevreden over. De houdbaarheid van producten vond ik altijd erg goed.

Tegenwoordig bestel ik vaak mijn boodschappen bij Jumbo, daar zijn de producten veel minder lang houdbaar is mijn ervaring.
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 04 Mei 2016 19:48

Re: AH bezorgdienst

Ah... Er gaat hier op eens een lampje branden wie je bent :smile:

Ik bestel ook regelmatig bij de ah. Ik zette het er eerst bij of ze op de datum wouden letten maar dan doen ze automatisch. Ideaal is het :)
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 04 Mei 2016 20:11

Re: AH bezorgdienst

Ik ben ook erg tevreden over de AH bezorgservice! Nog niet heel vaak gebruik van gemaakt, maar de keren dat ik het heb gedaan ging het prima. Producten inderdaad ook zeker nog een aantal dagen houdbaar. Jumbo ben ik minder over te spreken, ik bestelde een tijdje via de site en dan ophalen bij het pick up point. Maar al tig keer gehad dat alles met 1 of max 2 dagen op moest (hoorde overigens niet volgens jumbo) en bij het punt hier maken ze er ook een puinhoop van. Dus daar ben ik minder over te spreken. Maar de AH ging perfect tot nu toe!

Ook voor grotere bestellingen vond ik het ideaal. Ze hadden laatst ons favoriete sap 1+1 gratis, toen heb ik meteen groot ingeslagen en het wordt allemaal netjes tot in de keuken gebracht. Vind alleen de bezorgkosten soms vrij hoog, al valt het nog mee als je ziet wat je er voor krijgt. Maar met een kortingscode of bij het bestellen van bepaalde producten geen bezorgkosten is ook altijd mooi meegenomen.
<<

Pitty

Bericht 07 Mei 2016 20:55

Re: AH bezorgdienst

Nog even een update: vandaag is alles bezorgd en ik ben super tevreden! Alles is houdbaar tot 27 mei! Ook de Allerhande box vind ik erg handig!

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers