Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat verkoop je via marktplaats?

<<

Elle123

Bericht 11 Apr 2016 08:20

Wat verkoop je via marktplaats?

Vertel, wat heb jij allemaal via marktplaats (of andere sites) verkocht?
Ik afgelopen week een t-shirt, een paar Nike hardloopschoenen en een jurkje. Bij elkaar voor bijna 60 euro. Toch weer leuk meegenomen.
Ik heb er nog meer dingen op staan (nog een jurkje, een jasje en nog een paar schoenen), maar die zijn niet zo gewild.
Ik dacht dat alleen merkkleding zou verkopen, maar voor een H&M jurkje was ook echt veel interesse.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5497

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 11 Apr 2016 08:26

Re: Wat verkoop je via marktplaats?

Ik heb al eens verkocht:
Kandelaars
Mijn bed en nachtkastjes
Bureau
Ladekast
Vaatwasser
Lampen
Kleding (al vind ik dat vaak wel 'n gedoe dat versturen)
Bank
Vloerkleed
<<

Anoniem321

Bericht 11 Apr 2016 08:48

Re: Wat verkoop je via marktplaats?

Boeken
Tuinset
Racefiets
(baby)kleding
Telefoons
Laptop
Gasstel
Koelkast
Eetkamerset

Ik vergeet vast iets, ik koop en verkoop regelmatig via marktplaats.
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 11:10

Bericht 11 Apr 2016 09:04

Re: Wat verkoop je via marktplaats?

2 tuinsets
Speelhuisje
kleding van de kinderen
Boeken
Bureau met bureaustoel
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 11 Apr 2016 09:14

Re: Wat verkoop je via marktplaats?

Wij verkopen ontzettend veel via Marktplaats, mijn man haalt inboedels op en vrijwel alles daaruit gaat op Marktplaats: meubels, kleding, schoenen, woonaccessoires. Ik heb er altijd wel tussen de 25 en 40 advertenties op staan. Vandaag gaat mijn man weer een nieuw huis leegmaken, dus vanavond of morgen komen er weer heel wat advertenties bij :-)

Ook privé koop en verkoop ik veel via Marktplaats, kinderspeelgoed en -kleding bijvoorbeeld. Er gaat hier niet meer veel de zolder op, als ik zo goed als zeker weet dat we het niet meer gaan gebruiken, gaat het meteen Marktplaats op. Als het dan binnen 2 weken niet verkocht is, gaat het naar de kringloop.
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 11 Apr 2016 09:14

Re: Wat verkoop je via marktplaats?

Ik heb wel eens kleren en schoenen via marktplaats verkocht. Verder eigenlijk niets volgens mij.

♥♥
<<

Anoniem280

Bericht 11 Apr 2016 09:15

Re: Wat verkoop je via marktplaats?

Wiegjes met lakentjes, dekentjes, hoeslakens en de matrassen.
Kleding.
Kinderkleding, al loopt dat bij mij niet.
Telefoon.

Mijn vriend verkoopt werkelijk alles, staat er een dag op en is al verkocht.
<<

Anoniem304

Bericht 11 Apr 2016 09:17

Re: Wat verkoop je via marktplaats?

Ik heb verkocht; barbiespullen, Jan van Haasteren puzzels, een stoel, kleding, schoenen. Mijn vriend verkoopt ook wel eens gereedschap of auto spullen, gaat ook altijd prima.
<<

sonly

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 533

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 11 Apr 2016 12:24

Re: Wat verkoop je via marktplaats?

Normaal niet zoveel, wat boeken (studieboeken) en wel is wat kleding verkocht. Ook een kookplaat toen ik verhuisde. Maar heb er nu best veel opstaan, omdat we 2 inboedels moeten samenvoegen. Gaat alleen nog niet zo rap allemaal.
Ohja ook wel eens een telefoon verkocht en nintendo DS. Die waren allebei vrij snel weg.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11844

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 12 Apr 2016 16:26

Re: Wat verkoop je via marktplaats?

Niet zo heel veel. Toevallig net wat toners van een printer verkocht voor mijn vriend.
Als we gaan samen wonen zal ik wel een deel van mijn inboedel via MP gaan verkopen, aangezien het grootste gedeeld helaas niet mee kan.
Kleding etc. verkoop ik niet. Deze draag ik helemaal af totdat de gaten er invallen ongeveer.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem174

Bericht 12 Apr 2016 16:38

Re: Wat verkoop je via marktplaats?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem174 op 22 Apr 2016 16:09, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 12 Apr 2016 17:37

Re: Wat verkoop je via marktplaats?

Studieboeken, schoenen, kleding en tassen. Vooral studieboeken leveren nog behoorlijk wat op als je ze in de juiste periode plaatst.
Kleding plaats ik eigenlijk alleen als er nog een kaartje aan zit of als ik het maar 1 keer heb gedragen en schoenen plaats ik eigenlijk ook alleen maar als ze echt zo goed als nieuw zijn.
<<

teletascha

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 446

Geregistreerd: 07 Sep 2013 09:00

Bericht 12 Apr 2016 22:10

Re: Wat verkoop je via marktplaats?

Kinderwagens, keuken, babykamer, bank, tafel, stoelen, speelgoed, badje, tummytub, kleding, autobanden, sneeuwkettingen, puzzels, driewieler, tv, vaatwasser, afzuigkap, motorkleding, helm...


Wat niet!?
Afbeelding
Afbeelding
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 13 Apr 2016 10:08

Re: Wat verkoop je via marktplaats?

Ik verkoop eigenlijk nooit iets via Marktplaats. Mij te veel gedoe en zou niet weten wat ik dan moet verkopen.
<<

Waxinelichtje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 415

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:32

Bericht 13 Apr 2016 20:05

Re: Wat verkoop je via marktplaats?

Echt van alles! Kleding, schoenen, sieraden... Dat soort dingen :)

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers