Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekendje weg met baby van 5 weken

<<

Sublimo

Yipyapper

Berichten: 1605

Geregistreerd: 20 Jul 2015 11:32

Bericht 29 Apr 2016 07:13

Weekendje weg met baby van 5 weken

Zouden jullie dat doen? Volgende week is het Hemelvaart en het lijkt erop dat het dan ook heerlijk weer gaat worden. Ik zit er al een tijdje (ook al van voor de bevalling) mee in mijn hoofd dat t me heerlijk lijkt om er even tussenuit te gaan als gezin. Gewoon even uit de dagelijks sleur echt even genieten met zijn viertjes. Maar de jongste is volgende week pas 5 weken oud en dan vraag ik me weer af, wil ik niet te snel?

Ben benieuwd hoe anderen hier in staan.
<<

Anoniem239

Bericht 29 Apr 2016 07:20

Re: Weekendje weg met baby van 5 weken

Lekker gaan! Vooral nu je kindje nog zo klein in. Het slaapt waarschijnlijk nog veel en ook prima in de wagenbak.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 29 Apr 2016 07:30

Re: Weekendje weg met baby van 5 weken

Ik denk dat als jij daar zelf al zo open voor staat dat prima te doen is. Jullie kleine man is nog zo klein dat het waarschijnlijk weinig uitmaakt waar je bent. En voor je dochter is het misschien ook wel een leuke afwisseling. Lekker even tijd met het gezin, fijn toch?
Let's discover the world together.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 29 Apr 2016 08:03

Re: Weekendje weg met baby van 5 weken

Toen F. 6 weken was zijn we een midweek weg geweest met mijn ouders en broers/zussen. Ging echt super! F. was ook wel een makkelijke baby en sliep gewoon in de wagenbak. Ik zeg dus doen!
⁠♡♡♡
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 29 Apr 2016 08:03

Re: Weekendje weg met baby van 5 weken

Ik zou zeggen doen!

Onze dochter was 8 weken toen wij een midweekje weggingen.
2014 2016
<<

Anoniem258

Bericht 29 Apr 2016 08:15

Re: Weekendje weg met baby van 5 weken

Ja hoor, wij zijn zelfs een week naar Duitsland geweest met onze dochter van 2 weken. (omstandigheden, moeder net begraven en daarna besloten om met de hele familie even weg te gaan)
Het is prima gegaan, heb haar lekker veel in de draagdoek gehad en ze sliep ook goed.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 29 Apr 2016 08:34

Re: Weekendje weg met baby van 5 weken

Oh ja, ik zou ook absoluut zeggen: doen!
2012 & 2016
<<

Maeve

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1206

Geregistreerd: 29 Mrt 2015 20:45

Bericht 29 Apr 2016 08:35

Re: Weekendje weg met baby van 5 weken

Ik zou het ook gewoon doen hoor, lekker juist!
What a difference a day makes 14-02-2010 16-01-2013
<<

Sublimo

Yipyapper

Berichten: 1605

Geregistreerd: 20 Jul 2015 11:32

Bericht 29 Apr 2016 08:49

Re: Weekendje weg met baby van 5 weken

Ha alleen maar positieve geluiden. Dan ga ik gewoon eens kijken of ik ergens een huisje kan vinden en of mijn vriend het ook echt ziet zitten!
<<

Anoniem161

Bericht 29 Apr 2016 11:06

Re: Weekendje weg met baby van 5 weken

Ik had daar geen behoefte aan maar achteraf was dat misschien nog wel de beste tijd om te gaan. Nu kan dat niet want zoon gaat om half 6 naar bed. Kunnen dus nooit uit eten met hem of heel vroeg.
En toch ga ik dit jaar nog een weekend weg ;)
<<

Anoniem335

Bericht 29 Apr 2016 11:11

Re: Weekendje weg met baby van 5 weken

M'n collega was zwanger en had tijdens haar zwangerschap al een week België geboekt vlak nadat het kind geboren was want ze hadden nog geen vakantie gehad die zomer. Toen het kind geboren kwam kwamen ze erachter dat een net geboren baby niet 6 uur in een maxicosie mag en tijdens de vakantie was zij ook nog totaal niet fit. Ze dacht dat ze wel konden gaan zwemmen met het gezin enzo. Die had achteraf spijt dat ze gegaan waren maar die hadden het al geboekt voor het kind geboren was. Lekker naïef.

Maar in dit geval zou ik het ook zeker doen als je je goed voelt!
<<

anoniem196

Bericht 29 Apr 2016 11:52

Re: Weekendje weg met baby van 5 weken

Elisa schreef:Ik had daar geen behoefte aan maar achteraf was dat misschien nog wel de beste tijd om te gaan. Nu kan dat niet want zoon gaat om half 6 naar bed. Kunnen dus nooit uit eten met hem of heel vroeg.
En toch ga ik dit jaar nog een weekend weg ;)


Toen E. vroeg ging slapen, gingen wij uitgebreid lunchen.
en dan aten we s'avonds iets simpels.

ik zou lekker een weekendje weggaan!
<<

Wasmand

Kletskop

Berichten: 527

Geregistreerd: 09 Okt 2013 20:19

Bericht 29 Apr 2016 12:41

Re: Weekendje weg met baby van 5 weken

Ik zou zelf niet gaan vliegen of in een tentje kamperen maar lekker in een huisje genieten van je gezin....heerlijk. Veel plezier
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 29 Apr 2016 12:59

Re: Weekendje weg met baby van 5 weken

baby is er al als jij het aankan lekker gaan. Zoiets tijdens je zwangerschap boeken zou ik niet doen maar ik zie nu niet in waarom je het niet zou doen.
2015 💙
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 29 Apr 2016 13:05

Re: Weekendje weg met baby van 5 weken

Wij gingen toen ook een weekend en een week weg. Prima te doen. Lekker gaan!
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem161

Bericht 29 Apr 2016 13:07

Re: Weekendje weg met baby van 5 weken

ikknutsel schreef:
Elisa schreef:Ik had daar geen behoefte aan maar achteraf was dat misschien nog wel de beste tijd om te gaan. Nu kan dat niet want zoon gaat om half 6 naar bed. Kunnen dus nooit uit eten met hem of heel vroeg.
En toch ga ik dit jaar nog een weekend weg ;)


Toen E. vroeg ging slapen, gingen wij uitgebreid lunchen.
en dan aten we s'avonds iets simpels.

ik zou lekker een weekendje weggaan!


Dat wil ik idd ook nog doen. Lekker lunchen.
En eerste keer uit eten gaan we gewoon naar een kindvriendelijk restaurant wat ook nog een beetje snel gaat ;)
<<

Sublimo

Yipyapper

Berichten: 1605

Geregistreerd: 20 Jul 2015 11:32

Bericht 29 Apr 2016 20:55

Re: Weekendje weg met baby van 5 weken

Kamperen of vliegen waren we sowieso niet van plan. Gewoon lekker een Landal-huisje in Nederland, kunnen we eventueel ook zelf koken. We hebben de koe maar meteen bij de horens gevat en hebben geboekt! Van vrijdag t/m maandag naar Landal t Loo. Zin in!

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron