Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Fotoalbum baby foto's

<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 14 Okt 2013 11:14

Fotoalbum baby foto's

Bij mijn zoontje deed ik altijd de foto's laten ontwikkelen en dan opplakken in een fotoalbum, maar nu zit er over te denken om bij mijn jongste een digitaal fotoalbum te maken, maar is dat wel leuk? Doen jullie dat ook of doe je nog ouderwets opplakken?
En waar zou je dan het beste een fotoalbum kunnen laten maken (Hema, Kruidvat, Wij enz) en wat voor een papier?
Ik heb nog nooit een digitaal fotoalbum gemaakt. Iemand nog tips?
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 14 Okt 2013 12:01

Re: Fotoalbum baby foto's

Ik maak ze bij albelli, je download het programma en je kan tussentijds opslaan. Dan wacht ik op een aanbieding en bestellen maar. ze sturen het op via de post, lekker makkelijk dus.
M:21072011
J :08012014
<<

Anoniem162

Bericht 14 Okt 2013 12:04

Re: Fotoalbum baby foto's

Ik heb de laatste via Albelli gemaakt, ik vind de kwaliteit van CeWe beter (de helderheid/scherpte van de foto's in het boek) maar daar betaal je ook veel meer voor.
overigens maak ik boeken per jaar. van 0-1 jaar (dus met het feestje van de eerste verjaardag eindigend) en dan van 1-2 jaar hetzelfde.
Laatst gewijzigd door Anoniem162 op 14 Okt 2013 12:24, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

_Jet

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 151

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:56

Bericht 14 Okt 2013 12:10

Re: Fotoalbum baby foto's

Bij S heb ik de foto's van haar eerste jaar geplakt. Van de foto's van haar 2de jaar heb ik een digitaal album gemaakt en nu ben ik digitaal bezig met haar 3de jaar.

Bij L wil ik het ook zo doen, dus het eerste jaar plakken en verder digitaal.

Het eerste jaar plak ik, omdat ik dat wat persoonlijker vind. Handgeschreven tekst, kaartje erin van het ziekenhuis, het geboortekaartje en eventueel nog andere dingen.

Ik maak mijn digitale boeken meestal bij de Hema of Albelli. Beide programma's werken hetzelfde en zijn makkelijk in gebruik vind ik. Ik wissel Hema en Albelli af vanwege de verschillende achtergronden en cliparts. Zo heb ik bv met Kerst niet ieder keer dezelfde achtergrond of cliparts.
<<

Luna

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 127

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:44

Bericht 14 Okt 2013 12:18

Re: Fotoalbum baby foto's

Ik maak mijn albums bij fotofabriek, vind ik een goede kwaliteit en aardige prijs. Zelf scan ik vaak toegangskaartjes, tekeningen e.d in en die verwerk ik er dan ook in.
Little feet leave big imprints on our hearts
zoon 02-2009 dochter 06-2011
Afbeelding
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 14 Okt 2013 12:28

Re: Fotoalbum baby foto's

Ik lees even mee, ik heb nog nooit een digitaal album gemaakt. Maar wil dat bij mijn zoontje wel gaan doen. En dan elk jaar 1 boek.

In welk boek doen jullie dan de eerste verjaardag bijv? In het boek van het 2de jaar? of sluit je daar het eerste boek mee af?
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 14 Okt 2013 12:33

Re: Fotoalbum baby foto's

Ik heb nu de foto`s los besteld om zijn eerste jaar in te plakken.
Als ik online een album maak dan doe ik dat altijd bij Albelli, vind de kwaliteit en service goed bij hun.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 14 Okt 2013 12:35

Re: Fotoalbum baby foto's

Oh dat is ook wel handig van het eerste jaar, 2e jaar enz. Maar ik heb nu van de eerste 7 weken al 600 foto's, maar dan moet ik maar een goede selectie maken. Doen jullie het dan op fotopapier?
Zoals Jet zegt, vind ik het dan idd jammer dat je het geboortekaartje enz er niet in kunt plakken, dat plakken idd persoonlijker is.
Laatst gewijzigd door Annemie op 14 Okt 2013 12:39, in totaal 1 keer gewijzigd.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 14 Okt 2013 12:37

Re: Fotoalbum baby foto's

Ik heb voor de eerste drie maanden een boek gemaakt, eentje voor het eerste jaar en ben nu vast aan het verzamelen voor het tweede jaar. De eerste drie maanden heb ik digitaal gemaakt, de anderen zijn plakboeken.
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 14 Okt 2013 13:24

Re: Fotoalbum baby foto's

Ik plak bij de oudste de foto's in een album, dat ga ik met de jongste ook doen. Dat blijft het leukst en origineelst vindt ik zelf. Digitaal vindt ik Albelli het fijnst. Qua programma maar ook qua service en kwaliteit.
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

meisje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 750

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:09

Bericht 14 Okt 2013 13:32

Re: Fotoalbum baby foto's

Ik plak alles zelf nog in.
Ik vind het heerlijk om te fröbelen en alles in te plakken wat ik verzamel haha.
Ik heb al heeeel wat boeken voor de meiden.
💜💜💙💙
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 14 Okt 2013 13:41

Re: Fotoalbum baby foto's

Ik doe het digitaal bij Albelli. Vind het ook leuk om te frobelen, maar dan dus digitaal :)

Hoe meer boeken ik gemaakt heb, hoe meer dingetjes ik ontdek.
Ik heb nu een boek van haar periode in het ziekenhuis en daarnaast een boek per half jaar (maak een beetje veel foto's en kan nooit kiezen haha).
En dan eindigt het tweede boek bij haar verjaardag, waarbij ik steeds dezelfde foto wil maken. B, papa en mama, bij haar verjaardagstaart.

Ik scan overigens ook alles in, geboorte kaartjes, de echo's, tickets van dingen, enz.
<<

Aardbei

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 243

Geregistreerd: 03 Sep 2013 10:00

Bericht 14 Okt 2013 13:49

Re: Fotoalbum baby foto's

Annemie schreef:Oh dat is ook wel handig van het eerste jaar, 2e jaar enz. Maar ik heb nu van de eerste 7 weken al 600 foto's, maar dan moet ik maar een goede selectie maken. Doen jullie het dan op fotopapier?
Zoals Jet zegt, vind ik het dan idd jammer dat je het geboortekaartje enz er niet in kunt plakken, dat plakken idd persoonlijker is.


Maar dat kan toch evengoed? In mijn fotoboek van Indonesië heb ik gewoon ruimtes speciaal vrijgelaten om daar later toegangsbewijzen e.d. nog in te plakken. Moet je alleen van tevoren weten waar je die in het album wilt hebben...
Afbeelding
Afbeelding
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 14 Okt 2013 14:11

Re: Fotoalbum baby foto's

Aardbei schreef:
Annemie schreef:Oh dat is ook wel handig van het eerste jaar, 2e jaar enz. Maar ik heb nu van de eerste 7 weken al 600 foto's, maar dan moet ik maar een goede selectie maken. Doen jullie het dan op fotopapier?
Zoals Jet zegt, vind ik het dan idd jammer dat je het geboortekaartje enz er niet in kunt plakken, dat plakken idd persoonlijker is.


Maar dat kan toch evengoed? In mijn fotoboek van Indonesië heb ik gewoon ruimtes speciaal vrijgelaten om daar later toegangsbewijzen e.d. nog in te plakken. Moet je alleen van tevoren weten waar je die in het album wilt hebben...


Oh ja tuurlijk, wat dom van me en idd inscannen is ook nog een optie
Ik lees hier dat de meeste het bij Albelli doen, dan wil ik daar eens kijken.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 14 Okt 2013 14:41

Re: Fotoalbum baby foto's

Zij hebben vaak goede acties, daar wacht ik altijd op. En vind hun programma heel fijn werken en heel uitgebreid!
<<

Anoniem162

Bericht 14 Okt 2013 14:59

Re: Fotoalbum baby foto's

Ella schreef:Ik lees even mee, ik heb nog nooit een digitaal album gemaakt. Maar wil dat bij mijn zoontje wel gaan doen. En dan elk jaar 1 boek.

In welk boek doen jullie dan de eerste verjaardag bijv? In het boek van het 2de jaar? of sluit je daar het eerste boek mee af?


ik sluit daar het boek mee af, met het feestje en als laatste een foto van hem met al z'n cadeautjes.
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 14 Okt 2013 15:44

Re: Fotoalbum baby foto's

Lejow schreef:Zij hebben vaak goede acties, daar wacht ik altijd op. En vind hun programma heel fijn werken en heel uitgebreid!


Dat is ook wel handig ja, om op acties te wachten.
Print jij altijd op fotopapier? Want ik zag bij andere sites dat je verschillende soorten papier kunt kiezen, maar dus ook hoogglans fotopapier? (wat overigens volgens mij wel duurder is)
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

loesje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 148

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:50

Woonplaats: achterhoek

Bericht 14 Okt 2013 17:33

Re: Fotoalbum baby foto's

ik maak ze via kruitvat. ik vind ze digitaal makkelijker te maken en er mooier uitzien en heb dan hoogglans papier.
Mama van een knappe zoon van 3,5 en een mooi prinsesje van 1,5 jaar
<<

Anoniem16

Bericht 14 Okt 2013 21:33

Re: Fotoalbum baby foto's

Ik maak ze meestal via Albelli, echte foto's plak ik in hun 'pap en mam vertellen over jou -boek'. Voor echte albums maken heb ik geen tijd meer en ik vind het digitaal eigenlijk veel leuker omdat je het dan zoveel kunt aanpassen.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 14 Okt 2013 22:28

Re: Fotoalbum baby foto's

Ik heb net mn zwangerschapsfotoboek gemaakt via aldi.
Wil nu gaan beginnen aan een boek vanaf de geboorte, ben bang dat t gezien de foto's tm het eerste half jaar wordt. Ga die ook weer via aldi maken
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 15 Okt 2013 07:34

Re: Fotoalbum baby foto's

Ik heb via kruidvat een boek van haar eerste jaar. Ik doe dan steeds een stukje. Dus na haar verjaardag konden de laatste foto's er bij en nu is het af.
Denk dat ik die van haar tweede jaar bij albelli ga maken. Maar daar ga ik dan binnenkort dus al aan beginnen.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers