Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vriendinnen die geen kinderen hebben

<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 02 Mei 2016 10:07

Re: Vriendinnen die geen kinderen hebben

De persoon achter Maud is een fantast, een narcist met een persoonlijkheidsstoornis die hoogwaarschijnlijk gelooft in haar verzonnen leventje. Pathologische leugenares.
04-2014
10-2015
<<

Anoniem313

Bericht 02 Mei 2016 12:45

Re: Vriendinnen die geen kinderen hebben

Milou schreef:De persoon achter Maud is een fantast, een narcist met een persoonlijkheidsstoornis die hoogwaarschijnlijk gelooft in haar verzonnen leventje. Pathologische leugenares.


Tjonge.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 02 Mei 2016 12:51

Re: Vriendinnen die geen kinderen hebben

Milou schreef:De persoon achter Maud is een fantast, een narcist met een persoonlijkheidsstoornis die hoogwaarschijnlijk gelooft in haar verzonnen leventje. Pathologische leugenares.


Poeh! Waarom niet gewoon iemand die het leuk vind om reacties uit te lokken op een forum waar er genoeg mensen zijn die blijven happen en reageren. Ik heb zelf niet die behoefte maar kan me wel voorstellen dat het voor iemand wel leuk en een uitdaging kan zijn, een soort acteren is, een schijn wereltje opbouwen op een forum. Vooral als je zo veel reacties krijgt en blijft krijgen van mensen die happen en reageren. Volgens mij hoef je er zeker zelf niet in te geloven en zeker geen persoonlijkheidsstoornis te hebben. Fantasie misschien wel maar volgens mij kom je ook al een heel eind met mensenkennis/inschatten met wat voor soort uitspraken je de meeste reacties krijgt.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 02 Mei 2016 12:52

Re: Vriendinnen die geen kinderen hebben

En weer on topic!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 02 Mei 2016 13:53

Re: Vriendinnen die geen kinderen hebben

Tabbie schreef:En weer on topic!


Waarom? Er is geen topic mijn inziens?
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 02 Mei 2016 13:56

Re: Vriendinnen die geen kinderen hebben

Milou schreef:De persoon achter Maud is een fantast, een narcist met een persoonlijkheidsstoornis die hoogwaarschijnlijk gelooft in haar verzonnen leventje. Pathologische leugenares.

Jeetje Milou, soms vraag ik me af of jij wel eens normaal kunt reageren, in plaats van altijd zo extreem. Niks aan.

♥♥
<<

Anoniem304

Bericht 02 Mei 2016 14:15

Re: Vriendinnen die geen kinderen hebben

Elliot schreef:
Milou schreef:De persoon achter Maud is een fantast, een narcist met een persoonlijkheidsstoornis die hoogwaarschijnlijk gelooft in haar verzonnen leventje. Pathologische leugenares.

Jeetje Milou, soms vraag ik me af of jij wel eens normaal kunt reageren, in plaats van altijd zo extreem. Niks aan.

Forum extremist! :smile:
<<

Anoniem282

Bericht 02 Mei 2016 15:08

Re: Vriendinnen die geen kinderen hebben

Milou, onze forumpsychiater. Wat een luxe. Echt een aanwinst voor dit forum, vanwege je goede onderbouwing. Leerzaam en verrijkend.
Laatst gewijzigd door Anoniem282 op 02 Mei 2016 15:32, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 02 Mei 2016 15:32

Re: Vriendinnen die geen kinderen hebben

Caro schreef:
Tabbie schreef:En weer on topic!


Waarom? Er is geen topic mijn inziens?



Maar ik vind het ook onnodig om nu zo uit te halen naar iemand die er niet meer is.

Beetje eer bij jezelf hoor.
<<

Anoniem211

Bericht 02 Mei 2016 17:42

Re: Vriendinnen die geen kinderen hebben

Forumster schreef:Ik ben bewust kinderloos en heb tijd om de onderkant van de stoelen wekelijks schoon te maken.


:good: :smile:
<<

Anoniem184

Bericht 02 Mei 2016 18:52

Re: Vriendinnen die geen kinderen hebben

Milou schreef:De persoon achter Maud is een fantast, een narcist met een persoonlijkheidsstoornis die hoogwaarschijnlijk gelooft in haar verzonnen leventje. Pathologische leugenares.

Ik wil ook wel even een analyse op jou loslaten hoor :^^:
<<

Anoniem315

Bericht 02 Mei 2016 18:54

Re: Vriendinnen die geen kinderen hebben

Goh, wat een vriendelijkheid hier.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 03 Mei 2016 11:43

Re: Vriendinnen die geen kinderen hebben

Tabbie schreef:
Caro schreef:
Tabbie schreef:En weer on topic!


Waarom? Er is geen topic mijn inziens?



Maar ik vind het ook onnodig om nu zo uit te halen naar iemand die er niet meer is.

Beetje eer bij jezelf hoor.


Oh zo! Ja dat was onnodig van Milou maar goed, daar kies ik ook voor die te negeren :smile:
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron