Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Netflix gratis maand doet het niet meer

<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 29 Apr 2016 15:59

Netflix gratis maand doet het niet meer

Met z'n 4en hebben we een Netflix-abonnement. Of althans, die willen we. Gratis proefmaand gehad en toen bedacht iemand dat nu één van de anderen weer die gratis proefmaand kon aanvragen en we zo dus 4 gratis proefmaanden hadden. Nu was ik aan de beurt en vanmorgen nieuw account aangemaakt. Kon vanmorgen nog kijken en nu krijg ik een melding dat ik al eens een gratis maand heb gehad en ik dus niet meer kan kijken... Op zich logisch natuurlijk, dus we nemen gewoon het abonnement incl. betalen. Want echt netjes is het niet. Alleen nu kunnen de andere 3 nog wel gewoon kijken!!!

Iemand dit ook eens gehad en kun je dit omzeilen?
<<

Anoniem304

Bericht 29 Apr 2016 16:02

Re: Netflix gratis maand doet het niet meer

Huh?

Jullie zaten met z`n 4en op account A. Dat account liep af dus heb jij vanochtend account B aangemaakt? Nu kan jij niet meer kijken via account B, maar die drie anderen kunnen wel kijken via account B?
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 29 Apr 2016 16:04

Re: Netflix gratis maand doet het niet meer

Ja, al is dit ondertussen al account C.

Dus hiervoor 2x met een ander e-mailadres en rekeningnummer gratis proefmaand aangevraagd voor 4 personen en vervolgens weer opgezegd. Nu ik het de 3e keer wil proberen krijg ik dus die melding dat ik al een gratis proefmaand heb gehad...
<<

Anoniem304

Bericht 29 Apr 2016 16:06

Re: Netflix gratis maand doet het niet meer

Alle kijkactiviteit etc. zit gekoppeld aan je IP-adres en dat houden ze allemaal bij, dus het zou zomaar kunnen dat je aan de hand daarvan er nu al uit ligt. Bij die andere 3 zou dat zomaar nog kunnen komen de komende uren/dagen.

Maar als je inderdaad gewoon een abonnement hebt heb je dit probleem niet. :D
<<

Anoniem245

Bericht 29 Apr 2016 16:08

Re: Netflix gratis maand doet het niet meer

Met zijn 4en ben je €3,- per maand kwijt en kun je onbeperkt Netflixen. Waarom zou je dat willen omzeilen door 4 keer een ander acoount te maken??
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 29 Apr 2016 16:22

Re: Netflix gratis maand doet het niet meer

Van mij hoefde dat ook niet, maar iemand van de groep wilde blijkbaar dus €12,- uitsparen
<<

Anoniem185

Bericht 02 Mei 2016 19:44

Re: Netflix gratis maand doet het niet meer

Ze zullen dat inderdaad aan de hand van je IP-adres wel hebben gezien. Terecht dat ze het stopzetten dan. Veel plezier met je abonnement verder, Netflix is echt top! :)
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 02 Mei 2016 21:39

Re: Netflix gratis maand doet het niet meer

De anderen hebben idd vlak na mij dezelfde berichtgeving gehad...
Enige nadeel van Netflix vind ik dat ze alleen per hele seizoen erop zetten. Zo zijn ze dus niet heel up to date...
<<

Anoniem304

Bericht 02 Mei 2016 22:44

Re: Netflix gratis maand doet het niet meer

Er zijn genoeg series met iedere week een nieuwe aflevering.

De rest heeft te maken met rechten. Netflix doet echt wel z'n best om zo snel mogelijk meer series en seizoenen aan te kunnen bieden.
<<

Anoniem304

Bericht 02 Mei 2016 22:46

Re: Netflix gratis maand doet het niet meer

Het aanbod is best groot vind ik. Zou nog maanden kunnen kijken :P
<<

Anoniem167

Bericht 02 Mei 2016 22:51

Re: Netflix gratis maand doet het niet meer

MissBitchy schreef:De anderen hebben idd vlak na mij dezelfde berichtgeving gehad...
Enige nadeel van Netflix vind ik dat ze alleen per hele seizoen erop zetten. Zo zijn ze dus niet heel up to date...


Maar dat is helemaal niet waar, er zijn allemaal nieuwe series die wekelijks erop komen!
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 04 Mei 2016 22:06

Re: Netflix gratis maand doet het niet meer

Yadira schreef:Het aanbod is best groot vind ik. Zou nog maanden kunnen kijken :P


Ja echt. Ik wil nog zoveel zien en dan al die series waar nieuwe seizoenen van komen..
R. 2013
D. 2016
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 04 Mei 2016 22:09

Re: Netflix gratis maand doet het niet meer

Pippa schreef:
MissBitchy schreef:De anderen hebben idd vlak na mij dezelfde berichtgeving gehad...
Enige nadeel van Netflix vind ik dat ze alleen per hele seizoen erop zetten. Zo zijn ze dus niet heel up to date...


Maar dat is helemaal niet waar, er zijn allemaal nieuwe series die wekelijks erop komen!


Oh nou dan toevallig alleen wat ik kijk haha! O.a. The walking dead bijvoorbeeld.
<<

Anoniem304

Bericht 04 Mei 2016 22:12

Re: Netflix gratis maand doet het niet meer

MissBitchy schreef:
Pippa schreef:
MissBitchy schreef:De anderen hebben idd vlak na mij dezelfde berichtgeving gehad...
Enige nadeel van Netflix vind ik dat ze alleen per hele seizoen erop zetten. Zo zijn ze dus niet heel up to date...


Maar dat is helemaal niet waar, er zijn allemaal nieuwe series die wekelijks erop komen!


Oh nou dan toevallig alleen wat ik kijk haha! O.a. The walking dead bijvoorbeeld.

Mja, dat komt in Nederland op TV, dus dat kan helaas niet anders. :P

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers