Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Schoenen/sandaaltjes lange jurk bruiloft

<<

Funk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 622

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 25 Apr 2016 10:04

Schoenen/sandaaltjes lange jurk bruiloft

Over 8 weken heb ik een bruiloft en ik heb de jurk al Afbeelding
maar ik weet niet zo goed wat ik eronder/ erbij moet dragen.
Ik ben niet zo lang, 1.64 maar verrassend genoeg stond deze jurk wel goed ;) Ik draag zelden hakken maar dat lijkt me wel het mooist hieronder. Iemand tips wat ik hierbij nou kan dragen? Mag ook qua andere accessoires nog. :)
Grote boef 4-9-2011
Kleine boef 29-07-2013
<<

Lara

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 29 Dec 2013 13:45

Bericht 25 Apr 2016 19:04

Re: Schoenen/sandaaltjes lange jurk bruiloft

Wat een mooie jurk. Ik zou het qua sieraden etc vrij rustig houden. Die schoenen van dit model vind ik érg mooi, maar platte open schoentjes kunnen er ook wel bij. Ik vind zulke sandalen er bijvoorbeeld wel mooi bij (mits de jurk dan niet te lang is) http://www.asos.com/ASOS/ASOS-FIFI-Woven-Leather-Sandals/Prod/pgeproduct.aspx?iid=5833443&cid=4172&Rf989=5025&sh=0&pge=0&pgesize=36&sort=-1&clr=Nude&totalstyles=451&gridsize=3
Met een donkerblauwe of lichtroze nagellak.
<<

Anoniem161

Bericht 25 Apr 2016 20:34

Re: Schoenen/sandaaltjes lange jurk bruiloft

Vind de jurk erg mooi!

Als sieraad misschien een armband en een simpele ketting met een klein hangertje. Niet te druk maken.

Kan je wel op hakken lopen? Anders zou ik dat niet doen. Dan zou ik idd gaan voor de sandalen van mijn voorganger.
Het model van de schoenen op het plaatje Vind ik ook mooi. Dus zou anders wel in die richting zoeken als je hakken wil.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 26 Apr 2016 10:36

Re: Schoenen/sandaaltjes lange jurk bruiloft

Wat een mooie jurk zeg!
Als jij wat kleiner bent, hoe lang valt de jurk dan? Ik zou denk ik voor platte sandaaltjes gaan hoor. Niet zo afschuwelijk als rond moeten lopen met zere voeten op zo'n feest.
#teammaple🍁
<<

Geel

Bericht 26 Apr 2016 10:44

Re: Schoenen/sandaaltjes lange jurk bruiloft

Wat een prachtige jurk zeg! Ik heb ook een bruiloft in september, dus je brengt me op een idee met je Asos :-)

Ik vind sandalen wel mooi, maar dat maakt 't ook wel wat casual. Ik vind zoiets wel mooi, niet te hoog qua hak: Afbeelding
<<

Funk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 622

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 03 Mei 2016 09:14

Re: Schoenen/sandaaltjes lange jurk bruiloft

Bedankt voor de complimenten/tips! Vind de sandaaltjes heel erg leuk!! Maar de jurk komt tot op de grond bij mij, daarom leek een hak mij wel mooi.
Grote boef 4-9-2011
Kleine boef 29-07-2013
<<

Anoniem170

Bericht 03 Mei 2016 21:49

Re: Schoenen/sandaaltjes lange jurk bruiloft

Mooie jurk! Ik zou voor schoenen gaan in huidskleur

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers