Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


wat kan ik geven?

<<

Anoniem282

Bericht 02 Mei 2016 22:52

wat kan ik geven?

Deze week ga ik een vriendin opzoeken in het buitenland en ik logeer een aantal dagen bij haar. Ze komt nog regelmatig in NL, dus ze mist geen specifieke etenswaren. Ik wil graag iets aan haar geven, maar kan even niets verzinnen. Ben niet zo origineel/creatief en ik hoop iemand hier wel. :) Het mag niet te zwaar/groot zijn, want ik moet het meenemen in m'n handbagage in het vliegtuig. Tips zijn welkom!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 02 Mei 2016 22:54

Re: wat kan ik geven?

Ik zou gaan voor een fijne fles wijn (of meerdere), waarmee jullie samen kunnen proosten. Wat mij betreft iets minder orgineel maar waarvan je zeker weet dat het gewaardeerd wordt.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem282

Bericht 02 Mei 2016 23:06

Re: wat kan ik geven?

Kan ik dat dan niet beter daar kopen? Ik zou er niet heel blij van worden als de fles onverhoopt kapot zou gaan in m'n bagage. En ik zie mezelf er voor aan dat me dat lukt. ;-) Wilde haar daar sowieso ook mee uit eten nemen. Maar vond iets geven bij aankomst ook wel leuk. :)
<<

Anoniem171

Bericht 02 Mei 2016 23:43

Re: wat kan ik geven?

- Pakket tijdschriften
- Lieve kaartjes/ briefjes van NL vrienden en familie
- Haar lievelings chocolade/ parfum/ doucheschuim

Wat is je budget ongeveer?
<<

Anoniem282

Bericht 03 Mei 2016 09:26

Re: wat kan ik geven?

Ik heb niet echt een budget, maar ben wel gebonden door het vliegen. Ik kan niet alles zomaar meenemen qua bagage. :)

Ik denk dat ik bij nader inzien iets lekkers bij de Hema haal en haar daar trakteer op een etentje. Dan zit ik niet met iets dat kapot kan gaan onderweg.
<<

anoniem213

Bericht 03 Mei 2016 10:41

Re: wat kan ik geven?

Sowieso mogen wijn en grote flessen douchespul niet mee in je handbagage. Ik vind iets te lezen in het Nederlands wel leuk (zoals hierboven iemand al tijdschriften noemde).
<<

Anoniem282

Bericht 03 Mei 2016 13:53

Re: wat kan ik geven?

Nee precies, vloeistoffen tot 75 mg als ik me niet vergis. Ik vind het ook geen succes om met een fles parfum of wijn te gaan reizen. Voor tripjes heb ik zelf juist altijd parfum die niet in een glazen fles zit. Zou het niet fijn vinden als m'n hele bagage anders onder de troep kan zitten.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 03 Mei 2016 13:55

Re: wat kan ik geven?

Anders een leuk/ mooi Nederlands boek?
<<

Anoniem282

Bericht 03 Mei 2016 16:10

Re: wat kan ik geven?

Een boek is ook een goed idee, thnx! :) Ze houdt erg van lezen. Er is al een reservering gemaakt voor zaterdag: tapas restaurant. :heart: Daar trakteer ik en ik ga morgen gewoon nog even de stad in om te kijken naar iets leuks!
<<

Elle123

Bericht 03 Mei 2016 16:31

Re: wat kan ik geven?

Iets van een sieraad? Een leuk armbandje ofzo? Lekker klein dus gemakkelijk mee te nemen.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers