Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bedtijd schoolgaande kind

<<

Anoniem331

Bericht 23 Apr 2016 00:00

Re: Bedtijd schoolgaande kind

Mijn kinderen van 5 en 7 gaan sinds een aantal weken om 19.30u op bed. Was altijd 19.00u maar nu met de zomertijd hebben ze nog zoveel te doen buiten dat we dat niet meer redden. Ze gaan hier altijd gelijkertijd, de oudste zou best nog iets later kunnen maar dat vind de jongste erg oneerlijk. Meestal komt de oudste nog even beneden heet stil, en dan gaat ze rond 20.00 20.15 uur echt naar bed. Heel enkel valt ze ook wel gelijk in slaap.
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 13:38

Bericht 23 Apr 2016 07:48

Re: Bedtijd schoolgaande kind

J is 5,5 en gaat uiterlijk om 7 uur naar bed maar vaak vraagt ze zelf al rond kwart voor 7 of we naar boven gaan. Ze slaapt meestal tussen half 8 en 8 uur en slaapt dan tot half 7/kwart voor 7 de volgende ochtend.
Ze heeft het gewoon echt nodig, als het een keer wat later wordt is de volgende dag niet te genieten en heeft ze zeker 3 dagen nodig om bij te komen dus ook in het weekend en de vakantie houden we deze tijden ongeveer aan.

Over het eten, ik werk niet en mijn man werk op 10 minuten van huis dus we eten altijd rond half 6. Om kwart over 6 gaan we met z'n 3en thee/koffie drinken en dan een half uurtje later naar boven.
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 23 Apr 2016 07:59

Re: Bedtijd schoolgaande kind

Hier liggen de kinderen van 2 en 7 meestal tussen 19.30 en 20.15 in bed.

De oudste is altijd rond 7 uur wakker, al lijkt de verhuizing hem goed te doen en is het nu al 3 ochtenden tegen half 8.

De jongste is vaak tegen 8 uur wakker. Maar als haar grote broer niet thuis is ligt ze er ook wel eens later in als ze in de middag lang/tot laat geslapen heeft. Dan slaapt ze in de ochtend ook langer.

Op schooldagen eten we meestal voor 6 uur. Alleen op maandag altijd later, dan ben ik tegen half 7/kwart voor 7 pas thuis en kookt mijn vriend. De oudste is dan niet thuis, dus ligt de jongste er dan ook wel wat later in.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem245

Bericht 23 Apr 2016 09:38

Re: Bedtijd schoolgaande kind

Mijn zoon wordt 10 en gaat tussen 20.30 en 21u. Soms iets eerder maar bijna nooit later.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 23 Apr 2016 09:54

Re: Bedtijd schoolgaande kind

Mijn dochter van 5 gaat om 19.00 naar bed. De ene keer slaapt ze om 19.30 uur, de andere keer slaapt ze om 21.30 uur nog niet. Ze rekt wel veel tijd, heeft vaak nog honger, ergens pijn, etc. Ze blijft het proberen, maar uit bed mag ze niet meer van me. Ze mag van mij altijd wel nog even in bed lezen of met de knuffels spelen tot ze moe is. Vaak legt ze zelf alles weg en gaat dan slapen.
<<

_Jet

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 151

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:56

Bericht 23 Apr 2016 11:31

Re: Bedtijd schoolgaande kind

De jongste (2,5) ligt meestal tussen 18:45 en 19:00 uur. De oudste (5,5) ligt meestal tussen 19:15 en 19:30 uur.
<<

Anoniem193

Bericht 23 Apr 2016 19:02

Re: Bedtijd schoolgaande kind

Wij werken allebei. 3 dagen per week ben ik vanaf 3 uur vrij, dan zorg ik dat het eten om 6 uur klaar is. Op woensdag zijn we allebei rond kwart voor 6 thuis en warmen we het restant van dinsdag op. Op vrijdag is mijn man vrij en zorgt hij ervoor dat om 6 uur het eten klaar is. We eten van 6 tot half 7 en dan gaan de kinderen naar boven, douche en bed. Rond 7 uur liggen ze plat. Als ze echt veel later in bed liggen trekken ze school echt niet. Ze zijn ook altijd rond 7 uur wakker 's morgens.
Ze zijn overigens 5 en 7.
<<

Janne

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:08

Bericht 23 Apr 2016 20:09

Re: Bedtijd schoolgaande kind

Hier liggen beide jongens (4 en 8) tussen 20 en 20.30u op bed.
Wij eten overigens pas rond half 7/7 uur. Werken beide 4 dagen en zijn dan pas om 6u thuis. Op woensdag ben ik vrij dan eten we rond 6u.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers