Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Limburgse Peel?

<<

Anoniem 179

Bericht 20 Mrt 2016 08:53

Limburgse Peel?

Hallo,

we wilden binnenkort eigenlijk naar het Meerdal (eerdere goede ervaringen mee) maar daar zijn geen 5p huisjes meer beschikbaar. In het nabijgelegen Limburgse Peel wel, maar die is een stuk goedkoper en heeft minder sterren (3 tov 4). Dat zal niet voor niks zijn denk ik dan. Op internet lees ik wisselende recensies, met name over de soms verouderde huisjes. Een wat minder zwembad maakt niet uit, we zijn eerder in Zandvoort geweest en hebben ons daar ook goed vermaakt.

Iemand ervaring met verblijf in dit park?
<<

Anoniem331

Bericht 20 Mrt 2016 18:25

Re: Limburgse Peel?

Niet met het park, maar de omgeving daar is prachtig! Zou er graag nog eens naar terug willen.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 09:40

Bericht 22 Mrt 2016 14:44

Re: Limburgse Peel?

Wij zijn hier twee jaar geleden geweest. We hadden een VIP huisje wat echt nog heel mooi en netjes was. Volgens mij waren ze de huisjes ook aan het vernieuwen. Het park zelf was klein maar wel netjes. Het zwembad is ook niet zo groot maar was voor ons prima.
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 16:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 24 Mrt 2016 19:14

Re: Limburgse Peel?

Ik ben ook wel benieuwd. Wij wilden vd zomer gaan en daar is een stuk goedkoper dan het meerdal.
Kun je dan eigenlijk ook gratis gebruik maken vd faciliteiten van het Meerdal? Of ligt dat park er daarvoor te ver vandaan?
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Anoniem 179

Bericht 24 Mrt 2016 21:13

Re: Limburgse Peel?

Was dit topic weer vergeten, haha. Dank voor de reacties. Annemie, ik lees op een forum van CP wel dat mensen dat gedaan hebben, maar das alweer een tijd geleden.
<<

nijntje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 93

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:31

Bericht 24 Mrt 2016 21:30

Re: Limburgse Peel?

De afstand tussen de twee parken is echt erg klein. De achterkant van het Meerdal ligt zo ongeveer tegen de hoofdingang van Limburgse Peel aan. Er ligt een stukje bos en een weiland tussen. Ik denk dat het vanaf de ingang van Limburgse Peel maximaal 3 minuten rijden is. Ertussen in ligt een bos met een leuke wandelroute voor kinderen, met een "survival"-parcours.

Omdat ik in de buurt woon weet ik alleen niet of je als je op Limburgse Peel verblijft, je gebruik zou mogen maken van de faciliteiten van het Meerdal, maar ga er weleens heen met vrienden en dan kun je van de meeste zaken wel gebruik maken tegen kleine betaling. Dus zonder op het park te verblijven.

Mocht je nog iets willen weten over de omgeving, dan kan ik daar waarschijnlijk wel antwoord op geven.
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:22

Bericht 24 Mrt 2016 22:50

Re: Limburgse Peel?

We zijn in 2011 en 2012 geweest en gaan aankomende 25 april voor een midweekje. We hebben hetzelfde huisje als de keren hiervoor, gewoon een comfort.

We zijn niet veeleisend en ik kan me voorstellen als je landal gewend bent dit behoorlijk tegen zal vallen. Het is allemaal wat ouder dan sommige andere parken, al vond ik port zelande ook niet geweldig.

Je kan naar het meerdal, maar dan moet je gewoon betalen voor het zwemmen en evt parkeren. Anders gaat iedereen een goedkoper huisje op lp boeken en verder op het md zitten :laughcry:
Afbeelding
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 16:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 25 Mrt 2016 13:20

Re: Limburgse Peel?

Ja dat is ook zo Annie. Dan zou iedereen dat doen.
Wij vinden het vooral belangrijk dat er voor de kinderen genoeg te doen is en een leuk binnen zwembad.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:22

Bericht 25 Mrt 2016 15:53

Re: Limburgse Peel?

Het zwembad is niet spectaculair, maar voor kindjes leuk genoeg vind ik. Verder gewoon dezelfde kinderdingen als in andere parken.

Op een paar minuten rijden zit Toverland. Ook erg leuk. In 2014 zaten we op het meerdal en zijn we naar Aardbeienland geweest. Recenties op internet zijn niet altijd positief, maar wij zijn er echt uren zoet geweest en Y. heeft het er nu nog over :)
Afbeelding
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Bericht 04 Apr 2016 17:15

Re: Limburgse Peel?

Wij zijn hier toevallig paar weken geleden geweest. Ik zou zeker de 5-persoons huisjes zeker afraden, of het huisje (en vooral de omgeving) moet je niet uitmaken.

Het zijn geschakelde huisjes, hutje mutje op elkaar. Je hebt aan je woonkamer een strookje gras van 2 meter, dan een zandwal (waar je overheen kan kijken) en wij keken dan uit op een parkeerplaats... Ja, sorry, dan betaal ik liever wat meer dat ik dan in ieder geval het idee heb eruit te zijn....
De huisjes zijn donker. Verder qua inrichting en netheid prima. Ja, allemaal klein en wat oud, maar tja. Dat maakt ons dan niet uit. De buitenkant van de huisjes was helemaal hallo 1970, maar goed, daar kijk ik ook de hele dag niet tegen aan :P

Het gaat trouwens puur over de 5persoons huisjes. Die zijn in een groepje bij elkaar gezet, vlakbij het centrum. De andere huisjes staan toch wat losser gepositioneerd. Als je op de CP-site ook kijkt op de plattegrond kan je het trouwens precies zien.
Afbeelding

Afbeelding

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers