Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Spelletje

<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 13 Apr 2016 08:16

Re: Spelletje

Je zult acht uur als een blok slapen maar met de vreselijkste nachtmerries waardoor je vermoeider wakker werd dan je ging liggen.

Ik wens een mooie nieuwe zomerjas in mijn maat want alles is te groot :(
<<

Pomodori

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 520

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:28

Bericht 13 Apr 2016 10:57

Re: Spelletje

Je ontvangt een zomerjas die qua maat als gegoten zit alleen staan er allemaal racistische teksten op.

Ik wens iemand die komende zondag pannenkoeken komt helpen bakken voor 8 volwassenen en 5 kinderen.
augustus 2013
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 13 Apr 2016 11:03

Re: Spelletje

Er komt iemand je helpen pannenkoeken bakken, alleen zal deze persoon veel zout door het beslag doen.

Ik wens dat het zonnetje gaat schijnen.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11577

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 13 Apr 2016 11:39

Re: Spelletje

De zon gaat schijnen alleen moet jij net weg naar een plek waar het regent en 2 graden is.

Ik wens een nieuwe auto
2015 💙
<<

Pomodori

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 520

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:28

Bericht 13 Apr 2016 11:45

Re: Spelletje

Je zult een nieuwe auto krijgen, alleen rijdt hij op kippenmest waardoor het vreselijk stinkt in de auto.

Ik wens dat het al half zes is zodat ook deze werkdag er weer op zit
augustus 2013
<<

Anoniem321

Bericht 13 Apr 2016 11:48

Re: Spelletje

Maar dan is het eenmaal half 6 en dan ligt er nog een klus die echt nog even door jou gedaan moet worden, waardoor je een half uur vertraging hebt.

Ik wens dat ik mooie lange nagels heb.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron