Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Inspiratie gezocht....glazen vaas

<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 26 Apr 2016 11:10

Inspiratie gezocht....glazen vaas

Ik heb twee van zulke glazen vazen, nu wil ik er iets leuks in om ze in mijn vensterbank te zetten maar heb totaal geen inspiratie. Het liefst wel iets wat langer blijft want ik had er nu elke keer tulpen in en dat stond leuk maar ik blijf naar de bloemist gaan :smile:

Afbeelding
⁠♡♡♡
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 26 Apr 2016 11:13

Re: Inspiratie gezocht....glazen vaas

Mooie grote magnolia takken of castussen.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 26 Apr 2016 11:23

Re: Inspiratie gezocht....glazen vaas

Mooi! Ik heb bijna dezelfde vaas. Hier heb ik nu nog wat winterse takken in (besjes) en katoenbollen (niet op de foto)
Afbeelding


En deze lente combi had ik laatst gemaakt in een andere vaas:
Afbeelding


Voor dit seizoen vind ik die lente bloemen erg leuk en iets van katjes, magnolia of rododendrons. In de zomer grote bossen hortensia.
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 26 Apr 2016 11:31

Re: Inspiratie gezocht....glazen vaas

Hier zie je die katoenbollen wel een beetje. Ik vind die bollen erg leuk.

Afbeelding
Let's discover the world together.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 26 Apr 2016 11:56

Re: Inspiratie gezocht....glazen vaas

Magnoliatakken heb ik inderdaad ook al aan gedacht. Cactussen is misschien ook nog wel een idee ja! Bedankt!
⁠♡♡♡
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 29 Apr 2016 10:49

Re: Inspiratie gezocht....glazen vaas

Cactussen worden het niet haha! Die komen hier niet in huis werd er geroepen door mijn man. Heb er nu nog maar een keer tulpen in gezet, maar ga toch voor magnoliatakken alleen had de bloemist hier alleen kunsttakken. Daar ben ik normaal niet zo van maar deze zagen er best prima uit. Denk er nog even over, ben ik wel een tijdje klaar:)
⁠♡♡♡

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers