Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat was jouw mooiste/leukste/bijzonderste reiservaring?

<<

Anoniem187

Bericht 17 Apr 2016 19:48

Wat was jouw mooiste/leukste/bijzonderste reiservaring?

Vertel!

Voor mij qua reiservaring echt met stip op nummer 1: Alleen een week op vakantie gaan! Het was voor mijn zelfvertrouwen echt heel goed, ik voelde me zo fijn en ik vind mezelf nog steeds super stoer. Ik wrijf het mensen nu 3 jaar later nog steeds graag onder de neus dat ik dat toch maar 'even' gedaan heb :smile:

En wat was jouw mooiste/leukste/bijzonderste reiservaring?
<<

Anoniem153

Bericht 17 Apr 2016 19:49

Re: Wat was jouw mooiste/leukste/bijzonderste reiservaring?

Dat moet 1 van onderstaande zijn:
5 maanden door zuid amerika reizen
3 weken Cuba
2 weken Japan
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 17 Apr 2016 19:52

Re: Wat was jouw mooiste/leukste/bijzonderste reiservaring?

Onze reis langs de westkust van de VS: van San Francisco over highway 1 naar Los Angeles, naar een aantal parken en eindigen in Las Vegas.

Al vond ik onze huwelijksreis op Bali ook een geweldige ervaring en de citytrip naar New York ook op weer een heel andere manier. Binnen Europa vond ik onze vakantie naar Zuid-Spanje heel mooi: wat een mooie steden heb je daar.
<<

Anoniem315

Bericht 17 Apr 2016 21:21

Re: Wat was jouw mooiste/leukste/bijzonderste reiservaring?

Onze reis door Egypte. We hebben werkelijk zo'n beetje álles gezien aan archeologie wat er te vinden is. Mijn droom, die ik van kinds af aan had, kwam uit. En het was er zo bijzonder en mooi.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 17 Apr 2016 21:24

Re: Wat was jouw mooiste/leukste/bijzonderste reiservaring?

-5,5 week alleen door Thailand en Vietnam reizen (Ook alles terplekke geregeld), dat was 2 maanden geleden. Die reis had ik echt nodig, heeft me echt een zelfvertrouwen boost gegeven.
-4,5 maand stage en ruim een maand rondreizen (Alles terplekke geregeld), ook in mijn eentje, in Thailand, 2 jaar geleden.
<<

Anoniem331

Bericht 17 Apr 2016 21:35

Re: Wat was jouw mooiste/leukste/bijzonderste reiservaring?

Niet heel bijzonder wat betreft land, maar vorig jaar Kreta met mijn broer vond ik echt wel bijzonder. Ik had nog nooit gevlogen en was nog nooit een dikke week zonder de kinderen geweest, maar we gingen gewoon. Echt leuk om dat samen met mijn broer te doen.
<<

Anoniem321

Bericht 18 Apr 2016 09:00

Re: Wat was jouw mooiste/leukste/bijzonderste reiservaring?

Leuk om te lezen allemaal.

Het zou voor mij misschien voor de hand liggen om te zeggen dat het onze rondreis door Amerika 2 jaar geleden is, omdat we die reis helemaal zelf hebben samengesteld en het pakte ook nog eens heel goed uit.
Maar dat doe ik niet.

Ik denk aan een kampeervakantie in Frankrijk, toen we 's avonds een oud vrouwtje tegenkwamen. Met handen en voeten maakte ze duidelijk dat ze hulp nodig had, er moest iets zwaars getild worden. Mijn vriend en ik zijn met haar meegegaan en konden haar gelukkig helpen. Er moest een kast verplaatst worden. Daarna kregen we nog een kopje thee. We hebben nog een leuk gesprek gehad ook.

Tijdens een vakantie op Tenerife waren we aan het wandelen. Tijdens een heel zwaar stuk op een steil bergpaadje kwamen we een man tegen met een tas vol sinaasappels. Het was erg warm en we zweetten behoorlijk. Hij maande ons om te stoppen en bood ons allebei een sinaasappel aan. Het was de heerlijkste sinaasappel die ik ooit geproefd heb.
<<

Anoniem185

Bericht 18 Apr 2016 14:47

Re: Wat was jouw mooiste/leukste/bijzonderste reiservaring?

De rondreis met mijn vader door Thailand, Laos, Cambodja en Vietnam.

En ook eigenlijk mijn vakantie naar Lissabon, omdat ik me daar gelijk thuis voelde. Ben er maar een paar dagen geweest, en ik heb het wéken gemist. Nu is dat gevoel weg, maar ik voel nog steeds dat ik daar terug naar toe wil.
<<

Anoniem222

Bericht 18 Apr 2016 15:17

Re: Wat was jouw mooiste/leukste/bijzonderste reiservaring?

Ik heb eigenlijk aan al mijn reizen bijzondere herinneringen.

Mijn 5 favorieten:
- Zuid-Afrika met mijn zus, fantastisch land, super leuk met mijn zus, langere periode en goed voor mijn ontwikkeling.
- Eerste vakantie met mijn vriend: was gewoon echt zo leuk. Lekker kamperen in Frankrijk.
- Madrid met mijn vriend: we waren toen net een half jaar samen en hij heeft 5 jaar in Madrid gewoond, we waren dus stapelverliefd, in zijn home town, lekker weer, lekker eten, lekkere drankjes haha, kan niet mis gaan.
- Cuba met mijn zus en vriend. Heel bijzonder en mooi land. Heel toffe ervaring!
- New York met mijn ouders en zus. Ik hou van grote steden en van mijn familie haha!
<<

sanskie

Kletskop

Berichten: 833

Geregistreerd: 29 Okt 2013 13:48

Bericht 18 Apr 2016 15:53

Re: Wat was jouw mooiste/leukste/bijzonderste reiservaring?

Ragazza schreef:Tijdens een vakantie op Tenerife waren we aan het wandelen. Tijdens een heel zwaar stuk op een steil bergpaadje kwamen we een man tegen met een tas vol sinaasappels. Het was erg warm en we zweetten behoorlijk. Hij maande ons om te stoppen en bood ons allebei een sinaasappel aan. Het was de heerlijkste sinaasappel die ik ooit geproefd heb.


Klinkt tof in Portugal hebben ze ook heerlijke sinaasappels voor noppes :thumbup:
Ik ga zelf over 5 weken naar Tenerife.
Heb je nog leuke ''wandel'' tips of overige ?
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 18 Apr 2016 18:49

Re: Wat was jouw mooiste/leukste/bijzonderste reiservaring?

Macedonie en Albanie omdat dit de eerste echte vakantie was met mijn vriend en dan in zulke gave en bijzondere landen.

Vietnam vond ik erg mooi en hebben we voor het eerst samen gebackpackt zonder al te veel planning. Drie dagen achterop de motor door het binnenland was echt heel bijzonder.
<<

Anoniem187

Bericht 18 Apr 2016 20:00

Re: Wat was jouw mooiste/leukste/bijzonderste reiservaring?

Wat leuk om jullie verhalen/herinneringen te lezen, word er vrolijk van!
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 19 Apr 2016 06:51

Re: Wat was jouw mooiste/leukste/bijzonderste reiservaring?

Ik denk dat Zuid-Afrika altijd op nummer 1 blijft staan qua herinnering omdat dat mijn eerste grote reis was (6 maanden). Het hoogtepunt in die 6 maanden was een surfweek in Jeffreysbay. Ik was een week op vakantie met 8 jongens en het enige wat we deden was surfen, eten en feesten. Gelukkigste tijd van m'n leven.

Cuba was ook bijzonder omdat ik zin had om op vakantie te gaan, de volgende dag bestemming had uitgekozen en de dag erna in m'n eentje in het vliegtuig zat. Heb daar zo'n toffe tijd gehad en een hele goede vriend leren kennen.

Thailand was bijzonder omdat het de eerste grote reis met m'n vriend was.

Tja, en deze natuurlijk. Een jaar door Nieuw Zeeland in onze eigen camper, werken in de bergen, 3 maanden op een boerderij wonen, 3 maanden op een kermis werken en meereizen, 6 maanden op het strand wonen. Nooit gedacht dat de droom die ik had, tussen m'n 25e en 30e reizen zo uit mocht komen.
<<

Anoniem174

Bericht 19 Apr 2016 10:47

Re: Wat was jouw mooiste/leukste/bijzonderste reiservaring?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem174 op 22 Apr 2016 16:11, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11407

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 19 Apr 2016 11:05

Re: Wat was jouw mooiste/leukste/bijzonderste reiservaring?

Ik mocht vroeger met een vriendinnetje en haar ouders mee op vakantie.
De meest bijzondere vakanties met hun waren een ruime maand rondtrekken door Canada en 5 weken rondreizen door Cuba.

Daarna is mijn meest bijzondere reis de 3 maanden backpacken in mijn eentje door ZO-Azië.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem321

Bericht 19 Apr 2016 13:08

Re: Wat was jouw mooiste/leukste/bijzonderste reiservaring?

<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 28 Apr 2016 10:11

Re: Wat was jouw mooiste/leukste/bijzonderste reiservaring?

Ik zit op dit moment midden in mijn meest bijzondere reiservaring. Ik typ dit vanuit wereldstad Sydney!
Ik ben op 3 Maart vertrokken naar Australië, tussendoor 6 weken Nieuw-Zeeland en nu weer terug in Australië. Begin Augustus keer ik weer terug naar Nederland.
Ik ben stiekem best trots op mezelf dat ik dit doe. Alle zekerheden in Nederland even loslaten en de wijde wereld in. Ik vind het tot nu toe zó te gek, ik moet mezelf af en toe echt even knijpen.... is this really happening??

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers