Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Fietsen met je kindje

<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 29 Mrt 2016 21:35

Re: Fietsen met je kindje

Ohh zo. Ik vatte het juist op als jammer dat mensen wachten tot hun kindje echt zelf kan gaan zitten. Snapte het al niet, haha.

Ik hoop stiekem wel dat ze het hier snel leert. Mis het wel dat ik niet meer overal op de fiets naartoe kan.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 29 Mrt 2016 21:41

Re: Fietsen met je kindje

Wij hadden een fietskar gekocht en gingen voor het eerst fietsen toen hij 4 maanden oud was (met de maxicosi in de fietskar was dat dan). Het was toen april en mooi weer dus hij had gewoon een tshirt met vestje en broek aan.

Toen hij voor het eerst mee op het fietsstoeltje ging was het al najaar en deden we hem een jas aan met sjaal en als het echt koud was ook wantjes. Hij is altijd al gek geweest op fietsen en ik ook, dus dat is erg fijn. Wij fietsen nu ook zoveel mogelijk overal naartoe, heerlijk!
2012 & 2016
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11573

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 29 Mrt 2016 22:00

Re: Fietsen met je kindje

Fietsen is niet mijn favoriet maar het schiet echt voor geen meter op om naar de winkel te gaan met de auto. En met de kinderwagen duurt het een stuk langer dus dan is de fiets wel makkelijk. Hopelijk komt het morgen binnen dan kan ik het op mijn fiets zetten en fietsen.
2015 💙
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11573

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 31 Mrt 2016 22:32

Re: Fietsen met je kindje

Tot nu toe een paar keer gefietst en de eerste keer viel hij in slaap hahaha. Als hij wakker is vindt hij het fantastisch. Vandaag ook nog eens een nieuwe fiets gekocht. Kreeg nog een mooi bedrag voor mijn oude terug :D
2015 💙
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 31 Mrt 2016 23:05

Re: Fietsen met je kindje

Wij gingen 'pas' fietsen met 1 jaar en 4 maanden. Het voorstoeltje hebben we overgeslagen. Y. is van januari en dan zouden we precies voor de winter een voorstoeltje moeten kopen. Ik ben een mooi weer fietser, dus dat zou wegegooid geld zijn.

Vanaf het begin een helmpje op. Ik zou het mezelf nooit vergeven als er iets zou gebeuren terwijl dat voorkomen had kunnen worden door een simpel helmpje van nog geen 20 euro. Hij is nu 5 en draagt nog steeds een helmpje als hij gaat fietsen.
Afbeelding
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11573

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 31 Mrt 2016 23:26

Re: Fietsen met je kindje

Ja helm moet ik ook nog even voor kijken. Krijgt hij ook zeker op als hij zelf gaat fietsen. Je hebt nl van die baby's die heel voorzichtig zijn en je hebt onbenullen. Ik heb categorie 2 hahah
2015 💙
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 02 Apr 2016 10:42

Re: Fietsen met je kindje

Leuk dat 'ie zelfs in slaap viel Minx! Erg ontspannend voor hem dus :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem245

Bericht 02 Apr 2016 13:45

Re: Fietsen met je kindje

Mijn zoon viel ook altijd in slaap op de fiets, vond dat altijd zo schattig... Ik vond het fietsen met hem altijd erg leuk.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers