Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kledingsmaak verandert

<<

Elle123

Bericht 18 Apr 2016 15:25

Kledingsmaak verandert

Ik merk de laatste tijd dat mijn kledingsmaak verandert. Ik draag altijd heel eenvoudige kleding (jeans met een shirtje of een hemdje met een vestje erover). Maar ik zou me zo graag wat vrouwelijker kleden. ik vind jasjes alleen echt niet lekker zitten. Ik heb er wel een paar, maar draag ze nooit. En jurkjes ook niet, omdat ik mijn benen zo dik vind.
Op mijn werk zit ik de hele dag alleen, dus heb ik geen zin om me leuk te kleden, maar ik merk dat ik echt niks leuks heb als ik een keer uitga, uit eten ga, of met vriendinnen weg ga. Bloesjes vind ik ook heel leuk, maar ik zweet daar altijd zo erg in op de een of andere manier. En het zit ook minder lekker dan een katoenen shirtje of vestje.

Hebben jullie dat ook wel eens? En hoe ga ik nou mijn kledingkast wat updaten zonder dat het meteen duizenden (of honderden) euro's kost, en zodat het wel nog allemaal lekker zit?
<<

Anoniem222

Bericht 18 Apr 2016 16:06

Re: Kledingsmaak verandert

Ah dat klinkt als een uitdaging haha!

Als ik het goed begrijp wil je dus je kledingkast updaten met goed te combineren, vrouwelijke, kledingstukken die lekker zitten. Ik zou in de basis dan geen hele uitgesproken dingen aan gaan schaffen, want daar raak je sneller op uitgekeken en zijn minder goed te combineren.
Je draagt dus graag broeken en stoffen die goed ademen en lekker zitten.

Als ik jou was zou ik dan eens kijken naar mooie broeken die niet van spijkerstof zijn en bijvoorbeeld blousjes van katoen en geen zweterig plastic stofje. En daarnaast denk ik, ook als je heel basic een spijkerbroek met een hemdje/tshirt draagt dat je er heel vrouwelijk uit kunt zien door je accessoires.

Ik denk dan bijvoorbeeld aan zulke dingen:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Elle123

Bericht 19 Apr 2016 06:37

Re: Kledingsmaak verandert

Dat vind ik allemaal leuk! De broeken van plaatje 1 en 3 zullen wij niet staan, vanwege mijn stevige en korte benen ben ik bang. Plaatje 2 vind ik echt heel mooi. Ik probeer zoiets wel, maar het is het dan steeds toch net niet, of ik zie er weer smoezelig uit in de kleding. Misschien moet ik toch eens investeren in zo'n personal shopper.
<<

Anoniem281

Bericht 19 Apr 2016 07:42

Re: Kledingsmaak verandert

Ik heb zelf de ballen verstand van mode en kleding :nerd: Dus op dat gebied kan ik je geen tips geven, maar voor je investeert in een personal shopper, kan je ook 's gaan winkelen met een vriendin. En dan eentje die echt eerlijk is! Want jij vindt misschien dat je er smoezelig uitziet in bepaalde kledingsoorten, maar je ziet jezelf áltijd anders dan anderen doen. En soms is 't goed om 'outside the box' te denken en dan blijkt 't een kwestie van wennen te zijn bijvoorbeeld! En dan zul je zien, als je er beetje aan gewend bent, vind je 't opeens ook goed staan en ga je zo stapje voor stapje verder, tot je je oude kleding opeens heel smoezelig vindt.. ;)
<<

Anoniem304

Bericht 19 Apr 2016 07:47

Re: Kledingsmaak verandert

Elle123 schreef:Dat vind ik allemaal leuk! De broeken van plaatje 1 en 3 zullen wij niet staan, vanwege mijn stevige en korte benen ben ik bang. Plaatje 2 vind ik echt heel mooi. Ik probeer zoiets wel, maar het is het dan steeds toch net niet, of ik zie er weer smoezelig uit in de kleding. Misschien moet ik toch eens investeren in zo'n personal shopper.

Dat heb ik ook. Ik vind altijd dat ik er dan zo gewoontjes uit zie.
<<

Elle123

Bericht 19 Apr 2016 07:52

Re: Kledingsmaak verandert

Yadira schreef:
Elle123 schreef:Dat vind ik allemaal leuk! De broeken van plaatje 1 en 3 zullen wij niet staan, vanwege mijn stevige en korte benen ben ik bang. Plaatje 2 vind ik echt heel mooi. Ik probeer zoiets wel, maar het is het dan steeds toch net niet, of ik zie er weer smoezelig uit in de kleding. Misschien moet ik toch eens investeren in zo'n personal shopper.

Dat heb ik ook. Ik vind altijd dat ik er dan zo gewoontjes uit zie.


Ja precies dat! Misschien ligt het wel gewoon aan mijn hoofd :nopompom:
<<

Anoniem313

Bericht 19 Apr 2016 11:33

Re: Kledingsmaak verandert

Ik vind de tip van Bazinga echt goed. Zoek de vriendin uit die wat creatiever is qua kleding keuze maar ook mee kan denken over wat bij jou past. Een personal shopper kan altijd later nog.
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1462

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:58

Bericht 19 Apr 2016 12:00

Re: Kledingsmaak verandert

Tip 1. Kijk naar wat anderen aanhebben en schrijf de combi's op die je leuk vind en probeer eens zo'n soort setje bij elkaar te vinden.
Tip 2. Aap leuk geklede paspoppen en winkelmeisjes van leuke winkels na
Tip 3. Iedereen kan rokken en jurken aan, ook met vollere benen. Kies dan voor bijv. een knielange kokerrok.
Tip 4. Gewoon proberen! Stapje voor stapje!
Smile, it's free!
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 19 Apr 2016 12:55

Re: Kledingsmaak verandert

Ik heb dikke benen en draag al jaren geen broeken, kan prima hoor! Draag ook korte en strakke rokjes.
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Anoniem304

Bericht 19 Apr 2016 13:11

Re: Kledingsmaak verandert

Tip 5. Ga winkelen met Reva. :D
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 19 Apr 2016 13:27

Re: Kledingsmaak verandert

Tip nummer zoveel: maak een pinterest bord met outfits en ga pinnen als een gek. Na een pin of 30 ga je kijken wat de key items zijn, dus de meest voorkomende kledingstukken die je kennelijk leuk vindt. Maak daar een lijstje van en koop het! Oh en let bij het pinnen ook een beetje op het postuur van het model anders pin je zaken die sowieso al niet bij je gaan passen wellicht.
#teammaple🍁

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers