Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Yoga

<<

Anoniem153

Bericht 17 Apr 2016 13:32

Yoga

Doe jij aan yoga? Zo ja, welke stijl?
Waarom doe je aan yoga?
Ben je weleens op een yoga retreat geweest? Hoe was dat en was je op gegeven moment er niet klaar mee? Als in: ik kan niet nog meer ontspannen?
<<

Anoniem304

Bericht 17 Apr 2016 13:36

Re: Yoga

Ik wil wel eens een proefles doen!
<<

Henque

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 17 Apr 2016 13:46

Re: Yoga

Doe jij aan yoga? Zo ja, welke stijl? Ik doe sinds kort aan yoga, het gaat om lessen waarbij de basics aangeleerd worden dus ik zou je niet kunnen zeggen onder welke stijl dit valt..
Waarom doe je aan yoga? Ik vind yoga ontspannend (maar ook wel pittig hoor!) en het is goed voor mijn houding/spieren
Ben je weleens op een yoga retreat geweest? Hoe was dat en was je op gegeven moment er niet klaar mee? Als in: ik kan niet nog meer ontspannen? ik ben op een mindfulness retreat van een weekend geweest waarbij ook lessen yoga tussendoor werden gegeven. Ik kan dus niet zeggen hoe het is om de hele dag door yoga te doen, maar voor die 3 dagen vond ik het prima
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 17 Apr 2016 16:57

Re: Yoga

Doe jij aan yoga? Zo ja, welke stijl? Ja ying Yang yoga
Waarom doe je aan yoga? Voor ontspanning en voor mijn ademhaling en gewoon om te sporten.
Ben je weleens op een yoga retreat geweest? Hoe was dat en was je op gegeven moment er niet klaar mee? Als in: ik kan niet nog meer ontspannen?
Nee nooit geweest, zit nu bijna 2 jaar op yoga en vind juist de afwisseling van fitness en yoga leuk. Wij hebben ook verschillende yoga juffen en die doen het ook beide weer anders
Afbeelding
<<

Elle123

Bericht 18 Apr 2016 13:16

Re: Yoga

*Charlie* schreef:Doe jij aan yoga? Zo ja, welke stijl?
Ik doe wel eens club yoga, dat is niet echt yoga maar een (commerciele/toegankelijke) combinatie van pilates, tai chi en poweryoga. Ik zou heel graag poweryoga doen, maar dat wordt nergens in de buurt gegeven. Andere soorten yoga zijn voor mij wat te zweverig, in plaats van ontspannen word ik daar juist zenuwachtig van. Het liefst doe ik dus oefeningen die fysiek wat van je lichaam vragen en dan met wat rustige muziek erbij. Heel soms doe ik hot yoga (ook redelijk ver rijden, daarom doe ik het bijna nooit).
Waarom doe je aan yoga? omdat ik door krachttraining, fietsen en steps korte spieren heb en deze wat langer wil hebben. Ik wil power yoga dus echt voornamelijk gaan doen voor het fysieke aspect, leniger worden en langere spieren krijgen. Verder ben ik best druk in mijn hoofd dus daarvoor zou het ook heel goed zijn.
Ben je weleens op een yoga retreat geweest? Hoe was dat en was je op gegeven moment er niet klaar mee? Als in: ik kan niet nog meer ontspannen?
Nog nooit gedaan, ik geloof ook niet dat ik dat leuk zou vinden. Ik doe wel eens ee nyoga les op vakantie (bv in Thailand). Dat vind ik dan wel lekker om de dag te beginnen.


Voor mij komt het best nauw, ik vind yoga persoonlijk al snel te zweverig. Ik houd van down to earth, wanneer de instructrice dingen zegt als "word een met de aarde" of "wortel en voel de aarde zich naar je toe trekken" haak ik af. Ik vind het dan wel weer echt tof als ik steeds een stapje verder kom qua lichaam. Dus na een tijdje leer om op mjn hoofd te staan, leninger word, de brug langer vol te houden, enz.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers