Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


herstel keizersnede, nieuwe vraag 15/10

<<

Anoniem33

Bericht 15 Okt 2013 19:39

Re: herstel keizersnede, nieuwe vraag 15/10

Had je het aan 1 kant of aan beide kanten die pijn? Want ik heb het dus aan beide kanten en kan me niet voorstellen dat dat een hechting kan zijn...

Mijn wond is overigens al volledig genezen, zelfs geen korstjes meer...
<<

Anoniem331

Bericht 15 Okt 2013 19:41

Re: herstel keizersnede, nieuwe vraag 15/10

Duidelijk aan 1 kant. Kunnen het ook de hechtingen zijn die trekken? Of echt stekende pijn? Als het lang duurt zou ik je huisarts bellen. Want het hoort niet.
<<

Anoniem33

Bericht 15 Okt 2013 19:46

Re: herstel keizersnede, nieuwe vraag 15/10

Het is echt stekende pijn... Je kent wel de pijn als je te lang hardloop, dan krijg je ook van die stekende pijn in je zij. Zo voelt het wel een beetje maar dan nog pijnlijker. Ik heb soms zelfs de neiging om echt een kreetje te geven.
Misschien dat ik morgenochtend de huisarts wel eventjes bel. Hoef pas 28okt op controle bij de gyn en dat duurt dan nog wel erg lang.
<<

Anoniem331

Bericht 15 Okt 2013 19:53

Re: herstel keizersnede, nieuwe vraag 15/10

Dan zou ik morgen echt even bellen!
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 15 Okt 2013 20:34

Re: herstel keizersnede, nieuwe vraag 15/10

Ik had het ook, vooral bij het uit bed gaan, ging vanzelf over.
M:21072011
J :08012014
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 15 Okt 2013 21:02

Re: tips mbt herstel keizersnede (en peuter)

Pien schreef:Ik up dit topic even met nog een vraagje mbt herstel keizersnede.

Inmiddels is het 4 weken geleden, het gaat super goed. Ik heb alleen sinds een weekje hele erge steken links en rechts onderin mijn buik, precies naast mijn wond/ litteken. De pijn is zo erg dat ik soms in elkaar krimp van de pijn....

Wie herkent dit en hoe lang heeft deze pijn bij jullie aangehouden?


Ik heb ook na 4 weken weer iets meer pijn gekregen, bij mij was het aan 1 kant. De wond ging toen ook een heel klein stukje open aan die kant. Heb toen toch weer wat rustiger aan gedaan en toen ging het ook vanzelf weer dicht.
Maar als je er vel pijn aan hebt zou ik er zeker even naar laten kijken!
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers