Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


En toen zei de arts..

<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15901

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 30 Apr 2016 10:51

Re: En toen zei de arts..

Wat een ernom heftig bericht. Ik weet niet zo goed wat te zeggen. Wens jullie alle kracht en wijsheid om dit nieuws weer een plekje te geven. Blijf vooral genieten van jullie mooie meisje!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 30 Apr 2016 13:14

Re: En toen zei de arts..

Ik weet ook niet goed wat te zeggen, veel sterkte!
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 30 Apr 2016 13:42

Re: En toen zei de arts..

Veel sterkte! Wat een heftig nieuws :( dikke knuffel!
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:25

Bericht 30 Apr 2016 13:43

Re: En toen zei de arts..

Jeetje Brooke wat heftig allemaal!! :hug:

Elke klap die je krijgt moet je verwerken, en dat kost tijd. En het is ook heel logisch dat je op een wonder hoopt voor je dochtertje. Fijn dat ze nu op een goede opvang zit en dat ze het daar leuk vind. Geniet van alle kleine stapjes die ze maakt, want elke stap, hoe klein ook, is er wel één vooruit!

Heel veel sterkte.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Mouette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 536

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:07

Bericht 30 Apr 2016 14:04

Re: En toen zei de arts..

Brooke, wat heftig om te horen dat jullie niet mogen verwachten dat jullie dochter ooit zal gaan lopen. Ik wil jullie veel wijsheid en kracht wensen om jullie dochter te begeleiden op haar hobbelige levenspad en hoop dat ze ondanks haar beperkingen op zal groeien tot een gelukkig en levenslustig persoon!
Afbeelding
<<

Pecha

Noob

Berichten: 248

Geregistreerd: 23 Okt 2014 07:39

Bericht 30 Apr 2016 15:50

Re: En toen zei de arts..

Wat een heftig nieuws.Heel veel sterkte!
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem250

Bericht 30 Apr 2016 16:47

Re: En toen zei de arts..

Ik heb je post al drie keer gelezen, maar weet helemaal niet wat ik moet zeggen. Veel sterkte klinkt zo nietszeggend. Wat moet dit weer een klap voor jullie zijn.
<<

Anoniem211

Bericht 30 Apr 2016 18:16

Re: En toen zei de arts..

Wat heftig Brooke. Poe he.. Ben je bekend met reflexintegratie? Ik weet dat heel veel kinderen met CP hier veel door vooruit gaan, terwijl ze dit niet in die mate deden met fysio, ergo etc. In Biddinghuizen zit de Roode Draak, een centrum voor kinderen met oa CP. Opgericht door een moeder met een zoon in een soortgelijke situatie die niet meer vooruitging en daardoor therapieën uit Amerika heeft gehaald voor haar zoon. Ik zou je aanraden daar eens naar te kijken of te bellen wat mogelijk is. Of gewoon reflexintegratie bij CP.

Van mijn broertje zei men overigens ook dat hij nooit zou kunnen lopen. Nu heeft hij geen CP maar wel behoorlijk wat zuurstof tekort gehad bij de geboorte. De voorspelling is niet uitgekomen. Voorspellingen van artsen komen niet altijd uit, dus laat je niet teveel neerslaan door dat toekomstbeeld. Er is steeds meer mogelijk. Ook voor jouw dochter.

Als je meer wilt weten over RI, mag je mij ook pb'en
<<

munk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 578

Geregistreerd: 18 Sep 2013 18:59

Bericht 30 Apr 2016 18:54

Re: En toen zei de arts..

Brooke... wat een ontzettend heftig bericht heb je gekregen. Helaas heeft mijn zusje (nu 14) precies hetzelfde. Zij werd geboren toen ik 16 was ook met ernstig zuurstoftekort. Ik heb van heel dichtbij mee mogen maken en nog steeds. Mijn zusje heeft verschillende therapien gehad, waaronder therapien uit amerika (zuurstoftherapie). Dat heeft het allemaal wel iets verbeterd en heeft ergvoor gezorgd dat ze zich tegenwoordig op haar knieën kan voortbewegen, zindelijk is geworden en via een computer kan praten. Mijn ouders hebben zich er dan ook nooit bij neer geelgd dat dit het was. Volgens mij begint die berusting nu pas te komen. Maar ook bij haar geldt, ze is heel slim maar kan zich niet uiten en goed voortbewegen en dat is frusterend.

Wat ik je vooral wil meegeven, verlies jezelf en elkaar niet uit het oog!

Sterkte and be strong!
<<

Anoniem168

Bericht 30 Apr 2016 19:24

Re: En toen zei de arts..

Wat een hartverwarmende reacties allemaal. Heb ze allemaal diverse keren opnieuw gelezen, stuk voor stuk alleen maar lieve reacties. Dat doet me erg goed en moet ervan huilen.

Ava, mijn man is van zichzelf vrij nuchter overal in, maar met dit stukje heeft hij toch ook wel erg veel moeite. Hij vond het ook erg moeilijk om J. in een rolstoel te zien. Gelukkig delen we dezelfde gedachtes en gevoelens, dus we kunnen er goed over praten met elkaar en dat doen we ook veel. Ook qua verzorging voor J. en dingen regelen doen we allebei ons best, het komt niet alleen op mij neer gelukkig.

Mickey, bedankt voor je tip. Ga dit zeker in mijn hoofd houden. Nee, wij hebben nu nog geen PGB, we staan eigenlijk nog helemaal aan het begin van de rit zeg maar en we hebben wel een contactpersoon die over dit soort dingen gaat en het is de bedoeling dat we ook dadelijk eerst gaan kijken wat er precies nodig gaat zijn voor nu en in de toekomst.

Marilyn, nee ik had er nog nooit van gehoord. Ik ga je zeker een PM sturen dezer dagen, heb wel een beetje gegoogled en zag dat er bij mij in de buurt ook dat wordt gedaan, maar wat het echt inhoud weet ik nog niet precies. Maar wat ik ervan gelezen heb klinkt het zeker interessant en ben ook heel blij met je tip. Geeft ook weer een nieuwe ingang.

Munk, wat fijn dat de therapieën wel degelijk hebben geholpen en er vooruitgang is geboekt, dat geeft toch weer een beetje hoop dat er meer mogelijkheden zijn. Van de frustratie is heel herkenbaar. Dat is echt een groot dilemma. Ik ga het ook niet naast me neerleggen. Stiekem vanbinnen kan ik het nog steeds helemaal geloven, dus wil er ook alles aan doen, zodat ik me later niet hoef af te vragen van: wat als..
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2382

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:09

Bericht 30 Apr 2016 19:27

Re: En toen zei de arts..

Wat vreselijk heftig Brooke, fijn dat jullie er samen wel goed over kunnen praten. Hopelijk is er voor jullie dochtertje uiteindelijk toch een mooiere toekomst weggelegd dan de artsen nu schetsen, goed dat jullie je niet zonder meer neerleggen bij dit bericht. Sterkte :hug:
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 30 Apr 2016 19:32

Re: En toen zei de arts..

Vreselijk Brooke. Sterkte dekt inderdaad de lading niet, maar dat wil ik jou en je gezin toch wensen..
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 30 Apr 2016 19:39

Re: En toen zei de arts..

Wat heftig Brooke! Wat moet dat een klap zijn, om die woorden zo te horen van een arts. Gun jezelf de tijd om het allemaal te laten bezinken, het is niet niks waar jullie doorheen moeten. Krijgen jullie persoonlijk ook ondersteuning hierin, naast de praktische zaken die geregeld moeten worden?

Hopelijk gaat ze snel haar draai vinden op de plek waar ze maandag gaat beginnen en ik wil jullie heel veel kracht en sterkte toewensen!
<<

boeddha

Kletskop

Berichten: 609

Geregistreerd: 22 Apr 2015 11:14

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 01 Mei 2016 09:33

Re: En toen zei de arts..

Ik heb je even een pb gestuurd.
<<

Anoniem185

Bericht 01 Mei 2016 11:21

Re: En toen zei de arts..

Heel veel sterkte Brooke!

Om even een positief verhaal erin te gooien: een jongen waarbij ik op school zat op de middelbare, daarvan was ook gezegd dat hij nooit zou kunnen lopen en nooit naar een normale school zou kunnen gaan. Hij liep uiteindelijk zelfs zonder krukken, had een bijbaantje net als alle anderen en is na de havo op kamers gegaan. Hij doet alles en kan alles, weliswaar op zijn eigen manier.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 01 Mei 2016 12:00

Re: En toen zei de arts..

Jeetje wat een bericht..ik ben er stil van. Geen idee wat te zeggen, niks lijkt de lading te dekken inderdaad.

:hug:
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 01 Mei 2016 12:05

Re: En toen zei de arts..

Brooke, wat ontzettend heftig, ik ben er echt even helemaal stil van. Ik wens jullie alle kracht toe :hug:
2012 & 2016
<<

Anoniem178

Bericht 01 Mei 2016 13:02

Re: En toen zei de arts..

Ik heb al een paar keer hier gekeken en weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen. Veel sterkte.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 01 Mei 2016 15:03

Re: En toen zei de arts..

Ook ik heb al een paar keer je topic geopend maar weet gewoon elke keer niets om de lading te dekken... Blijf hier vooral schrijven als dat voor jou oplucht; dan kunnen wij iig iets voor jullie doen :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 01 Mei 2016 17:28

Re: En toen zei de arts..

Wat een heftig bericht Brooke. Sterkte voor jullie.
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1953

Geregistreerd: 19 Jan 2015 12:10

Bericht 01 Mei 2016 20:16

Re: En toen zei de arts..

Jeetje, wat een heftig bericht! Ik wil jullie alle sterkte, wijsheid en kracht wensen om hiermee om te leren gaan op wat voor manier dan ook. En ondanks deze vreselijke tegenslag hoop ik dat jullie vooral veel mogen genieten van mooie momenten met jullie dochter, en wie weet wat de toekomst nog voor haar mag brengen, ik hoop van harte dat er meer mogelijk zal zijn dan de artsen nu voorspellen.
<<

Anoniem275

Bericht 01 Mei 2016 20:44

Re: En toen zei de arts..

jeetje, wat heftig!
heel veel sterkte met het verwerken van dit nieuws, maar ook met alles eromheen! :hug:
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers