Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vakantiehuisje in Limburg gezocht

<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 08:59

Bericht 31 Mrt 2016 11:57

Vakantiehuisje in Limburg gezocht

Zijn op zoek naar een vakantiehuis voor 5 personen en een baby in de zomervakantie. Vorig jaar in een huisje van Landal gezeten op de Cauberg. Heb nu ook huissjes voorbij zien komen van Landal Aerwinkel en Roompot Arcen.Ik twijfel nu door recensies op internet of de huisjes niet te klein zijn en of het niet te gedateerd is. Iemand hier kort geleden nog op vakantie geweest of een leuke tip voor een vakantiehuis in Limburg? Gaat ons echt om een mooi huisje, hoeft geen zwembad op het park te zitten etc.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 31 Mrt 2016 13:16

Re: Vakantiehuisje in Limburg gezocht

Ken je het EuroParcs Resort Limburg? Was voorheen Landgoed Hommelheide in Susteren, Midden-Limburg. Heeft wel veel faciliteiten op het park, waaronder een zwembad...

http://www.bungalowspecials.nl/bungalow ... .html#tabs
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 08:59

Bericht 31 Mrt 2016 13:32

Re: Vakantiehuisje in Limburg gezocht

KOL schreef:Ken je het EuroParcs Resort Limburg? Was voorheen Landgoed Hommelheide in Susteren, Midden-Limburg. Heeft wel veel faciliteiten op het park, waaronder een zwembad...

http://www.bungalowspecials.nl/bungalow ... .html#tabs


Nee dat ken ik niet. Zijn die huisjes netjes?
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 31 Mrt 2016 13:38

Re: Vakantiehuisje in Limburg gezocht

Sunshine27 schreef:
KOL schreef:Ken je het EuroParcs Resort Limburg? Was voorheen Landgoed Hommelheide in Susteren, Midden-Limburg. Heeft wel veel faciliteiten op het park, waaronder een zwembad...

http://www.bungalowspecials.nl/bungalow ... .html#tabs


Nee dat ken ik niet. Zijn die huisjes netjes?


Dat durf ik niet te zeggen. Ik ken de regio en wist dat daar zo'n park ligt. Op de foto's ziet het er netjes uit, maar ik zou zelf de opmerkingen op Zoover bekijken. Ben er dus zelf nooit geweest.
A 06-11-2017
M 23-03-2020

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers