Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het bootcamptopic!

<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:27

Bericht 25 Dec 2015 11:22

Re: Het bootcamptopic!

Ja, ik bootcamp ook nog. 2 a 3 x per week. Vind het nog steeds super. Echt afvallen doe ik er niet van maar dat kan komen door de pepernoten :palm: . Volgende maand zie ik er vast meer van. Ik ben daarentegen ook niet aangekomen.
<<

Raketje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 25

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 27 Dec 2015 17:40

Re: Het bootcamptopic!

Ja, ik ben ook nog steeds bezig. Ik vind het nog steeds heel leuk. Deze week ga ik een wat zwaardere training meedoen. Ben benieuwd!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 09 Jan 2016 09:30

Re: Het bootcamptopic!

Het heeft even geduurd voor ik antwoord kreeg, maar ik heb maandag de eerste les bootcamp. Ik was al bijna gaan kijken naar een andere locatie, maar die sprak mij toch minder aan. Dus ik ben blij dat ze toch nog gereageerd hebben. Straks even een windjack halen voor de regendagen. Die kan ik altijd wel gebruiken met hardlopen, misschien dat ik dan ook gemakkelijker in de regen een rondje ga lopen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 23 Jan 2016 09:21

Re: Het bootcamptopic!

De eerste twee lessen gehad en de tweede keer al een stuk minder spierpijn.
Tot nu toe ben ik heel tevreden. We werken veel met kettelbels, afgelopen week ook zo een heel dik touw en andere materialen. We hebben ook nu twee totaal verschillende programma's gedraaid. Dezelfde spiergroepen werden wel getraind, maar net op een andere manier waardoor de triggerpoints voor de spieren ander zijn. Daar ben ik wel van.
Het groepje is klein, max 10 en dat is ook wel prettig. Op die manier is er veel tijd voor persoonlijke aandacht en correctie.
Ik heb nu al zin in volgende week donderdag. Lekker mijzelf uitputten.

Hier nog dames die de motivatie ook weer te pakken hebben gekregen?
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Jefi

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:19

Bericht 23 Jan 2016 10:55

Re: Het bootcamptopic!

Ik doe geen bootcamp, maar crossfit challange. Het lijkt er wel een beetje op, het is alleen binnen in een zaal.
Doe het nu al 2 jaar ongeveer en blijft erg verslavend. Ben er ook wel gewicht door verloren en een betere conditie door gekregen. Helaas nu even in de lappenmand, maar daarna pak ik het zeker weer op.
<<

Audrey

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 212

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:20

Bericht 23 Jan 2016 12:06

Re: Het bootcamptopic!

Ik ben inmiddels ook weer begonnen. Ik heb nog steeds wat last van bekkeninstabiliteit dus sommige oefeningen voer ik net wat anders uit dan de rest, maar het valt me niets tegen. Erg fijn en ik merk na vier weken (2x per week) al dat ik weer wat strakker en gespierder wordt.
April 2009; Famke
Mei 2011: Jonkje
Januari 2015: Jonkje
<<

Anoniem193

Bericht 25 Jan 2016 10:12

Re: Het bootcamptopic!

Ik ben nu 5/6 keer geweest geloof ik. Het is elke keer nog anders geweest met andere oefeningen.
De ene week is het een groepje van 12, de andere week 20. A.s. zaterdag gaan we met een deel van de groep een obstacle run doen van 7 km.
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 17:24

Bericht 25 Jan 2016 10:39

Re: Het bootcamptopic!

Tof Alibi.

T lijkt mij ook heel leuk, maar heb een hele zwakke schouder en elleboog (reuma) dus vrees dat ik veel oefeningen niet goed mee kan doen.
<<

Raketje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 25

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 25 Jan 2016 12:40

Re: Het bootcamptopic!

Ik ga sinds drie weken drie keer per week ipv twee en pak ook wat lessen voor gevorderden mee. Dat is nog wel zwaar, want er worden meer herhalingen gedaan. Ik merk wel dat ik echt al veel vooruit ben gegaan de afgelopen 4 maanden. Bij de trainingen op 'low intensity' niveau, merk ik dat ik me niet meer ergens in de achterhoede bevind, maar steeds vaker ben ik als een van de eersten klaar, of houd ik het langer vol dan anderen. Nu gaat het daar natuurlijk helemaal niet om, want iedereen traint voor zichzelf, maar het valt me wel op.
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 17:24

Bericht 01 Apr 2016 18:02

Re: Het bootcamptopic!

Ik ben gisteten toch begonnen, ik vind het leuk! En het is goed te doen met mijn zere schouder en elleboog. Morgenochtend weer, ik doe zo'n 8 weekse training.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 08 Apr 2016 06:43

Re: Het bootcamptopic!

Ik ga hier ook iedere week 1 keer naast het tennissen. Vorige week niet geweest omdat ik alles behalve fit was. Een klein beetje bukken en ik had al hoofdpijn. Gisteren weer gegaan en het viel me mee. Normaal gesproken is de conditie echt een ramp na een week goed verhouden zijn met in de nacht koorts, maar ik kon alles vrij goed volhouden. Nu hopen dat ik morgen niet teveel spierpijn heb aangezien de tenniscompetitie dan weer begint en ik toch wel een beetje wil presteren op de baan.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers