Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke buggy

<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:13

Bericht 26 Apr 2016 01:12

Re: Welke buggy

Spencer schreef:Wij hebben de koelstra die speciaal voor prenatal is gemaakt. Vind het een hele fijne buggy.

Wij hebben deze ook. Vind hem prima voor op de fiets en op vakantie. Hij is regelmatig in de aanbieding dus hebben hem met korting gekocht.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem236

Bericht 26 Apr 2016 05:44

Re: Welke buggy

Wij hebben de chicco liteway. Ik vind hem niet klein als hij ingeklapt is. Hij kan wel zo goed als plat.
Wij gebruiken hem alleen met korte afstanden. Met een dagje weg e.d gebruikte wij de kinderwagen. Loopt toch een stuk prettiger.
<<

Pluis

Kletskop

Berichten: 522

Geregistreerd: 20 Mrt 2016 13:19

Bericht 26 Apr 2016 06:54

Re: Welke buggy

<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 26 Apr 2016 08:03

Re: Welke buggy

Ik had een bugaboo bee. Prijzig, maar zeker z'n geld waard. Via marktplaats zijn ze ook wel voor kleinere prijzen te koop.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 26 Apr 2016 08:10

Re: Welke buggy

Pluis schreef:http://mommytobe.nl/lifestyle/vergelijking-nuna-pepp-luxx-quinny-zapp-xtra2/

Misschien heb je hier iets aan?

Handige link! Ik ben het wel met haar eens op alle punten wat de Quinny betreft. Wat me wel opviel: Zij had het over gaas op de kap van de Quinny. Die van ons heeft dat niet. Ook zag ik op een van de foto's een stukje plastic aan de bovenkant van de kap om erdoor te kijken. Dat heeft onze ook niet. Geen idee of die van ons dan ouder is of die van haar :wink:
07.12.2011
11.12.2014
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 26 Apr 2016 11:19

Re: Welke buggy

Nuna pepp luxx en daar ben ik super blij mee. Hij kan helemaal plat, redelijk boodschappenmandje en de duwstang zit ook op een goede hoogte voor ons. Hij klapt alleen niet super klein in, maar hij past wel naast de peuterschaal in onze kleine bakfiets, dus voor mij is het ideaal!
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 26 Apr 2016 11:57

Re: Welke buggy

Wij gebruikten vooral de MacLaren Quest, dat vond ik een heel fijne, stevige buggy, daar hebben we echt heel veel gebruik van gemaakt. De leuning kan niet helemaal plat, hij kan een klein stukje naar achteren.

De Quinny Zapp hebben we in bruikleen gehad. Op zich een fijne buggy, maar voor mijn gevoel wel veel minder stevig. De leuning is ook niet verstelbaar en als je ook maar een klein tasje aan het handvat hangt dan kukelt de hele buggy om met kind en al. Vond ik niet heel fijn. Voordeel van deze buggy is dat je 'm heel klein kunt opvouwen.

Verder ervaring met de MacLaren Major Elite, die is bedoeld voor oudere kinderen met een beperking, maar ken ook wel mensen die 'm hebben gebruikt voor een peuter die vrij groot van stuk was. Dus dat kan ook nog. Hij is nieuw wel erg duur maar tweedehands niet zo. Is wel een heel basic buggy en werkelijk elk accessoire moet je er los bij kopen, alles wat er normaal gesproken gewoon bij zit.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Pluis

Kletskop

Berichten: 522

Geregistreerd: 20 Mrt 2016 13:19

Bericht 26 Apr 2016 12:00

Re: Welke buggy

Mickey schreef:
Pluis schreef:http://mommytobe.nl/lifestyle/vergelijking-nuna-pepp-luxx-quinny-zapp-xtra2/

Misschien heb je hier iets aan?

Handige link! Ik ben het wel met haar eens op alle punten wat de Quinny betreft. Wat me wel opviel: Zij had het over gaas op de kap van de Quinny. Die van ons heeft dat niet. Ook zag ik op een van de foto's een stukje plastic aan de bovenkant van de kap om erdoor te kijken. Dat heeft onze ook niet. Geen idee of die van ons dan ouder is of die van haar :wink:


Ik heb dezelfde als op de foto en een wat oudere Quinny Zapp. De oudere versie heeft het gaas en plastic niet en de Xtra2 wel, die heb ik vorig jaar nieuw gekocht.
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 26 Apr 2016 14:28

Re: Welke buggy

Pluis schreef:
Mickey schreef:
Pluis schreef:http://mommytobe.nl/lifestyle/vergelijking-nuna-pepp-luxx-quinny-zapp-xtra2/

Misschien heb je hier iets aan?

Handige link! Ik ben het wel met haar eens op alle punten wat de Quinny betreft. Wat me wel opviel: Zij had het over gaas op de kap van de Quinny. Die van ons heeft dat niet. Ook zag ik op een van de foto's een stukje plastic aan de bovenkant van de kap om erdoor te kijken. Dat heeft onze ook niet. Geen idee of die van ons dan ouder is of die van haar :wink:


Ik heb dezelfde als op de foto en een wat oudere Quinny Zapp. De oudere versie heeft het gaas en plastic niet en de Xtra2 wel, die heb ik vorig jaar nieuw gekocht.

Wij hebben onze Xtra 2 in oktober afgelopen jaar gekocht, maar geen plastic of gaas hoor.
07.12.2011
11.12.2014
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 26 Apr 2016 15:08

Re: Welke buggy

Wij willen misschien ook een buggy kopen voor op vakantie. We gaan drie weken kamperen in Zuid Frankrijk aan het strand. We zullen dus veel op het strand zijn. F. is dan 10 maanden en natuurlijk kan ze nog veel lekkerder slapen in de gewone wandelwagen maar ik vind het zo zonde om die 3 weken te gebruiken in het zand en stof mn mooie Joolz wagen. Lastig hoor!
⁠♡♡♡
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 26 Apr 2016 15:14

Re: Welke buggy

Die koelstra die ik noemde kan heel plat en de kap zorgt voor heel veel schaduw. Ik vond hem ook op vakantie echt heel fijn. Alleen als je uit het vliegtuig komt moet je nogal zoeken naar de goede, donkerblauw is een populaire kleur :)
R. 2013
D. 2016
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 26 Apr 2016 15:19

Re: Welke buggy

Bedankt Spencer, vliegtuig is geen probleem we gaan met de auto:)
⁠♡♡♡
<<

Pluis

Kletskop

Berichten: 522

Geregistreerd: 20 Mrt 2016 13:19

Bericht 26 Apr 2016 15:20

Re: Welke buggy

Spencer schreef:Die koelstra die ik noemde kan heel plat en de kap zorgt voor heel veel schaduw. Ik vond hem ook op vakantie echt heel fijn. Alleen als je uit het vliegtuig komt moet je nogal zoeken naar de goede, donkerblauw is een populaire kleur :)


Haha wij hadden toen voor het vliegen een goedkope lime groen/lichtblauwe van marktplaats voor het gooien en kwijtraken
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1953

Geregistreerd: 19 Jan 2015 12:10

Bericht 26 Apr 2016 17:51

Re: Welke buggy

Ik heb de Quinny Zapp Xtra voor de jongste. Van die versie moet de zitting er inderdaad af bij het inklappen, maar alsnog past het prima in mijn kleine auto. Ik heb deze toen gekozen omdat de maxi cosi erop kon, zodat ik de gewone wagen thuis kon laten, die past namelijk slecht in mijn auto. Was vooral voor kleine stukjes, anders had ik toch de draagdoek of zak mee. Vanaf een maand of 6 ook de buggyzit zelf in gebruik genomen, eerst nog volledig plat. Ik vind het een hele fijne buggy, maar wel erg duur voor de kwaliteit die je krijgt. Hij is erg licht en valt met een tas eraan snel om, en hij voelt verder ook niet enorm stevig aan. Ben desondanks wel erg tevreden, maar als je het mij vraagt is de prijs/kwaliteitsverhouding dus niet helemaal zoals ik had gehoopt. En dan had ik nog een aanbieding destijds, een kleur van een vorige collectie was toen goedkoper te krijgen (meen iets van 170 dat ik er voor betaald heb). Aan de andere kant, hij voelt dus wat gammel, maar na ruim twee jaar gebruik geen problemen opgeleverd verder, alles werkt prima en nog niks kapot.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 26 Apr 2016 18:12

Re: Welke buggy

Chicco Liteway, fijne buggy.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Pluis

Kletskop

Berichten: 522

Geregistreerd: 20 Mrt 2016 13:19

Bericht 26 Apr 2016 18:54

Re: Welke buggy

Mickey schreef:
Pluis schreef:
Mickey schreef:Handige link! Ik ben het wel met haar eens op alle punten wat de Quinny betreft. Wat me wel opviel: Zij had het over gaas op de kap van de Quinny. Die van ons heeft dat niet. Ook zag ik op een van de foto's een stukje plastic aan de bovenkant van de kap om erdoor te kijken. Dat heeft onze ook niet. Geen idee of die van ons dan ouder is of die van haar :wink:


Ik heb dezelfde als op de foto en een wat oudere Quinny Zapp. De oudere versie heeft het gaas en plastic niet en de Xtra2 wel, die heb ik vorig jaar nieuw gekocht.

Wij hebben onze Xtra 2 in oktober afgelopen jaar gekocht, maar geen plastic of gaas hoor.


Dan ga ik nog eens kijken :smile:
<<

teletascha

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 446

Geregistreerd: 07 Sep 2013 08:00

Bericht 26 Apr 2016 21:19

Re: Welke buggy

Ik heb nagenoeg alle buggy's in de winkel getest, en ik vond de maxi cosi mila verreweg het fijnste, en die hebben wij nu al 4 jaar in gebruik. En erg tevreden!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 28 Apr 2016 14:02

Re: Welke buggy

http://www.prenatal.nl/shop/kinderwagen ... &id=107306

Deze heb ik uiteindelijk gekocht, die vond ik het fijnste lopen. Nu auto nog ff opruimen want das een flinke rommel nu.
2015 💙
<<

Anoniem315

Bericht 28 Apr 2016 16:09

Re: Welke buggy

Wij hebben geen buggy. Ik heb gewoon altijd de wandelwagen mee (Mutsy Evo) en die gaat gemakkelijk uit elkaar. En meestal loopt N. gewoon hele stukken zelf.
Straks als de baby er is, moet ze alles lopend doen of op een fietsje ofzo.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 28 Apr 2016 16:35

Re: Welke buggy

als ik de hoedenplank uit m'n auto haal dan past hij zelfs in de achterbak. Ideaal. Is het ineens weer een 4-pers auto ipv 2 haha.
2015 💙
<<

Anoniem331

Bericht 28 Apr 2016 16:38

Re: Welke buggy

Exogenesis schreef:Wij hebben geen buggy. Ik heb gewoon altijd de wandelwagen mee (Mutsy Evo) en die gaat gemakkelijk uit elkaar. En meestal loopt N. gewoon hele stukken zelf.
Straks als de baby er is, moet ze alles lopend doen of op een fietsje ofzo.



Wij hadden toen voor dochter een loopfiets. Daar heeft ze qt kilometers mee gemaakt. Vond dat toen heel handig.
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 28 Apr 2016 17:18

Re: Welke buggy

Wij hebben de quinny zapp al tijdens de zwangerschap gekocht. Die gebruikten we met Maxi cosi in het begin als we met de auto weg gingen.

Thuis hadden we een grote ouderwetse kinderwagen, maar die kon niet in de auto mee.

Het duurde wel even voor ze in het buggy deel goed kon zitten. Eerst zakte ze teveel onderuit.
Hij kan wel mooi klein opgevouwen worden en ligt nu standaard in onze auto.
Afbeelding
Afbeelding
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers