Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jouw toppunt van luiheid

<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 29 Mrt 2016 20:01

Re: Jouw toppunt van luiheid

Ik strijk ook niks, ik koop ook geen kleren die gestreken moeten worden....
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 29 Mrt 2016 20:06

Re: Jouw toppunt van luiheid

Strijken vind ik dan weer niet vervelend. Netflix erbij aan.

Wat ik wel heel vervelend vind is was ophangen. En opgevouwen was wegruimen. Een mand met gevouwen was blijft ook rustig een paar dagen staan.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem321

Bericht 30 Mrt 2016 13:22

Re: Jouw toppunt van luiheid

Ik ben een keer met de auto naar de kapper gegaan, terwijl de kapsalon op loopafstand zit. Het regende niet eens.

Ik app mijn vriend wel eens of hij iets komt brengen (terwijl we beide thuis zijn)

Ik heb wel eens chips gegeten als avondeten omdat ik geen zin had iets te maken :palm:
<<

Anoniem149

Bericht 30 Mrt 2016 13:40

Re: Jouw toppunt van luiheid

Ik wil ook iemand in huis die ik kan appen als ik te lekker op de bank lig en ik zin heb in iets te drinken haha.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 30 Mrt 2016 13:44

Re: Jouw toppunt van luiheid

Ik heb zo iemand thuis, maar die lacht me alleen maar heel hard uit als ik dat probeer. Of hij hoort de app niet eens en lig ik na 2 uur nog steeds te wachten.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 30 Mrt 2016 13:48

Re: Jouw toppunt van luiheid

Mijn man heeft niet eens Whatsapp, zou elke keer van mijn bundel afgaan.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 30 Mrt 2016 17:17

Re: Jouw toppunt van luiheid

Ik zou vandaag stofzuigen maar heb eigenlijk alleen maar even alles onder de bank geveegd en de tafel opgeruimd zodat het er weer netjes uitziet.
30-04-2017
<<

Esperanza

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:42

Bericht 30 Mrt 2016 17:46

Re: Jouw toppunt van luiheid

Ik heb wel eens een pan weggegooid omdat ik geen zin had om 'em schoon te maken.
<<

Anoniem331

Bericht 31 Mrt 2016 12:01

Re: Jouw toppunt van luiheid

Ik heb van de week de planten in de venstbank limonade als water gegeven dat 1 van de kinderen op tafel had laten staan, omdat ik te lui was om naar de keuken te lopen voor water.
<<

Anoniem185

Bericht 05 Apr 2016 21:51

Re: Jouw toppunt van luiheid

Ik lig nu op de bank een serie te kijken met een fles drinken binnen handbereik, want dan hoef ik niet naar de tafel te bukken en ik hoef straks niet af te wassen. En mijn M&M's eet ik ook uit de zak in plaats van een bakje want afwas.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 06 Apr 2016 06:35

Re: Jouw toppunt van luiheid

Wij delen altijd een glas wanneer we hetzelfde drinken en soms drinken we hetzelfde omdat we allebei niet naar de keuken willen lopen.
<<

Anoniem168

Bericht 06 Apr 2016 22:16

Re: Jouw toppunt van luiheid

Ik ben te lui om naar bed te gaan. Ga ik spijt van krijgen morgen.
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2382

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:09

Bericht 06 Apr 2016 22:41

Re: Jouw toppunt van luiheid

Oh dat heb ik ook vaker Kiatu, dat ik te lui ben om naar bed te gaan. En dat ik weet dat hoe langer ik wacht, hoe vervelender het wordt om alsnog naar bed te gaan. En toch maar op de bank blijven hangen :eyes:
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Anoniem168

Bericht 07 Apr 2016 07:25

Re: Jouw toppunt van luiheid

Precies ja. En uiteindelijk had ik zeker spijt vanmorgen, haha. Vanavond een nieuwe poging op tijd te gaan.
<<

Anoniem184

Bericht 09 Apr 2016 08:29

Re: Jouw toppunt van luiheid

Ik moest gisteren ineens aan dit topic denken toen ik een sok op zoog. De ander ligt nu in de prullenbak... :laughcry:
Edit: maar even serieus: zijn er mensen die een sok serieus uit de stofzuigerzak gaan halen? Mijn stofzuigerzak zit vol net stof, kruimels en kattenharen. Echt niet dat die sok nog schoon wordt..
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 09 Apr 2016 09:17

Re: Jouw toppunt van luiheid

Ik kwam gister langs de Primark en heb daar weer een paar basic longsleeves en t-shirts gekocht omdat ik geen zin heb om de was te doen....ooit.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers