Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Temptation Island komt terug :).

<<

Anoniem177

Bericht 02 Apr 2016 17:19

Re: Temptation Island komt terug :).

Waar zoekt jouwn man? Via wat download hij
<<

caribbeanlover

Bericht 04 Apr 2016 12:55

Re: Temptation Island komt terug :).

Geen idee, probeer het straks nog eens via NL ziet wellicht hapert die niet meer. Nou wel dus. Lijkt wel of ze het expres doen omdat het gratis is. Nou ik meld me maar af dit schiet niets op.
<<

Rayna

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 995

Geregistreerd: 23 Feb 2016 22:09

Bericht 04 Apr 2016 17:56

Re: Temptation Island komt terug :).

caribbeanlover schreef:Geen idee, probeer het straks nog eens via NL ziet wellicht hapert die niet meer. Nou wel dus. Lijkt wel of ze het expres doen omdat het gratis is. Nou ik meld me maar af dit schiet niets op.


Ik heb er nog nooit last van gehad dat hij haperde. Wij kijken gewoon via de app op de tv, misschien dat het daar aan ligt?
<<

Anoniem244

Bericht 04 Apr 2016 21:22

Re: Temptation Island komt terug :).

Hier ook geen last van haperingen
<<

Anoniem331

Bericht 05 Apr 2016 19:34

Re: Temptation Island komt terug :).

Ah ik lees een leuk nieuwtje op Facebook over een stel dat mee deed. Geen idee hoe een spoiler te plaatsen dus ik zet het er maar niet neer.
<<

anoniem213

Bericht 05 Apr 2016 20:04

Re: Temptation Island komt terug :).

Popcorn schreef:Ah ik lees een leuk nieuwtje op Facebook over een stel dat mee deed. Geen idee hoe een spoiler te plaatsen dus ik zet het er maar niet neer.

Spoiler: weergeven
Bedoel je dat Kirsten en Regilio een baby verwachten?
<<

Anoniem331

Bericht 05 Apr 2016 20:44

Re: Temptation Island komt terug :).

Ja dankje. Even zitten sneupen, en zie nu ook hoe het moet. :smile:
<<

Peeteke

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 119

Geregistreerd: 16 Mei 2015 11:10

Bericht 20 Apr 2016 09:58

Re: Temptation Island komt terug :).

June schreef:
Popcorn schreef:Ah ik lees een leuk nieuwtje op Facebook over een stel dat mee deed. Geen idee hoe een spoiler te plaatsen dus ik zet het er maar niet neer.

Spoiler: weergeven
Bedoel je dat Kirsten en Regilio een baby verwachten?


Dat stel is zo leuk! <3
10 december 2014 werd ik zijn meisje, 20 mei 2016 zijn wij gaan samen wonen, 10 februari 2017 ging hij op zijn knieen!
Afbeelding
Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 20 Apr 2016 11:08

Re: Temptation Island komt terug :).

Ik vind Kirsten best naief. Ze gelooft hem en anders komt het toch wel uit zei ze. Waarom dan zwanger worden en zelfs gaan trouwen?!
<<

Anoniem177

Bericht 20 Apr 2016 11:25

Re: Temptation Island komt terug :).

Ook al komt het wel uit voor sommigen betekent het niet gelijk einde relatie
<<

caribbeanlover

Bericht 20 Apr 2016 11:34

Re: Temptation Island komt terug :).

Dat zeg ik niet, maar zij zei in het voorstukje dat als je vreemd gaat dat er al een tijd iets mis was.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 20 Apr 2016 11:46

Re: Temptation Island komt terug :).

Wat moet eruit komen van die Regilio? Dat hij eventjes misschien aan een borst heeft gezeten?

Ik zou het niet kunnen waarderen als mijn partner dat nu hier thuis een keer zou doen bij iemand, maar op TI: op zon dreamdate om even te voelen of het veel verschilt met het echte werk? Zou er wel boos om kunnen worden maar niet de relatie verbreken.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 20 Apr 2016 11:49

Re: Temptation Island komt terug :).

Ook al zat er dan even iets niet goed tussen hun, dan nog kan je ervoor kiezen om verder te gaan. Iets betekent niet altijd einde relatie, daar staat iedereen anders in. En ook al heeft ze dat ooit gezegd, mag ze daar prima op terugkomen.
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers