Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat vind jij de leukste/beste harry potter film ?

<<

Anoniem273

Bericht 30 Apr 2016 09:13

Re: Wat vind jij de leukste/beste harry potter film ?

Kunnen we geen Yes-meeting organiseren naar London? :smile:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43720

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 30 Apr 2016 09:33

Re: Wat vind jij de leukste/beste harry potter film ?

Huh wow ben jij zoveel jonger, Siep? Ik was al 16 toen ik de boeken voor t eerst las! Maar toen waren er al wel twee A drie uit geloof ik. Wanneer kwam de eerste uit?
Let's discover the world together.
<<

Anoniem273

Bericht 30 Apr 2016 11:55

Re: Wat vind jij de leukste/beste harry potter film ?

In 1997 kwam deel 1 uit, 1998 in NL! Ik ben in 2000 begonnen met lezen, toen was ik ook 16 :)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43720

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 30 Apr 2016 12:29

Re: Wat vind jij de leukste/beste harry potter film ?

Oh ja idd, dan heb je gelijk!
Let's discover the world together.
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 30 Apr 2016 20:44

Re: Wat vind jij de leukste/beste harry potter film ?

Marin schreef:Huh wow ben jij zoveel jonger, Siep? Ik was al 16 toen ik de boeken voor t eerst las! Maar toen waren er al wel twee A drie uit geloof ik. Wanneer kwam de eerste uit?


Ik ben 26, ben ik zoveel jonger dan jou? Misschien dat mijn herinneringen niet meer helemaal kloppen qua leeftijd/groep. Dat kan natuurlijk ook.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Anoniem304

Bericht 30 Apr 2016 21:05

Re: Wat vind jij de leukste/beste harry potter film ?

Ik zat ook nog op de basisschool toen ik deel 1 (en 2 denk ik ook nog) heb gelezen. Had ook een heel schattig t-shirt van Hedwig, haha.

Anyway, heb na boek 4 geloof ik niet verder gelezen en heb ook alleen de eerste 2 films gezien geloof ik. Wil het ooit nog wel eens allemaal lezen en kijken.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43720

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 01 Mei 2016 08:34

Re: Wat vind jij de leukste/beste harry potter film ?

Siep schreef:
Marin schreef:Huh wow ben jij zoveel jonger, Siep? Ik was al 16 toen ik de boeken voor t eerst las! Maar toen waren er al wel twee A drie uit geloof ik. Wanneer kwam de eerste uit?


Ik ben 26, ben ik zoveel jonger dan jou? Misschien dat mijn herinneringen niet meer helemaal kloppen qua leeftijd/groep. Dat kan natuurlijk ook.


Ik ben 31 dus scheelt op zich wel wat. Maar ik denk dat ik de boeken dan toch pas ben gaan lezen toen er al drie uit waren want volgens mij heb ik er direct drie verslonden.
Let's discover the world together.
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 01 Mei 2016 09:04

Re: Wat vind jij de leukste/beste harry potter film ?

Yadira schreef:Ik zat ook nog op de basisschool toen ik deel 1 (en 2 denk ik ook nog) heb gelezen. Had ook een heel schattig t-shirt van Hedwig, haha.

Anyway, heb na boek 4 geloof ik niet verder gelezen en heb ook alleen de eerste 2 films gezien geloof ik. Wil het ooit nog wel eens allemaal lezen en kijken.


Je hebt nog nooit alle boeken gelezen? Hup, aan het lezen dan! Je weet niet wat je mist. (Oh wat lijkt mij dat heerlijk, gewoon nog nieuwe hp boeken tegoed hebben om te lezen).

Ik heb vroeger ook een hele tijd op verschillende Harry Potter forums gezeten en ging verkleed naar de 5e boek release haha. Flinke Harry Potter nerd was ik.


Ik wist niet dat er vijf jaar tussen ons zat qua leeftijdsverschil, grappig.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers