Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


HaakBrei&Borduur Topic

<<

Anoniem205

Bericht 13 Okt 2013 18:28

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Oh wat leuk! Ik ga kijken of ze de kerstvariant hebben!
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:26

Bericht 13 Okt 2013 18:57

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Oreo schreef:Oh wat leuk! Ik ga kijken of ze de kerstvariant hebben!


Mocht je 'm in de winkel niet kunnen vinden dan kun je nog overwegen om 'm via de webshop te bestellen, dan komt er € 1,99 verzendkosten bij. Heb je alsnog een boekje 'gratis'.
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Romie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1128

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:38

Bericht 13 Okt 2013 19:03

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Angela, zijn dat dan alle patronen die ook in de losseboekjes staan of is het een selectie?
<<

Sjaantje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:48

Bericht 13 Okt 2013 19:19

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Haha Romie, jouw avatar kwam ik net op pinterest tegen en heb ik op facebook gezet! Ik had jouw avatar nog niet gezien omdat ik meestal vanaf mobiel meelees en dan zie ik geen avatars!
<<

Romie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1128

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:38

Bericht 13 Okt 2013 19:52

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Haha, het is ook echt zo waar! Ik kan zowat alle reclames meepraten zonder ooit ook maar de beelden gezien te hebben!
<<

Sjaantje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:48

Bericht 13 Okt 2013 20:09

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Ik wilde laatst de film Amélie zien maar die is frans gesproken dus kan ik niet volgen zonder de ondertiteling te lezen. En dan tóch iedere keer dat haakwerkje oppakken om twee minuten later de afstandsbediening te pakken om de dvd terug te spoelen hahaha! Toen de film was afgelopen heb ik ook echt het begin opnieuw zitten kijken omdat ik een deel niet snapte :angel:
<<

Romie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1128

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:38

Bericht 13 Okt 2013 20:31

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Haha herkenbaar!
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:26

Bericht 13 Okt 2013 21:30

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Romie schreef:Angela, zijn dat dan alle patronen die ook in de losseboekjes staan of is het een selectie?


Ik heb deze boekjes niet helemaal bekeken maar vorig jaar hadden ze ook zulke boeken en daar stonden alle patronen in en voor zover ik nu heb gezien is dat bij deze boeken ook het geval!
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Romie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1128

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:38

Bericht 14 Okt 2013 05:56

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Super! Dat waren nou net 2 boekjes die ik nog wilde hebben! ( aapjes en kleine knuffels) heb het boekje besteld, wij hebben helaas geen boek en voordeel in de buurt.
<<

Sjaantje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:48

Bericht 14 Okt 2013 11:07

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Angela schreef:
Oreo schreef:Oh wat leuk! Ik ga kijken of ze de kerstvariant hebben!


Mocht je 'm in de winkel niet kunnen vinden dan kun je nog overwegen om 'm via de webshop te bestellen, dan komt er € 1,99 verzendkosten bij. Heb je alsnog een boekje 'gratis'.

Als ik naar de dichtstbijzijnde BoekenVoordeel moet rijden ben ik alleen aan benzine al meer kwijt dan € 1,99 dus dat maakt me dan nooit zoveel uit als er verzendkosten bij komen. Het is meer dat ik baal dat de bodem van mijn spaarvarkentje zo in zicht is dat ik eigenlijk niks meer mag bestellen van mezelf :thumbdown:
<<

Anoniem12

Bericht 14 Okt 2013 11:11

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Angela schreef:
Romie schreef:Angela, zijn dat dan alle patronen die ook in de losseboekjes staan of is het een selectie?


Ik heb deze boekjes niet helemaal bekeken maar vorig jaar hadden ze ook zulke boeken en daar stonden alle patronen in en voor zover ik nu heb gezien is dat bij deze boeken ook het geval!

Volgens mij waren die boekjes nooit 2 complete boekjes in 1. Dan heb je dus 24 patronen voor €7 ofzo? Dat kan toch bijna niet?
<<

Sjaantje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:48

Bericht 14 Okt 2013 11:45

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Rush schreef:
Angela schreef:
Romie schreef:Angela, zijn dat dan alle patronen die ook in de losseboekjes staan of is het een selectie?


Ik heb deze boekjes niet helemaal bekeken maar vorig jaar hadden ze ook zulke boeken en daar stonden alle patronen in en voor zover ik nu heb gezien is dat bij deze boeken ook het geval!

Volgens mij waren die boekjes nooit 2 complete boekjes in 1. Dan heb je dus 24 patronen voor €7 ofzo? Dat kan toch bijna niet?

Ik heb twee van die gecombineerde boekjes, in de ene staan 17 patronen (cadeautjes haken voor de baby) en in de andere 20 patronen (gehaakte dierenvriendjes). Waren toen ook iets van € 6,99 per stuk maar de tweede was voor de halve prijs ofzo. Heb iig voor die twee boekjes toen maar iets van € 10,- betaald!

Deze twee dus:
Afbeelding Afbeelding
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:26

Bericht 14 Okt 2013 20:39

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Rush schreef:
Angela schreef:
Romie schreef:Angela, zijn dat dan alle patronen die ook in de losseboekjes staan of is het een selectie?


Ik heb deze boekjes niet helemaal bekeken maar vorig jaar hadden ze ook zulke boeken en daar stonden alle patronen in en voor zover ik nu heb gezien is dat bij deze boeken ook het geval!

Volgens mij waren die boekjes nooit 2 complete boekjes in 1. Dan heb je dus 24 patronen voor €7 ofzo? Dat kan toch bijna niet?


Het is echt zo! Ik heb het net voor de zekerheid even gecheckt met de boekjes 'Babyspeelgoed haken' en 'Babycadeautjes haken', Sjaan heeft de gecombineerde versie en daar staan volgens haar 17 patroontjes in en als ik de patroontjes uit beide boekjes tel dan staan daar er ook 17 in.

En wat je zegt Sjaan over de verzendkosten is waar, zo reken ik ook altijd. Ik ken mensen die naar een winkel in de buurt gaan, waar ze nog wel een kwartier/20 minuten voor moeten rijden en daar € 2,45 betalen voor één bolletje Catania. Als ik op internet bestel dan betaal ik €2,00 per bolletje en max. 3 euro en nog wat verzendkosten. Als ik dus 8 bolletjes bestel dan ben ik ongeveer net zoveel kwijt als zij voor 8 bolletjes en hoef ik niet naar de stad. En 8 bolletjes heb ik meestal wel, vaak bestel ik samen met iemand anders dus dan ben je daar zo aan.
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Sjaantje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:48

Bericht 15 Okt 2013 00:02

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Ja Angela, en vervolgens laat je mij weer helemaal naar jouw werk rijden om je bestelling af te leveren hahaha!

Nee grapje :D
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7293

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 15 Okt 2013 00:09

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Iemand vroeg mij of ik haar wilde helpen, ze heeft een poncho gehaakt volgens een patroon maar ze is de kraag vergeten en nu is ze het patroon kwijt. Hoe zouden jullie zoiets aanpakken? Ik heb het haakwerk nog niet gezien...
<<

Anoniem12

Bericht 15 Okt 2013 07:26

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Angela ik ben denk ik in de war met de boekjes die Kruidvat destijds had. Daar stond een selectie in!
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4409

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 15 Okt 2013 07:50

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Angela schreef:Bij de Boekenvoordeel hebben ze weer twee haakboekjes die samengevoegd zijn tot één voor € 6,99! Goede deal, aangezien je normaal voor één boekje al € 9,95 betaalt. Ze hebben de volgende:

- Gelukspoppetjes haken & Dierenhangers haken,
- Christels kerstboek & Kerstballen haken en
- Aapjes haken & Kleine knuffels haken


Ik heb van alle drie die combi's al één boekje of misschien heb ik die laatste twee wel allebei... ik heb er teveel denk ik :laughcry: ik zou de kerstballen nog wel willen eigenlijk! Toch even op de site kijken.
december 2016
juli 2019
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:26

Bericht 15 Okt 2013 07:55

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Sjaan, ben je alweer vergeten dat je daarom lekkere worst van me hebt gekregen? :razz:
Pompoen, uh een poncho zonder kraag dan maar? Haha! Ik weet 't niet zeker maar misschien kun je een losse kraag haken en die er aan naaien? Of misschien kun je er 'm ook aan vast haken.
Rush, ja die hadden idd wel boekjes waar een selectie van andere boekjes in stonden.
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:26

Bericht 15 Okt 2013 07:58

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Niekske schreef:
Angela schreef:Bij de Boekenvoordeel hebben ze weer twee haakboekjes die samengevoegd zijn tot één voor € 6,99! Goede deal, aangezien je normaal voor één boekje al € 9,95 betaalt. Ze hebben de volgende:

- Gelukspoppetjes haken & Dierenhangers haken,
- Christels kerstboek & Kerstballen haken en
- Aapjes haken & Kleine knuffels haken


Ik heb van alle drie die combi's al één boekje of misschien heb ik die laatste twee wel allebei... ik heb er teveel denk ik :laughcry: ik zou de kerstballen nog wel willen eigenlijk! Toch even op de site kijken.

Haha ja dat heb ik dus ook... :laughcry: Maar goed, als je dat ene boekje niet hebt maar wel graag wil dan is dit boek kopen alsnog goedkoper dan alleen het ene boekje ergens anders kopen.
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Sjaantje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:48

Bericht 15 Okt 2013 08:34

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Angela schreef:Sjaan, ben je alweer vergeten dat je daarom lekkere worst van me hebt gekregen? :razz:
Pompoen, uh een poncho zonder kraag dan maar? Haha! Ik weet 't niet zeker maar misschien kun je een losse kraag haken en die er aan naaien? Of misschien kun je er 'm ook aan vast haken.
Rush, ja die hadden idd wel boekjes waar een selectie van andere boekjes in stonden.

Haha oh ja de worst! Klein, maar wel héél lekker! :D
<<

Anoniem12

Bericht 15 Okt 2013 09:48

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Afbeelding
Jezus is geboren!
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 15 Okt 2013 13:18

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Nu weet ik zeker dat ik het kerstboekje ga vragen voor de kerst.
De trein is af of in ieder geval alle onderdelen. Moet eigenlijk alleen nog de wielen erop zetten en de wagonnetjes aan elkaar maken maar ik heb geen zin meer.. En ben stiekem al begonnen aan het paardje :laughcry:

Maar hij moet dit weekend af dus hopelijk vind ik morgen of zo de motivatie en vooral de tijd. Lang leve de tentamens die er weer aankomen.
<<

Bimbam

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1061

Geregistreerd: 15 Sep 2013 13:10

Bericht 15 Okt 2013 14:18

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Rush schreef:Jezus is geboren!

Leuk, maareh, hij is ruim 2 maanden te vroeg, moet ie niet in de couveuse? :P

Ik ben net begonnen een sjaal voor mijn zoon te breien.
19-12-2012
04-07-2015
<<

Anoniem12

Bericht 15 Okt 2013 14:20

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Hahaha! Hij ligt lekker warm in het stro!
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:26

Bericht 15 Okt 2013 18:20

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Sjaan, kleine worst niet goed genoeg? :^^: Maar ik ben je erg dankbaar dat die bolletjes bij je bestelling mochten én dat je ze bent komen brengen :thumbup:

Aaaaah kindje Jezus is te vroeg geboren :( Maar hij is wel heel lief Rush, laat 'm maar lekker warm in het stro liggen tot zijn geboortedag :wink:

Siem, succes met het in elkaar zetten van de trein! Ik raak altijd in een haak-dip als ik een dergelijke deadline heb. Laat je een foto zien als hij af is?

Aziraphle (als ik het goed schrijf :confused: ), heb jij eigenlijk nog wat van VC gehoord? Of iemand anders?

Ik ben Piep bezig, Fiep en Miep zijn qua haakwerk al af. Uiteindelijk heb ik toch voor 3 bruintinten gekozen en volgens mij worden ze wel erg leuk, vind ze zo schattig :) Daarna heb ik nog een bestelling voor slofjes en ik kreeg vandaag de vraag of ik de boekjes mee wil nemen voor een collega, die wil ook wat uitzoeken als Sinterklaascadeautje.
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers