Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke factor gebruiken jullie voor de kinderen?

<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 06 Mei 2016 15:33

Re: Welke factor gebruiken jullie voor de kinderen?

Factor 50 smeer ik nu, die heb ik voor mezelf ook. Koop ook elk jaar nieuwe zonnebrand.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 06 Mei 2016 16:05

Re: Welke factor gebruiken jullie voor de kinderen?

Factor 50 voor m'n oudste. M'n baby hou ik uit de zon. Zelf smeer ik factor 30 of 50, net wat ik in de buurt heb.
#teammaple🍁
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 06 Mei 2016 19:52

Re: Welke factor gebruiken jullie voor de kinderen?

Smeren jullie je baby ook in? Ik hou hem uit de zon en met wandelen heeft hij een hoedje op. Hij blijft vooralsnog liggen waar ik hem neerleg.

Voor dochter heb ik factor 30. Ze is nog nooit verbrand.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 06 Mei 2016 20:11

Re: Welke factor gebruiken jullie voor de kinderen?

Ook in de schaduw kunnen baby's/kinderen verbranden, dus zou sowieso altijd insmeren.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 06 Mei 2016 20:16

Re: Welke factor gebruiken jullie voor de kinderen?

Lucy schreef:Er zit maar heel weinig verschil in, factor 50 wordt 45, geen 30 of de helft. Dat is een hardnekkig fabeltje/verkooptrucje.

Wij gebruikten altijd 50 of 30, ik ga nu switchen naar 30. Dat is goed genoeg. Ik gebruik No Ad.


Neem aan dat de info op de site van het KWF betrouwbaar is;

https://www.kwf.nl/preventie/Zon-versta ... A8me-.aspx
"Houdbaarheid
Je hebt thuis vaak nog zonnebrandcrème staan van de vorige zomer. Wist je dat een crème na aankoop nog 1 tot 2 jaar houdbaar is? Nadat de verpakking geopend of warm geworden is, wordt de beschermingsfactor lager. Het middel geeft dan niet altijd meer volledige bescherming. Bewaar je zonnebrandcrèmes dus niet te lang en niet in de volle zon. "
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers