Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sollicitatiegesprek waar familielid bij zit

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 28 Apr 2016 20:53

Sollicitatiegesprek waar familielid bij zit

Ik heb woensdag een sollicitatiegesprek. Ik kreeg vandaag een e-mail dat ik uitgenodigd ben en de personen die bij het gesprek aanwezig zijn.
1 ervan is R., R. is getrouwd met mijn neef.
Ik heb al eens eerder bij haar op de afdeling gewerkt, maar op een andere huiskamer. Ze wilde toen niet dat ik bij haar kwam te werken als zij mijn leidinggevende was.

En nu twijfel ik wat ik moet doen m.b.t. het sollicitatiegesprek. Dit vooraf even bespreken met haar of w achten tot het gesprek en gewoon afwachten?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3728

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 28 Apr 2016 20:56

Re: Sollicitatiegesprek waar familielid bij zit

Ik zou het wel even vooraf bespreken. Hoe hou je de zakelijkheid wanneer je elkaar prive kent? Ik zou het even aankaarten bij degene van wie je de uitnodiging hebt gehad.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 28 Apr 2016 20:59

Re: Sollicitatiegesprek waar familielid bij zit

Maar dan bespreken met m'n nicht?
Degene van wie ik de uitnodiging heb gehad is een secretaresse, die heeft denk ik alleen haar taak uitgevoerd.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem331

Bericht 28 Apr 2016 21:05

Re: Sollicitatiegesprek waar familielid bij zit

Ik zou er even achteraan gaan Burn, vanuit mezelf bekeken had ik denk ik liever een gesprek met voor mij 2 onbekenden, zeker geen familie. Al was het alleen maar om me in te dekken. Ik heb zo vaak ge horen gekregen dat mijn vader mijn kruiwagen zou zijn geweest. En nog baal ik daar van als iemand dat zegt. Ik heb toen alles zelf geregeld, en er zelf voor gezorgd dat ik daar ben gekomen waar ik nu ben. Daar heeft mijn vader niks mee te maken. Wij werken namelijk in hetzelfde zorgcentrum, alleen werkt hij in een heel andere dicipline.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 28 Apr 2016 21:06

Re: Sollicitatiegesprek waar familielid bij zit

Het zijn sowieso geen onbekenden waar ik een gesprek mee heb. Het is op de afdeling waar ik tijdens mijn eerste studiejaar heb gelopen.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3728

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 28 Apr 2016 21:07

Re: Sollicitatiegesprek waar familielid bij zit

Dan kan de secretaresse dat toch ook doorgeven aan je nicht? Het is een zakelijke aangelegenheid die je dus ook zakelijk aan moet pakken.
<<

Anoniem331

Bericht 28 Apr 2016 21:07

Re: Sollicitatiegesprek waar familielid bij zit

Ja nee dan lukt dat niet. Maar zelf zou ik dus voorzichtig zijn met familie, en dat is ze toch.

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron