Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dagcafé #1

<<

Anoniem315

Bericht 15 Okt 2013 15:54

Re: Dagcafé

Jaaa :cheering: Maar het kan nog wel 9 weken duren :P Ik baal echt nog steeds dat ik er nu 6 weken vooraf uit moet en dat ik mijn herfstvakantie 'kwijt' ben. Die wordt nu gewoon meegerekend.

Lukt het wat met je huiswerk, Majira? En nog iets gescoord in de stad?
<<

Anoniem 52

Bericht 15 Okt 2013 15:55

Re: Dagcafé

Exo, je hebt eerst toch nog vakantie? Of gaat dan je verlof al gelijk in?

Oh je hebt antwoord al gegeven :D (Plaatste bericht tegelijk met jou)
<<

Anoniem 49

Bericht 15 Okt 2013 15:57

Re: Dagcafé

Whahaha, ik kan geen 9 weken meer wachten! Ik ben zo nieuwsgierig! Laat staan wat Uk zijn paps en mams zijn! :)
Dat is wel vreemd, want je was er ja sowieso niet die week. Das echt apart.

Het lukt wat, ik vind het best lastig. Maar het lukt wel, gelukkig een goede band met sowieso 1 klasgenoot en we helpen elkaar veel met het huiswerk, dat voelt wel prettig.
Niets gescoord in de stad, maar ik ga dinsdag ook winkelen met mijn zusje. Weer naar de Primark waarschijnlijk, dus moet ook niet teveel kopen! :angel:
<<

Anoniem315

Bericht 15 Okt 2013 15:58

Re: Dagcafé

Jep. Die vakantie wordt nu opgeslokt door m'n verlof. Evenals de kerstvakantie. En vakantiedagen spaar je niet in het onderwijs, dus die dagen ben ik 'kwijt'. Maar 't is niet anders!
<<

Anoniem 52

Bericht 15 Okt 2013 15:59

Re: Dagcafé

Nou dat kind kan maar beter verrekte schattig zijn! :/


;)
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 15 Okt 2013 15:59

Re: Dagcafé

Hooooi! Ik ben alvast maar begonnen met de stof voor mn tentamen volgende maand, zeker me het vooruitzicht van fulltime werken vanaf na de vakantie..

Exo, moet je er eerder uit vanwege je gezondheid?
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem315

Bericht 15 Okt 2013 16:03

Re: Dagcafé

Haha, jaaaaa, wij zijn heel nieuwsgierig! Vooral E. Als het aan hem ligt komt het NU! Ik denk dat hij wel een leuke vader wordt. Zo zag ik hem eerder niet, maar ik merk dat hij er toch naar toe groeit.

Alweer naar de Primark? Haha, stelletje verslaafden!
Fijn dat je een leuke klasgenoot hebt. Dat kan je er wel doorheen slepen, wanneer je het moeilijk(er) krijgt.

Middleme: ja, in een normale baan had ik gewoon wat andere/lichtere werkzaamheden kunnen verrichten en het prima kunnen uitzingen, maar in mijn werk kan dat niet. Ik mag niet meer lesgeven aan mijn groep, omdat het te zwaar is i.v.m. bukken en tillen en andere inspanningen. Ik niet half voor de klas, dus nu lig ik er 100% uit. Ondanks dat ik wel gewoon alle ochtenden werk. Best heel zuur.
<<

Anoniem315

Bericht 15 Okt 2013 16:04

Re: Dagcafé

Bazinga schreef:Nou dat kind kan maar beter verrekte schattig zijn! :/


;)


Is het sowieso toch. Je kent mij. Daar is niet eens een knappe kerel voor nodig om een schattig kind te creëren :angel:

:^^:
<<

Anoniem315

Bericht 15 Okt 2013 16:05

Re: Dagcafé

Ik ga nu McDonalds halen. Bye! :heart:
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 15 Okt 2013 16:06

Re: Dagcafé

Oja je hebt natuurlijk kleuters! Snap wel dat het zuur is inderdaad! Geniet van je Mc :)
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem 52

Bericht 15 Okt 2013 16:33

Re: Dagcafé

Kuch.. Laters, Momma!
<<

Anoniem315

Bericht 15 Okt 2013 17:07

Re: Dagcafé

Nu miste m'n Danoontje :nopompom:
<<

Anoniem 49

Bericht 15 Okt 2013 17:07

Re: Dagcafé

Exogenesis schreef:Haha, jaaaaa, wij zijn heel nieuwsgierig! Vooral E. Als het aan hem ligt komt het NU! Ik denk dat hij wel een leuke vader wordt. Zo zag ik hem eerder niet, maar ik merk dat hij er toch naar toe groeit.

Alweer naar de Primark? Haha, stelletje verslaafden!
Fijn dat je een leuke klasgenoot hebt. Dat kan je er wel doorheen slepen, wanneer je het moeilijk(er) krijgt.

Haha, nou ik ga dan maandagavond met haar naar Racoon, dus dan moeten we de dinsdag ook wat te doen hebben! Dus gaan we maar weer shoppen! :angel:

Hij lijkt mij ook echt een hele leuke papa!
<<

Anoniem17

Bericht 16 Okt 2013 08:25

Re: Dagcafé

Goodmorning sunshines! :sunny:
<<

Anoniem12

Bericht 16 Okt 2013 08:28

Re: Dagcafé

Racoon, gaaf Majira!
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 16 Okt 2013 10:15

Re: Dagcafé

hallo deze woensdag morgen, hoe is het hier..

was telaat bij de tandarts maar stond ook weer met 5min buiten yesssss
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 16 Okt 2013 12:22

Re: Dagcafé

pff ik ben aan het wachten op loodgieter. Er komt water uit onze ''nieuwe'' muur.
Alle leidingen zijn veranderd hier voor de nieuwe keuken maar er lekt dus wat :(
2016
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 16 Okt 2013 12:30

Re: Dagcafé

ho dat is minder zeg! hopelijk komt de loodgieter snel
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 16 Okt 2013 14:14

Re: Dagcafé

Ja het is gemaakt maar nu moet de stucadoor opnieuw komen .. balen want de keuken komt maandag
2016
<<

Anoniem 52

Bericht 16 Okt 2013 15:40

Re: Dagcafé

Ik ben gefrustreerd :/ Had eindelijk een PS3-deal via MP... heeft die verkoper opeens de PS3 weer opnieuw geplaatst! Reden: Ik reageerde niet meer. We hadden vanmorgen nog contact via de E-mail! :/ Nou, nu wil ik 'm niet eens meer kopen... Maar moet k dus wel verder zoeken.. Meh.

Hoi trouwens :D
<<

Anoniem12

Bericht 16 Okt 2013 15:56

Re: Dagcafé

Ik zou 'm serieus nog wel even mailen dat jullie vanochtend nog contact hadden. Wat een aso.
<<

Anoniem 52

Bericht 16 Okt 2013 15:59

Re: Dagcafé

Ja, had ik gedaan, gevraagd waarom-ie opeens weer bovenaan (zonder biedingen) stond. Zijn uitleg was dus dat-ie geen reactie meer kreeg. Toen ik zei dat we vanochtend nog contact hadden, zei hij dat-ie dacht dat dat gister was ? Wat een vaag gedoe, steek 't geval dan maar ergens waar de zon niet schijnt..
<<

Anoniem 53

Bericht 16 Okt 2013 16:03

Re: Dagcafé

Ook al was het gister, nog stom om het dan weer terug te zetten. Snap wel dat je het nu niet meer hoeft, laat 'm maar lekker met dat ding zitten.
<<

Anoniem 49

Bericht 16 Okt 2013 16:16

Re: Dagcafé

Rush schreef:Racoon, gaaf Majira!

Ja, ik heb er ook heel erg veel zin in! Gaan echt even 2 zussendagen worden! :cheers:
<<

Anoniem7

Bericht 16 Okt 2013 19:20

Re: Dagcafé

Aaaavond, ik ben zooooo moe :sleep:
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers