Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Uiteten.

<<

Anoniem255

Bericht 10 Apr 2016 18:21

Uiteten.

Wij hebben 2 favoriete restaurants waar we graag heen gaan.
Als we een weekend weg gaan ofzo dan eten we natuurlijk ergens anders maar als we thuis zijn gaan we altijd naar 1 van die 2. Omdat we weten dat het gewoon goed én lekker is.

Vrienden hebben ons nu 2x overgehaald om ergens anders te gaan eten en het viel zo tegen... Dat vind ik dan gewoon zonde van mijn avond en het geld.

Hoe zit dat bij jullie? Testen jullie graag iets anders uit of hebben jullie ook je vaste stek (jes)?
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 10 Apr 2016 18:26

Re: Uiteten.

Ik test graag wat anders. En ja dan valt het wel eens tegen en dan gaan we daar dus niet meer heen. Gelukkig nog nooit zo enorm tegen gevallen dat we erna nog langs de Mac moesten bij wijze van.
Er is op het moment wel een waar we telkens terug gaan. Weliswaar via VakantieVeilingen maar erg goed restaurant die ook steeds de kaart vernieuwen waardoor we dus ook met bon niet telkens hetzelfde moeten eten. Daar krijg je echt super veel en erg lekker.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Anoniem178

Bericht 10 Apr 2016 18:27

Re: Uiteten.

Wij kopen nog weleens bonnen van bijvoorbeeld Groupon. Niet per se omdat het goedkoper is, maar omdat we dan in een restaurant belanden wat we zelf niet uit zouden zoeken. Het komt niet vaak voor dat we ergens een 2e keer eten, juist omdat we het zo leuk vinden te experimenteren.
<<

Anoniem315

Bericht 10 Apr 2016 19:06

Re: Uiteten.

Ik test graag uit. Maar we hebben ook wel een paar adresjes waarvan we weten dat 't altijd goed is.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 10 Apr 2016 19:35

Re: Uiteten.

Wij hebben een paar vaste stekjes, eentje in het bijzonder. Af en toe proberen we wel wat nieuws, maar we komen toch steeds weer op die plekken uit. Zelfs als we op vakantie gaan, of een weekend weg, dan hebben we daar binnen no-time ons favo tentje.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 10 Apr 2016 19:45

Re: Uiteten.

Ik test graag uit. Ik ga ook ieder jaar 2x met de restaurantweek uit eten samen met een vriendin. We kiezen iedere keer iets anders uit om zo echt verschillende resaurants uit te proberen.
Voor een avond simpel en goedkoop eten heb ik ook mijn favoriete restaurantjes. Daar ga ik dan ook graag heen voor de sfeer aangezien het daar behoorlijk industrieel is, plus dat ze bier hebben van kleine lokale brouwerijen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 10 Apr 2016 20:00

Re: Uiteten.

Ik houd er van om nieuwe restaurants te proberen, vooral na een dagje weg in een andere omgeving. Rondom onze eigen woonplaats hebben we natuurlijk wel onze favorieten. Het restaurant waar we ook ons trouwfeest hebben gegeven, bezoeken we tijdens speciale gelegenheden.
<<

Anoniem313

Bericht 10 Apr 2016 20:14

Re: Uiteten.

Er zijn hier zoveel verschillende restaurants en er openen ook zoveel nieuwe dingen, dat ik altijd ergens anders heen ga en zelfs continu een lijstje heb van zaken waar ik nog heen wil. Natuurlijk ga ik bij een paar zaken waar ik erg enthousiast over ben wel vaker langs, maar veel vaker kies ik voor iets nieuws.
<<

anoniem203

Bericht 10 Apr 2016 20:18

Re: Uiteten.

Wij gaan meestal ook naar dezelfde. Een waar je Tapas kunt eten (en ook een van jouw favorieten is Mien) en nog een restaurant waar ik al sinds jongs af aan kom met mijn ouders. Gewoon a la carte maar je kunt er altijd erg lekker eten en ze hebben daar echt de allerlekkerste tomatensoep ever!

En verder vind ik de Wok ook een keer lekker (toevallig ook in jouw woonplaats Mien) :wink: en kom daar ook graag 1 keer in het jaar. Wel doordeweeks want in het weekend vind ik het echt veel te druk.
<<

Anoniem156

Bericht 10 Apr 2016 20:24

Re: Uiteten.

Caulfield schreef:Er zijn hier zoveel verschillende restaurants en er openen ook zoveel nieuwe dingen, dat ik altijd ergens anders heen ga en zelfs continu een lijstje heb van zaken waar ik nog heen wil. Natuurlijk ga ik bij een paar zaken waar ik erg enthousiast over ben wel vaker langs, maar veel vaker kies ik voor iets nieuws.


Precies dit.
Houd je op de lijst ook bij waar je bent geweest?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 10 Apr 2016 20:29

Re: Uiteten.

Ik vind het zonde om altijd maar naar hetzelfde restaurant te gaan, vind het juist leuk om verschillende tentjes te proberen. Dat kan zowel positief als negatief uitpakken, maar dan weet je dat weer voor de volgende keer. Als ik geen inspiratie heb, ga ik ergens eten waar ik al eerder ben geweest en het lekker was.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem161

Bericht 10 Apr 2016 21:22

Re: Uiteten.

Wij doen beide.
Af en toe heb ik echt trek in een gerecht van een bepaald restaurant. Dan gaan we daar naar toe. Maar we willen ook wel eens wat uitproberen.

Helaas sluiten veel restaurants in de buurt :(

Met vrienden gaan we 2 keer in het jaar uit eten. Vaak een vreetschuur helaas. Het moet dan goedkoop, veel en inclusief drank zijn. Ik hou daar niet van.
<<

Anoniem313

Bericht 10 Apr 2016 22:00

Re: Uiteten.

Poubelle schreef:
Caulfield schreef:Er zijn hier zoveel verschillende restaurants en er openen ook zoveel nieuwe dingen, dat ik altijd ergens anders heen ga en zelfs continu een lijstje heb van zaken waar ik nog heen wil. Natuurlijk ga ik bij een paar zaken waar ik erg enthousiast over ben wel vaker langs, maar veel vaker kies ik voor iets nieuws.


Precies dit.
Houd je op de lijst ook bij waar je bent geweest?


Meestal weet ik het wel uit mijn hoofd. Al is het me ook weleens gebeurd dat ik dacht dat ik iets nieuws ging doen, en me pas aan m'n tafeltje realiseerde dat ik er echt al wel was geweest ;)
<<

Anoniem321

Bericht 11 Apr 2016 10:12

Re: Uiteten.

Wij hebben wel onze favoriete adresjes. En als we uit eten gaan, dan gaan we ook meestal naar hetzelfde toe.
Ik ben ook niet zo van het uitproberen. Als ik uit eten ga, wil ik goed en lekker eten en dan is het wel prettig ergens naartoe te gaan waarvan je weet dat het goed is.
<<

Anoniem255

Bericht 11 Apr 2016 10:55

Re: Uiteten.

Haha Ava! Ja, dat tapas restaurant is inderdaad 1 van de 2. De andere is de Italiaan hier in het dorp. Hij gaat zelf elke dag verse ingrediënten halen en dat proef je echt.

De wok komen we zo'n 1x per jaar met mijn schoonmoeder haar verjaardag. Al hebben we dit jaar tapas gegeten.

In Rosmalen zit trouwens ook een goede wok! Met een grote speelruimte voor de kinderen en qua eten heeeeel erg veel keus! Die is wel de moeite waard.

Ja, Ragazza. Dat bedoel ik dus ook.
Ik ben ooit ergens wezen eten waar iedereen lyrisch over was dus dat moesten we proberen. Mijn man is dan al wat minder kieskeurig maar ook hij vond het niet lekker. Ze zijn overigens ook failliet gegaan.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 11 Apr 2016 11:03

Re: Uiteten.

Wij hebben een restaurantje op de hoek waar je heel lekker kunt eten, vooral de spareribs zijn heel erg lekker. Wij komen dus heel vaak daar uit, misschien ben ik daar heel kneuterig in, maar ik vind het ook gewoon iets gezelligs hebben dat we in onze eigen buurt uit eten kunnen.

Nieuwe restaurantjes proberen vind ik trouwens ook wel leuk hoor, maar toch kiezen we vaak weer voor de hoek.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9421

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 11 Apr 2016 12:01

Re: Uiteten.

Wij gaan ook vaak naar hetzelfde, nu gaan we sinds de geboorte van F. net heel vaak meer uit eten. Toevallig afgelopen zaterdag uit eten geweest en ergens anders geweest. Beviel wel erg goed!
⁠♡♡♡
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6685

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 11 Apr 2016 12:42

Re: Uiteten.

Qua avondeten hebben we wel onze adresjes maar voor ontbijt en lunch ga ik vaak op de bonnefooi. Ik rij veel op verschillende plekken en mijn navigatie heeft een functie waar ik cafe of bakkerij kan invullen en dan neemt hij me mee naar de dichtsbijzijnde, en dat levert soms leuke verrassingen op. Vind het super met m'n man maar ook helemaal prima alleen, even de krant doornemen. Morgenochtend breng ik mijn man naar z'n werk om half 7 en heb dan tot half 9 de tijd (3 kwartier naar werk dus goed uur om ergens lekker te ontbijten), nu al zin in.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Patsy

Bericht 11 Apr 2016 13:26

Re: Uiteten.

Wij houden er van om voor ons onbekende restaurants uit te proberen. Als het eten ergens echt heel lekker is komen wel wel weer terug. Maar een nieuw restaurant uitproberen vinden wij allebei erg leuk.
<<

Anoniem244

Bericht 11 Apr 2016 16:25

Re: Uiteten.

Ik test graag uit en vind het ook leuk om andere restaurantjes uit te proberen.
Meestal pakt het verrassend goed uit, heel soms valt het iets tegen maar heb nooit gehad dat het echt helemaal tegen viel

Heb hier in de stad 1 favo restaurant waar ik heel graag heen ga
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 11 Apr 2016 19:23

Re: Uiteten.

Liefst uittesten. Ik sta er bij vrienden bekend om dat ik een friettent dicht in de buurt vind die we dan uittesten (na bijv een pretpark hebben we geen zin in lang eten en dan gaan we vaak naar een friettent).

Tijdens vakantie in het binnenland gaan we oa bij een plaatselijke wok eten (vaak laten we ons een beetje leiden door eet.nu). Maar ook een restaurantje of griek etc behoord tot de mogelijkheden.

In de regio gaan we niet heel vaak uiteten. Wel jaarlijks naar een vreetschuur ivm een fijne verjaardsactie. Voor de rest eten we in de regio ook op verschillende plekken en weten we wel welke adressen goed zijn. Ook wij houden om af te wisselen.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 11 Apr 2016 19:56

Re: Uiteten.

wij gaan vaak naar dezelfde , hier in het dorp zit een goed restaurant waar we graag komen. Als ik dan ergens anders kom valt het altijd zo tegen. Als we op vakantie of zo zijn gaan we wel ergens anders eten
Afbeelding
<<

anoniem203

Bericht 11 Apr 2016 20:52

Re: Uiteten.

Mien doe mijn even een pm-etje met de naam van dat restaurant. Klinkt goed en wij houden wel van Italiaans eten :)
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:28

Bericht 12 Apr 2016 08:31

Re: Uiteten.

Wij proberen wel regelmatig iets nieuws uit. Sowieso vinden we het leuk om op een vrije dag een rondje in eigen land te maken en dan ergens te gaan eten.
Het komt wel vaak voor dat we op vrijdag avond geen zin hebben om te koken. En dan gaan we vaak in de buurt ergens wat eten. Dan kiezen we iets uit zo'n 10 restaurants waar we regelmatig komen.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 12 Apr 2016 09:02

Re: Uiteten.

Wij houden wel van uitproberen. Juist leuk om steeds ergens anders terecht te komen. Bevalt het niet dan gaan we volgende keer ergens anders heen.
Daarnaast hadden we in en rond onze oude woonplaats wel wat vaste adresjes waar we graag komen, maar nu we verhuisd zijn komen we daar niet vaak meer. Dus als we een keer die kant op gaan en we gaan wat eten dan vinden we het juist wel leuk om naar wat bekends te gaan.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers