Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Blond/geel

<<

Anoniem185

Bericht 06 Mei 2016 17:18

Blond/geel

Vanochtend ben ik naar de kapper gegaan en heb mijn haar wat lichter laten maken. Nu ben ik normaal niet zo van de plaatjes, omdat het dan altijd tegen valt, maar mijn kapper vindt het wel prettig als ik dat wel doe. Dus ik had dit plaatje aan haar gegeven:

Afbeelding

Mijn eigen haarkleur is ongeveer de kleur net als aan de aanzet van het eerste plaatje, ongeveer dit, misschien ietsjes donkerder:

Afbeelding

Ze gaf al meteen aan ongeveer tot de helft van het plaatje te kunnen gaan, omdat het anders in meerdere keren moest. Nu vond ik dat prima want dat is licht genoeg naar mijn zin, die onderste puntjes zijn bijna wit en dat hoef nu ook weer niet. Nu heeft ze het gekleurd en in het begin toen ik daar was vond ik het mooi, maar nu na een paar uur lijkt het wat gelig te worden... Ik krijg het niet goed op de foto, maar ik zal proberen een foto te maken waar het op staat zoals ik bedoel.

Wat nu te doen? Ik heb toen bij de kapper aangegeven dat ik er blij mee was omdat het daar niet geel leek, maar het begint me nu na een paar uur een beetje tegen te staan.
<<

Anoniem185

Bericht 06 Mei 2016 17:21

Re: Blond/geel

Foto staat in het selfie topic, maar hier is het dus nog niet heel goed te zien. In het echt lijkt het wat geler.
Laatst gewijzigd door Anoniem185 op 07 Mei 2016 00:34, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem219

Bericht 06 Mei 2016 17:26

Re: Blond/geel

Even de kapper bellen en uitleggen?
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 06 Mei 2016 17:29

Re: Blond/geel

Kan ook door de zon komen. Ik zou het wassen met zilvershampoo, dat haalt de gele gloed eruit.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem313

Bericht 06 Mei 2016 20:57

Re: Blond/geel

Vergeleken met het plaatje heb je inderdaad veel warmte in je haar zitten. Dat is ook lastig om eruit te halen. Sowieso moet er een goede assige toner worden gebruikt. Is dat gebeurd? Ik zou even bellen voor overleg.
<<

Anoniem177

Bericht 07 Mei 2016 01:33

Re: Blond/geel

Ik las dat je van donker naar blond bent gegaan, dan komt er sowieso veel warmte vrij en als je zelf al warmte in je haar hebt zitten dus dubbel op. Het is lastig om zoiets ook in 1x te doen.
Er moet een kleurspoeling overheen die het gele eruit haalt. Een as tint, maar twijfel zo of het iets gaat doen, kan zijn dat je haar nog wat te donker is. Lastig te beoordelen van foto's. Je zou ook allemaal highlights kunnen laten zetten ipv compleet blonderen. Dan oogt het gelijk een stuk lichter, is het gemengd en dan een toner. Maar of de kapsalon daarmee akkoord gaan geen idee
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 07 Mei 2016 10:58

Re: Blond/geel

Ik vind je haren mooi geworden maar in niks lijken op het plaatje wat je geplaatst hebt. Ik zou er wel over bellen, je hebt er waarschijnlijk genoeg geld voor betaald.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 07 Mei 2016 13:42

Re: Blond/geel

Idd wat Leaf zegt wassen met zilvershampoo. Even 5 min laten intrekken en dan goed uitspoelen.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Anoniem237

Bericht 07 Mei 2016 13:48

Re: Blond/geel

Ik sluit me bij Bambina aan. De kleur is nog te donker voor een zilver shampoo dus daarmee red je het denk ik niet om de warme gloed eruit te krijgen.
Ik vind de kleur juist heel mooi! :) Als ze nog een keer gaat ontkleuren beschadigd het je haar nog een keer.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers