Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


BH voor zwangerschap

<<

JessDay

Noob

Berichten: 47

Geregistreerd: 23 Feb 2016 10:58

Bericht 02 Apr 2016 13:19

BH voor zwangerschap

Zijn er dames die ervaring hebben met fijne BH's voor tijdens de zwangerschap? Ik ben pas een paar weken zwanger, maar mijn borsten zijn ontzettend pijnlijk. Bij de minste aanraking (gewoon van mijn jas of als ik ergens langs kom ofzo) is het al vervelend en het ziet eruit alsof ik continu opgewonden ben (harde tepels). Ik sliep altijd alleen in een broekje, maar de deken over mijn borsten kan ik ook moeilijk hebben en een shirtje of nachthemd maakt het niet beter.

Het voelt wel een beetje alsof ik too much information deel nu... :laughcry: maar goed, hopelijk heeft er iemand tips!
<<

Anoniem148

Bericht 02 Apr 2016 13:30

Re: BH voor zwangerschap

Je hebt speciale zwangerschapsbh's van Anita o.a. van die meegroei bh's. Volgens mij zijn ze er ook in voorgevormde variant.
<<

Anoniem148

Bericht 02 Apr 2016 13:32

Re: BH voor zwangerschap

Ow en voor mij is die pijn herkenbaar. Ik gebruik nu zoogcompressen voor extra bescherming. Bij mij komt het vooral door kou en aanraking. Mijn zoon pakt mijn shirt vast bij optrekken en helaas 9 vd 10 keer zit mijn tepel erbij :s
Heb geen voorgevormde.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6723

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 02 Apr 2016 17:05

Re: BH voor zwangerschap

Ik draag padded bh's of soms een sport bh en slaap 's nachts met een strak hemdje. Zonder of meteen wijd shirtje vind ik het ook niet prettig.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

anoniem196

Bericht 02 Apr 2016 18:28

Re: BH voor zwangerschap

Een zachte bh aantrekken.
Misschien een zoogcompress in je bh.

(Ik heb deze nog te koop. 2 weken na mijn bevalling gedragen. http://www.prenatal.nl/shop/positiemode ... &id=103478)
<<

Romie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1128

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:38

Bericht 02 Apr 2016 18:52

Re: BH voor zwangerschap

Ik had zwangerschap beha's van livera. Vond ze erg fijn heb er de hele zwangerschap mee kunnen doen en al gekocht toen ik pas 6 weken was.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers