Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Uitslag,bijwerking BMR?

<<

Anoniem124

Bericht 14 Okt 2013 14:08

Uitslag,bijwerking BMR?

M'n zoon zat vanmorgen ineens onder de rode pukkeltjes. Op zijn romp, rug, nek en nu ook een beetje gezicht. Hij heeft 10 dagen geleden de BMR prikt gehad. Ze hadden we gezegd dat hij er uitslag van kon krijgen en ook binnen deze termijn. Maar hij gedraagt zich een beetje hangerig en anders waardoor ik toch nog even hier wik navragen of jullie deze bijwerking ook hadden voor ik de dokter bel ( hij krijgt trouwens ook al een week een kies).
<<

Anoniem103

Bericht 14 Okt 2013 14:12

Re: Uitslag,bijwerking BMR?

Mijn dochter had dat ook na zo'n 10 dagen. Ze was toen ook een beetje ziekjes, moe, hangerig en huilerig. Na een paar dagen was het over.
<<

Anoniem33

Bericht 14 Okt 2013 14:16

Re: Uitslag,bijwerking BMR?

Hier geen uitslag maar wel heel hangerig, aanhankelijk, koortsig en slechtslapen.
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:43

Bericht 14 Okt 2013 17:55

Re: Uitslag,bijwerking BMR?

Jep dat zijn zeer waarschijnlijk bijwerkingen van de bmr!
Hier ook een hangerig jochie van de bmr.
December 2009
juli 2012
<<

Anoniem57

Bericht 14 Okt 2013 20:14

Re: Uitslag,bijwerking BMR?

Hier waren dat ook precies de kenmerken van de bmr, cheese.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers