Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ophogen flesvoeding

<<

Anoniem219

Bericht 02 Apr 2016 03:43

Ophogen flesvoeding

B krijgt flessen van 120/4 en kreeg dan om 23.00 de laatste en kwam dan tussen 5 en 6 voor de volgende fles. Dan gaven we een halve fles omdat ze de eerste fles in de ochtend krijgt om 7.30. Dat ging prima.

Alleen nu al een paar dagen komt ze om 3.30/4.00 al voor een fles. Natuurlijk niet erg, ze krijgt hem dan gewoon, alleen begin ik me dan af te vragen of we niet moeten gaan ophogen naar 150/5.

Bij 4 weken woog ze al 4750 gram en zijn nu 3 weken verder.

Deden jullie ophogen naar eigen inzicht of echt pas na een bezoek aan het cb? En dan gelijk alle flessen of alleen die van de nacht?
<<

Anoniem236

Bericht 02 Apr 2016 06:17

Re: Ophogen flesvoeding

Altijd zelf.
Cb hier is heel behulpzaam, behalve als het om flessen of eten gaat.

Ik zou als ik jou was proberen om alleen die van 23.00 150cc te geven en kijken hoe het dan gaat.
Wanneer ze overdag er korter tussen laat zitten, dan pas de rest verhogen.
(Maar wij zijn wel mensen van een ritme, niet dat we gaan uitstellen bij honger, maar als ze er eerst 4 uur tussen lieten en dan ineens 2,5/3 uur was dat voor ons een teken om te verhogen)


Maar ze krijgt nu dus 6x120 en een keer een halve?
Of je geeft die van half 4 in de ochtend gewoon vol, als ze er dan 4uur tussen laat kom je ook om 7.30 uit.
<<

Anoniem219

Bericht 02 Apr 2016 06:29

Re: Ophogen flesvoeding

Als ze zoals nu dus vroeg in de nacht komt dan krijgt ze er 6. Maar als ze laat in de nacht komt dan krijgt ze er 5,5.

dat gaan we vanavond een keer proberen inderdaad. Ben benieuwd!
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:06

Bericht 02 Apr 2016 06:41

Re: Ophogen flesvoeding

Ik verhoogde ook altijd zelf op eigen inzicht, maar dan wel direct alle flessen. Dan zag je dat ze bijv de eerste fles ook vrijwel leeg dronk en de rest dan langzamerhand ook steeds meer leeg dronk, maar wel bij alle flessen direct wat meer als die 130 cc (in jou geval) die erin zat.
<<

Anoniem280

Bericht 02 Apr 2016 07:18

Re: Ophogen flesvoeding

Ik verhoogde ook zelf, daar had ik het cb niet bij nodig.
Ik zou de 23.00 uur fpes ook op 150cc zetten, kijken hoe ze dan reageert.
<<

Patsy

Bericht 02 Apr 2016 07:39

Re: Ophogen flesvoeding

Ik verhoogde ook zonder overleg. Nou ben ik gezegend met een cb waar ze kijken naar de behoefte van het kind en het dus geen probleem vinden dat ik meer gaf als hij daarom vroeg.

Ik zou ook de fles van 23.00 uur ophogen. Hier was het vaak zo dat wanneer er 1 fles opgehoogd werd heel snel de andere flessen ook opgehoogd moesten worden.
<<

anoniem196

Bericht 02 Apr 2016 08:59

Re: Ophogen flesvoeding

Ik zou de fles van 23 uur nog niet ophogen.
Maar als ze wakker wordt een fles van 120+4 geven.
Waarschijnlijk heeft ze het nodig

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: High Heels