Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


zonnebrandcreme

<<

Anoniem161

Bericht 21 Apr 2016 19:59

zonnebrandcreme

Welke is het beste voor mij?

Ik reageer sinds de zwangerschap weer heel erg op mijn spullen. Zo kan ik niet meer tegen mijn reinigingsspul wat ik al 10 jaar gebruik.

Het moet geschikt zijn voor mijn gezicht ivm een zwangerschapsmasker. Heb er minimaal last van sinds de vorige zwangerschap.

Moet geschikt zijn voor mijn zoon.

Niet te grote fles als het kan want zoveel kom ik niet in de zon. En door mijn zonneallergie koop ik liever iedere 2 jaar nieuwe.

De beste die ik had kwam uit Australië. Maar ja, om daarvoor nu naar Australië te gaan is ook weer zoiets ;)
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 21 Apr 2016 20:02

Re: zonnebrandcreme

Ik vind de zonnebrandcreme van La Roche Posay erg fijn, de Anthelios lijn. Had SPF 50 gekocht (Anthelios XL
Comfort crème SPF 50+ ) omdat ik aan de roaccutane was toen ik naar Thailand ging en eigenlijk niet in de zon mocht en mijn huid op alles heel allergisch reageerde. Was zowel geschikt voor gezicht als de rest van het lichaam. Ze hebben ook SPF30.
<<

Aardbeitje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 118

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:41

Bericht 21 Apr 2016 20:46

Re: zonnebrandcreme

Ik heb altijd Vichy. Heb snel last van zonneallergie en mijn huid is sowieso snel geïrriteerd. Bij Vichy heb ik daar geen last van.
<<

Anoniem161

Bericht 22 Apr 2016 16:12

Re: zonnebrandcreme

Aardbeitje schreef:Ik heb altijd Vichy. Heb snel last van zonneallergie en mijn huid is sowieso snel geïrriteerd. Bij Vichy heb ik daar geen last van.


Deze heb Ik al eens geprobeerd en dat was helaas geen succes.
<<

Anoniem161

Bericht 22 Apr 2016 16:12

Re: zonnebrandcreme

Sawadee schreef:Ik vind de zonnebrandcreme van La Roche Posay erg fijn, de Anthelios lijn. Had SPF 50 gekocht (Anthelios XL
Comfort crème SPF 50+ ) omdat ik aan de roaccutane was toen ik naar Thailand ging en eigenlijk niet in de zon mocht en mijn huid op alles heel allergisch reageerde. Was zowel geschikt voor gezicht als de rest van het lichaam. Ze hebben ook SPF30.


Bedankt. Zal Deze eens proberen!
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 22 Apr 2016 17:29

Re: zonnebrandcreme

De apotheek heeft misschien wel proefmonsters er van! Hadden ze iig wel van de andere lijnen van La Roche Posay! (Moet je dus wel een apotheek hebben die La Roche Posay verkoopt :P)
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 22 Apr 2016 17:47

Re: zonnebrandcreme

Wij gebruiken altijd P20, ook voor onze dochter.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Elle123

Bericht 26 Apr 2016 13:26

Re: zonnebrandcreme

Elisa schreef:
Aardbeitje schreef:Ik heb altijd Vichy. Heb snel last van zonneallergie en mijn huid is sowieso snel geïrriteerd. Bij Vichy heb ik daar geen last van.


Deze heb Ik al eens geprobeerd en dat was helaas geen succes.


Mijn huid reageert ook heel slecht op Vichy. Ik kan ook goed tegen La Roche Posay (de dagcreme in ieder geval, ik ga de zonnecreme ook zeker kopen). Mijn huid reageert ook goed op Biodermal. Ik gebruik altijd de fluide van Biodermal met factor 30 en wil komende zomer factor 50, omdat ik veel pigmentvlekken heb gekregen de laatste jaren. Deze zit in een handig klein flesje en is heel dun. Prima te gebruiken over je gewone crème en ruikt ook nog eens heel lekker vind ik. En voelt heel mat, niet vet.
Ik zou wel een andere crème voor je gezicht gebruiken dan voor je lichaam.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers