Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar hebben jullie je hypotheek afgesloten?

<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 01 Apr 2016 18:14

Re: Waar hebben jullie je hypotheek afgesloten?

Bij de ING, via een tussenpersoon. Heel tevreden over.
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 01 Apr 2016 20:39

Re: Waar hebben jullie je hypotheek afgesloten?

Wij hebben de hypotheek nu bij Hypotrust onderdeel van Achmea afgesloten. Dit heeft een tussenpersoon geregeld. Elke hypotheekverstrekker heeft andere eisen, Hypotrust sloot goed bij onze wensen aan.

Wij komen bij de Rabobank weg, zijn destijds geweldig geholpen, maar nu was het om te janken. Eigenlijk wouden we bij ze blijven, maar dat schoot voor geen meter op.
December 2009
juli 2012
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 01 Apr 2016 20:41

Re: Waar hebben jullie je hypotheek afgesloten?

Bij abn. Dat vond de hypotheker de beste keus voor ons.
R. 2013
D. 2016
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 02 Apr 2016 11:20

Re: Waar hebben jullie je hypotheek afgesloten?

Exogenesis schreef:Rabobank. Prima service. Ik zou het nu weer doen denk ik.
Maar we hebben gedeeltelijk een spaarhypotheek en ik geloof dat dat nu niet meer mogelijk is.



Als je al een deel spaarhypotheek hebt, mag je dat meenemen in je nieuwe hypotheek. Dat hebben wij vorig jaar ook gedaan omdat het belastingtechnisch voordelig is.

Wij zitten ook bij Rabobank.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Blue

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 251

Geregistreerd: 18 Apr 2014 10:04

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 02 Apr 2016 11:29

Re: Waar hebben jullie je hypotheek afgesloten?

Wij hebben een hypotheek bij bnp Paribas via de hypotheker.
<<

Anoniem201

Bericht 02 Apr 2016 20:47

Re: Waar hebben jullie je hypotheek afgesloten?

Wij hebben een hypotheek bij florius. Onderdeel van de abn. Erg tevreden zeker het geld terug storten vanuit het bouwdepot. Dat gaat razendsnel.
<<

Anoniem253

Bericht 03 Apr 2016 12:16

Re: Waar hebben jullie je hypotheek afgesloten?

Wij hebben een hypotheek bij de ING.
<<

Anoniem221

Bericht 03 Apr 2016 15:01

Re: Waar hebben jullie je hypotheek afgesloten?

Regiobank, net als onze lopende betaalrekening en spaarrekeningen. Adviseur letterlijk om de hoek. Wil ik iets weten of kom ik ergens niet uit, dan bel ik of loop ik even langs voor een afspraak. Zou geen andere hypotheekverstrekker willen. Wat ze beweren in hun radioreclame is ook echt waar.
<<

Anoniem173

Bericht 03 Apr 2016 15:52

Re: Waar hebben jullie je hypotheek afgesloten?

Bij de ING bank. Waren niet erg tevreden alles duurde ontzettend lang. Eer dat we onze offerte binnen hadden en reactie. De rente was daar destijds wel heel netjes.
<<

Artemis

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 7

Geregistreerd: 02 Nov 2015 10:44

Bericht 03 Apr 2016 18:37

Re: Waar hebben jullie je hypotheek afgesloten?

Via de hypotheker afgesloten bij Argenta. Dat was voor ons de goedkoopste en ik vond de hypotheker erg prettig. Vorig jaar laten oversluiten en weer bij Argenta en weer via de hypotheker. Alleen maar goede ervaringen mee. Daarvoor wel wat andere bemiddelaars gesproken, maar hier voelde het het best.
<<

Anoniem315

Bericht 03 Apr 2016 19:56

Re: Waar hebben jullie je hypotheek afgesloten?

Lady schreef:
Exogenesis schreef:Rabobank. Prima service. Ik zou het nu weer doen denk ik.
Maar we hebben gedeeltelijk een spaarhypotheek en ik geloof dat dat nu niet meer mogelijk is.



Als je al een deel spaarhypotheek hebt, mag je dat meenemen in je nieuwe hypotheek. Dat hebben wij vorig jaar ook gedaan omdat het belastingtechnisch voordelig is.

Wij zitten ook bij Rabobank.


Ja, dat klopt. Doen we ook als het ooit zo ver komt. Maar ik bedoel meer als we nu voor het eerst een hypotheek zouden afsluiten.
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 04 Apr 2016 15:48

Re: Waar hebben jullie je hypotheek afgesloten?

PiP schreef:Wij hebben de hypotheek nu bij Hypotrust onderdeel van Achmea afgesloten. Dit heeft een tussenpersoon geregeld. Elke hypotheekverstrekker heeft andere eisen, Hypotrust sloot goed bij onze wensen aan.

Wij komen bij de Rabobank weg, zijn destijds geweldig geholpen, maar nu was het om te janken. Eigenlijk wouden we bij ze blijven, maar dat schoot voor geen meter op.



Wij zitten ook bij rabo. Die is voor ons heel gunstig, wij hebben vorige maand onze hypotheek weer vastgezet voor 10 jaar bij ze maar de dienstverlening op kantoor was om te huilen.
M:21072011
J :08012014
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 04 Apr 2016 17:52

Re: Waar hebben jullie je hypotheek afgesloten?

Wij zitten bij ABN via de hypotheker. Ik ben heel blij dat we een tussenpersoon hadden. Mijn man is ZZP'er en bij twee andere verstrekkers kregen we geen hypotheek omdat hij salaris had gehaald uit zakelijk vermogen...ja waar moet je anders salaris vandaan halen als ZZP'er?
⁠♡♡♡
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3851

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 08 Apr 2016 21:10

Re: Waar hebben jullie je hypotheek afgesloten?

Wij hebben Argenta. Een bankspaarhypotheek.
<<

Anoniem189

Bericht 08 Apr 2016 22:21

Re: Waar hebben jullie je hypotheek afgesloten?

Delta Lloyd via de Hypotheker.
<<

Anoniem316

Bericht 08 Apr 2016 22:41

Re: Waar hebben jullie je hypotheek afgesloten?

Die van ons is via Aegon. Die voldeed aan onze wensen. Wij hebben dit geregeld met een tussenpersoon, in dit geval Unive. Ze brengen het dan onder bij waar het het goedkoopste is of voldoet aan de eisen. Ideaal. Hoef je zelf die zoektocht niet te doen.
<<

Anoniem321

Bericht 11 Apr 2016 08:50

Re: Waar hebben jullie je hypotheek afgesloten?

Bij de SNS bank. Dat was in 2005 voor de bankencrisis.
We hebben toen de Frieslandbank en de SNS bank tegen elkaar uit gespeeld. De SNS kon het meeste van de kosten af doen.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers