Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bruto netto berekening

<<

Anoniem65

Bericht 03 Sep 2013 12:56

Bruto netto berekening

Stel je werkt 32 uur per week, je krijgt maandelijks bruto 2450 euro en pensioen is 50% voor eigen rekening. Hoeveel heb je dan netto? Ik kan het op internet niet vinden, hoe kom ik erachter hoeveel dat pensioen dan is? Nu betaal ik 218 voor pensioen maar ik kan ook niet terugvinden hoeveel % dat dan is?
<<

Anoniem 3

Bericht 03 Sep 2013 12:58

Re: Bruto netto berekening

Ik heb jou volgens mij nog berekeningen gestuurd vorige week toch?
Je kunt op de site van MN de onderverdeling wel vinden tussen werkgever en werknemer. Het is per 1 april jl. veranderd in ieder geval.

Edit, als je nog steeds in de metaal en techniek zit is het pensioen als volgt qua verdeling:
De werkgever betaalt minimaal 53,2% van de premie, de werknemer maximaal 46,8%.

Je werkgever mag hier niet van afwijken tenzij in jouw voordeel..
Laatst gewijzigd door Anoniem 3 op 03 Sep 2013 13:02, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem65

Bericht 03 Sep 2013 13:02

Re: Bruto netto berekening

Ja klopt. Ik ga nu alleen van baan wisselen dus is er geen sprake meer van MN en verandert mijn pensioen. Ik kan het zelf dus niet echt goed vinden nu.
<<

Anoniem 3

Bericht 03 Sep 2013 13:04

Re: Bruto netto berekening

.
Laatst gewijzigd door Anoniem 3 op 22 Nov 2013 12:47, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem65

Bericht 03 Sep 2013 13:11

Re: Bruto netto berekening

Ik denk dat het dezelfde sector is maar ik weet het niet zeker. Heb het vanochtend gemaild aan de nieuwe werkgever maar wilde ook zelf even op zoek. Als ik via internet bereken kom ik nl maar op een premie van 66 euro, terwijl ik nu 218 betaal. Ze hebben me een salaris voorstel gedaan en ik moet heel snel mijn huidige baan opzeggen en ben daarom vast zelf op zoek gegaan. Er is weinig andere keus, maar ik zou het toch fijn vinden om ongeveer te weten wat mijn netto inkomen gaat zijn.
<<

Anoniem 3

Bericht 03 Sep 2013 13:20

Re: Bruto netto berekening

.
Laatst gewijzigd door Anoniem 3 op 22 Nov 2013 12:47, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem186

Bericht 03 Sep 2013 15:57

Re: Bruto netto berekening

Staat je cao hier bij?
http://m.loonwijzer.nl/home/salaris/brutonetto

Ik heb hem voor mij bij 2 verschillende cao's ingevuld en het klopte toen redelijk (in realiteit hield ik netto ietsjes meer over dan wat zij aangaven).
<<

Anoniem65

Bericht 03 Sep 2013 16:31

Re: Bruto netto berekening

Ik heb het al binnen. Ik ga de baan nemen, het kwam erg positief uit. Bedankt voor het meedenken.
<<

Anoniem 3

Bericht 03 Sep 2013 16:48

Re: Bruto netto berekening

Super! Gefeliciteerd met je nieuwe baan!
<<

Anoniem12

Bericht 03 Sep 2013 17:03

Re: Bruto netto berekening

Dat is goed nieuws, gefeliciteerd!
<<

Anoniem65

Bericht 03 Sep 2013 17:51

Re: Bruto netto berekening

Dankjewel! Ik ben er ook echt zo blij mee! Eindelijk weer geld in het vooruitzicht. Tegen de tijd dat ik weg ben (over 4 weken) is mijn baas me 7400 euro verschuldigd. En ik ben de tweede pas die gaat lopen. Dan hebben we met zijn allen toch echt veel gepikt he. Ben benieuwd of er nou een faillissement komt, dat zou veel duidelijkheid geven voor iedereen.
<<

Kannibaal

Bericht 03 Sep 2013 20:55

Re: Bruto netto berekening

Fijn te horen dat je weg bent bij die griezelige vent met z'n chantagepraktijken. Veel plezier en geluk met je nieuwe baan :D

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google Adsense [Bot]