Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Autostoel na maxicosi

<<

Anoniem315

Bericht 24 Mrt 2016 21:25

Re: Autostoel na maxicosi

Wij hebben de normale Pearl, op de familyfix.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 24 Mrt 2016 23:02

Re: Autostoel na maxicosi

Oreo schreef:Wij hebben de 2wayPearl en gaan zoon zo lang mogelijk achterwaarts vervoeren. In mijn auto zit hij in een reguliere autostoel, de tobi geloof ik. In de auto van vriend zit isofix, rijden we lange afstanden en vervoeren we zoon het meeste. Dus hebben we een 2way familyfix gekocht. Ja, rete duur. Maar voor ons het geld wel waard. De 2waypearl was 300 euro, dus dat was echt even een aanslag op de spaarrekenening.


Zo staan wij er ook in. Wij hebben een Cybex, type weet ik niet, in mijn auto. Deze kan nog voorwaarts ook trouwens. Mijn man heeft wel een voorwaartse in zijn bus. Hij haalt zoon 4x pw op en rijdt die tien minuten (max!!) binnen de bebouwde kom met een miljoen stoplichten. Dus dat risico durfden we wel aan. Hij vindt beide prima.
L2014 & H2017
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 29 Apr 2016 22:50

Re: Autostoel na maxicosi

Hoe is de ervaring met het achterwaarts vervoeren? Ik ga morgen denk ik een stoeltje bestellen uit Zweden. Wel lastig om alles goed te vergelijken hoor.
2015 💙
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 30 Apr 2016 07:03

Re: Autostoel na maxicosi

R. Zit in een tobi. Voor I. Kopen we een Römer. Deze komt nu heel goed uit de testen.
I. nu nog in de maxicosi
Http://www.baby-dump.nl/index.php?page= ... merk=31005
<<

anoniem196

Bericht 30 Apr 2016 07:21

Re: Autostoel na maxicosi

Eerste de romer king.
Toen die stuk ging hebben we een maxi cosi axiss gekocht. Ze is 5,5 jaar. 105 cm en 16,5 kilo dus ze past nog zeker wel een jaartje in deze stoel.
Ideaal dat je deze stoel kan draaien!

http://www.baby-dump.nl/index.php?page= ... merk=43837
<<

Anoniem205

Bericht 30 Apr 2016 08:48

Re: Autostoel na maxicosi

Minx, bij ons gaat het perfect. Zoon lijkt niet wagenziek. Kan het je in juni definitief vertellen, dan gaan we een lange rit maken (italië).
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:18

Bericht 30 Apr 2016 09:48

Re: Autostoel na maxicosi

Wij hebben de Tobi. Toen we ooit op zoek gingen naar een vervolgstoel, had je nog geen achterwaartse stoelen.Al weet ik ook niet of ik zoveel geld zou neerleggen voor zo'n stoel.
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 30 Apr 2016 09:49

Re: Autostoel na maxicosi

Klinkt goed :), volgens mij begint wagenziekte al vrij snel. Heb besloten dat ik een stoeltje wil dat beide kanten op kan. Ik ga wss voor de romer multi tech 2. De swedisch plus test heeft die niet gehaald maar dat komt alleen omdat geen enkel stoeltje wat voorwaarts kan die test kan halen. Als hij alleen achterwaarts had gekund had hij het wel gered.
2015 💙
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 30 Apr 2016 10:11

Re: Autostoel na maxicosi

Bij ons wordt het tegen die tijd waarschijnlijk een stoeltje dat vooruit staat. Dit om de praktische reden dat ik zelf anders niet meer in de auto erbij kan, haha. Te lange benen waardoor de stoel niet zover vooruit kan.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 30 Apr 2016 11:22

Re: Autostoel na maxicosi

Het lijkt me wel onhandig, hebben jullie dat niet? Ik geef heel vaak eten, drinken, snoetepoetsers of speelgoed naar achter. Dat kan dan toch niet?
R. 2013
D. 2016
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 30 Apr 2016 12:30

Re: Autostoel na maxicosi

Spencer schreef:Het lijkt me wel onhandig, hebben jullie dat niet? Ik geef heel vaak eten, drinken, snoetepoetsers of speelgoed naar achter. Dat kan dan toch niet?


Ik zit toch vaak alleen in de auto dus dingen naar achter geven is sowieso al geen optie. Moet op de weg letten.
2015 💙
<<

Elska

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1489

Geregistreerd: 11 Okt 2015 20:55

Bericht 30 Apr 2016 12:45

Re: Autostoel na maxicosi

Spencer schreef:Het lijkt me wel onhandig, hebben jullie dat niet? Ik geef heel vaak eten, drinken, snoetepoetsers of speelgoed naar achter. Dat kan dan toch niet?

ik vond dat eigenlijk wel meevallen toen ik laatst met iemand en 2 kinderen op stap was. de oudste zat naar voren en de jongste naar achteren. de jongste zat dichterbij waardoor iets aangeven juist makkelijker ging. zicht is wel iets minder maar met een spiegeltje nog steeds prima.
met eigen kinderen is de ervaring misschien heel anders, maar het viel mij zeker niet tegen.
Afbeelding
<<

Anoniem168

Bericht 30 Apr 2016 14:28

Re: Autostoel na maxicosi

Spencer: op lange stukken zit ik naast hem achterin. Bij korte stukken heeft hij niks nodig eigenlijk, wel kan ik dan makkelijk vanaf de passagiersstoel de stoel (Nuna Rebl) in slaapstand trekken.

Ik bedacht me pas dat wij over de 15 maanden heen zijn nu. Stoel kan beide kanten op, maar we vervoeren nog steeds achterwaarts. Blijven dit ook doen zolang het voor zoon comfortabel genoeg blijft. Van wagenziekte nooit wat gemerkt.
<<

Anoniem205

Bericht 30 Apr 2016 21:37

Re: Autostoel na maxicosi

Spencer schreef:Het lijkt me wel onhandig, hebben jullie dat niet? Ik geef heel vaak eten, drinken, snoetepoetsers of speelgoed naar achter. Dat kan dan toch niet?


Nee hoor, geen last van. Ik heb uitschuifbare, verdraagbare armen. Ben tenslotte een supermama. Jij niet dan? :smile:
<<

Anoniem286

Bericht 30 Apr 2016 21:43

Re: Autostoel na maxicosi

Wij hebben een maxicosi milofix, bevalt heel goed en kan ook achterwaarts. S heeft tot een maand of 18 zeker wel achterwaarts gezeten en inmiddels zit ze er voorwaarts in. Het is een ruime stoel, ze zit totaal niet krap, kan er dus zeker wel tot 4 jaar in. Prijstechnisch was hij ook wel aantrekkelijk, maar ik zie hem niet meer op de maxi cosi website staan. Misschien is het een model dat uitloopt.Hoe dan ook, ik vind het een aanrader en een goede koop.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 30 Apr 2016 23:13

Re: Autostoel na maxicosi

Oreo schreef:
Spencer schreef:Het lijkt me wel onhandig, hebben jullie dat niet? Ik geef heel vaak eten, drinken, snoetepoetsers of speelgoed naar achter. Dat kan dan toch niet?


Nee hoor, geen last van. Ik heb uitschuifbare, verdraagbare armen. Ben tenslotte een supermama. Jij niet dan? :smile:


Nope. Gelukkig kan ik aardig goed gooien dus hij zou niet verhongeren hoor. Ik werp wel wat in die stoel.
R. 2013
D. 2016
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 02 Mei 2016 16:55

Re: Autostoel na maxicosi

2015 💙
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers