Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jouw afval-succes-verhaal

<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 22:54

Bericht 18 Apr 2016 11:03

Re: Jouw afval-succes-verhaal

Dieeten werkt voor mij echt totaal niet. Ik ben na de bevalling van de jongste 25 kg afgevallen en was in de zwangerschap er 12-13 aangekomen, dus nog 12-13 kg extra. In 6 mnd, wel icm bv dus ik eet en at alsnog 2500 kcal per dag, maar ik at/eet wel voornamelijk gezond en geen kcal uit koek, snoep etc, maar volle griekse yoghurt, 4-5 stuks fruit, 300 gr groente, eieren, goede koolhydraten.

Sinds de dood van mijn vriendin in november heb ik wel wat gezonde momenten vervangen tot zoet snaaien aangezien ik een emo-eter ben en daardoor ben ik wel weer 2,5-3 kg aangekomen. Nooit gedacht dat het zo vreselijk veel verschil zou maken met zo weinig kg's maar het voelt echt als +10 kg minimaal.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 18 Apr 2016 11:11

Re: Jouw afval-succes-verhaal

Ik ben het afgelopen jaar 18 kilo afgevallen. Deels door ADHD medicatie (zorgt overdag voor minder honger gevoel), maar vooral door gezonder eten en sporten. Gebruik nu eiwitshakes als maaltijd vervanger, maar snaai nog teveel savonds en in het weekend dus sta nu al een tijd stabiel. Maar er wordt aan gewerkt!

Dit was ik 2 jaar geleden in Thailand op stage en de andere foto is 2 maanden geleden gemaakt toen ik er weer was.
-FOTOS WEG-
Laatst gewijzigd door Sawadee op 19 Apr 2016 17:59, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 18 Apr 2016 11:21

Re: Jouw afval-succes-verhaal

Ik ben 22 kilo afgevallen in een jaar tijd door gezobder en minder te gaan eten. Heb gewoon brood, pasta en aardappels enzo op, maar van alles gewoon minder. In het begin snoepte ik helemaal niet, maar nu doe ik dat wel meer. Ben heel lang stabiel gebleven, maar nu zat er weer 4 kilo bij. Heb sinds een paar maanden een vriend en die snaait veel 's avonds en merk dat ik dan ook sneller een hapje mee eet :smile: . Ben nu weer aan het opletten en er is weer 2 kilo af. Die andere 2 komen nu ook wel vanzelf. Toen ik begon met afvallen heb ik een poos gesport, maar daar ben ik toen mee gestopt, omdat ik er geen zin in had en bleef stabiel.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 22:54

Bericht 18 Apr 2016 11:23

Re: Jouw afval-succes-verhaal

Afgelopen week ben ik overigens juist weer 0,7 kg afgevallen ondanks dat ik veel bladerdeegbroodjes en 2 x pizza :angel: (pasteitjes, saucijzenbroodjes, bladerdeeg gevuld met spinazie/feta) als tussendoortjes heb gegeten (3-4 pd) (ze moesten op of de container in). En geen dingen vol suiker gegeten. Ik zat door al die broodjes wel tegen de 3000 kcal pd (maar ik geef nog bv en daar tel ik 800 kcal voor pd) en dat werkt voor mij dus veel beter dan snoep/koekjes/chocolade etc.

Voor mij geld dus dat ik juist vol vette producten moet eten en dat vult ook veel beter dan koek/snoep. Waardoor ik, hoeveel behoefte ik ook aan emo eten heb, ik gewoon niks weg krijg omdat ik te vol zit. Ik denk dat dat voor best veel mensen geld. Misschien is het een idee om iets hartigs te zoeken wat je echt lekker vind wat je kunt bakken/maken/kopen wat je zo kunt pakken bij snaaitrek. Dan bedoel ik natuurlijk geen chips :razz: maar bijv gezonde pizzabroodjes (gemaakt van volkoren of spelt pita's) waardoor je toch wat lekkers hebt, wat vult, waar voedingswaarde in zit en je niet per se het gevoel hebt dat je aan dieetvoer zit als je snaai trek hebt. Suiker is gewoon echt een bodykiller.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Anoniem193

Bericht 18 Apr 2016 11:27

Re: Jouw afval-succes-verhaal

Voor diegenen die moeite hebben met portie controle, zou je er ook moeite mee hebben als je 1000,- zou krijgen als je het wel bij 1 bordje liet? Of 5000,- als je het een half jaar zou volhouden om gezonde porties aan te houden?
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:49

Bericht 18 Apr 2016 12:21

Re: Jouw afval-succes-verhaal

Geen afval verhaal hier maar lieve viva, je bent mooi zo als je bent!

En ik vind het nog steeds jammer dat je niet wat meer in de buurt woont... Dan werd je mijn wekelijkse Theeleut adresje ;)
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 18 Apr 2016 20:40

Re: Jouw afval-succes-verhaal

Ah dank je Kwak, dat is lief van je en had ik zeker leuk gevonden als we dichter bij elkaar zouden wonen!
Maar ik weeg zo'n 90 kilo dus 10kilo minder zou wel beter zijn. :)

Sawadee wat een verschil, knap hoor. Ook van de anderen die veel afgevallen zijn.

En als je er 1000 voor zou krijgen zou het toch een goede stimulans zijn. Misschien moet ik op alle foute dingen maar een vakantiekiekje plakken, niet verkeerd eten met als doel dat mijn figuur in de zomer beter is ;-)
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 19 Apr 2016 17:58

Re: Jouw afval-succes-verhaal

Ik ben inmiddels nu ruim 10 jaar 30 kilo kwijt, ik woog meer dan 100 kilo. Heb mezelf op het zwaarst trouwens niet meer gewogen, maar denk dat het aardig richting de 110 kilo was. Ik ben toen Weightwatchers gaan doen, ik ben helemaal niet naar de cursussen geweest toen. Ik vond het toen niet heel erg moeilijk, ik had veel pogingen gedaan met allerlei diëten en dat werkte gewoon niet en haakte ik dus snel af. Wat mij het meest irriteerde toen ik zo zwaar was, was dat ik niet normaal de trap bijv. op kon lopen zonder rood aan te lopen, te zweten en te hijgen. Daar schaamde ik me enorm voor en ook zat ik gewoon niet lekker in mijn vel hoe ik eruit zag.

De afgelopen jaren heb ik wel wat geschommeld zo tussen de 3-5 kilo hoger, maar het grootste gedeelte is eraf gebleven en ik kan ook veel beter met eten omgaan. Ik ben echt zo blij dat ik ermee ben begonnen het is voor mij echt een bevrijding geweest. Het is altijd wel iets waar ik mee moet blijven omgaan zeg maar, altijd kritisch kijken naar mijn eetpatroon en keuzes maken hierin.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 19 Apr 2016 22:28

Re: Jouw afval-succes-verhaal

De app heet myfitnesspal (die meerdere dus gebruiken).
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers