Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Anwb voor jaar of maand ?

<<

Anoniem150

Bericht 20 Mrt 2016 13:57

Anwb voor jaar of maand ?

Hoi hoi,

Als ik rond mei anwb afsluit geld dat dan per mei 2016 t/mei 2017 ?

Stel dat ik geen lid ben en pech krijg mag ik dan ter plekke lid worden en hulp krijgen ?

groetjes. Betty
<<

Anoniem304

Bericht 20 Mrt 2016 14:00

Re: Anwb voor jaar of maand ?

Nee dan ben je lid van mei tot 1 januari 2017 en in november krijg je dan een acceptgiro voor heel 2017. Tenminste, zo werkte het toen ik lid werkt.

En ja, als je geen lid bent en pech krijgt, kan je ter plaatse lid worden, maar dat is wel duur.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 20 Mrt 2016 14:00

Re: Anwb voor jaar of maand ?

Volgens mij sluit je af voor het lopende jaar, dus tot 1-1-2017.

Wanner je geen lid bent, kun je ook bellen en ter plekke lid worden. Alleen dan betaal je iets van €250 voor het eerste jaar. In ieder geval een stuk meer dan wat je normaal zou betalen per jaar.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem150

Bericht 20 Mrt 2016 14:03

Re: Anwb voor jaar of maand ?

Dan betaal je eigenlijk die maanden dat je niet lid bent extra ??

Hmm nu twijfel ik om gewoon de gok te nemen de kans is ook weer niet zo groot natuurlijk om pech te hebben en als je 2 jaar niks hebt heb j dat terug verdient.

Dank je wel !!
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 20 Mrt 2016 14:27

Re: Anwb voor jaar of maand ?

In de loop van het jaar wordt het lidmaatschap voor het lopende jaar goedkoper met bepaalde acties.
Volgens mij heb je een lidmaatschap vanaf €50-60, langs de weg betaal je dus voor het eerste jaar het tarief voor bijna 5 jaar.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Ster

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 559

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:19

Bericht 20 Mrt 2016 16:12

Re: Anwb voor jaar of maand ?

Let wel op, dat je het echt per persoon moet afsluiten. Dus mocht iemand anders een keer in jou auto rijden, dan kun je geen gebruik maken van het lidmaatschap. Ik zou het risico dus ook nemen. En als er toch iets is, een garage in de buurt bellen, dit zou zomaar goedkoper kunnen zijn.
R: oktober 2016
M: april 2018
S: juni 2020
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 20 Mrt 2016 16:20

Re: Anwb voor jaar of maand ?

Je lidmaatschap loopt dan tot november, dan gaat het nieuwe jaar in. Hoe dichter bij november je komt, hoe meer acties je krijgt en hoe goedkoper de resterende maanden worden.

Langs de weg lid worden zou ik echt afraden, dat is idd peperduur.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 20 Mrt 2016 16:22

Re: Anwb voor jaar of maand ?

En geloof me trouwens, als je 1 keer pech hebt en je moet afgesleept worden, heb je ook al een paar jaar lidmaatschap eruit hoor. Heb er jarenlang gewerkt, afslepen is echt niet goedkoop.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Vajen

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 382

Geregistreerd: 10 Okt 2013 18:00

Bericht 20 Mrt 2016 17:40

Re: Anwb voor jaar of maand ?

Tip: Google eens op pech hulp vergelijken. Er zijn meer aanbieders dan de Anwb.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 20 Mrt 2016 18:00

Re: Anwb voor jaar of maand

Kijk dan ook meteen of ze alleen afslepen (zoals routemobiel) of ook daadwerkelijk sleutelen aan je auto om je weer op weg te helpen.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Bueno

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 656

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:52

Bericht 20 Mrt 2016 18:42

Re: Anwb voor jaar of maand ?

Ik heb de ANWB een paar jaar geleden opgezegd, toen ze ineens 95 euro gingen vragen voor pechhulp inclusief hulp in eigen woonplaats. Hoewel ik altijd goed geholpen ben door de ANWB, vond ik dat toch wel ineens erg duur.

Ik had mijn auto toen in onderhoud bij de dealer (Renault) en kon daar goedkoop pechhulp afsluiten voor 40 euro per jaar, inclusief gratis apk, gratis vloeistoffen bijvullen en gratis lampjes vervangen. Dat vond ik echt ideaal. Bij pech kwam er dan gewoon iemand van de dichtstbijzijnde Renault dealer langs om het probleem te verhelpen. Die waren er vaak sneller dan de ANWB.
Helaas bij de dealer zelf verder slechte ervaringen met reparaties, dus sinds dit jaar mijn auto in onderhoud bij een Vakgarage (welke mij ooit is aangeraden door de ANWB), en daar pechhulp afgesloten voor 50 euro per jaar. Voor die 50 euro ben ik ook verzekerd voor pechhulp in Europa. Gelukkig nog geen gebruik van hoeven maken, maar ik neem aan dat het hierbij ook wel weer goed zit.
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3221

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 20 Mrt 2016 18:51

Re: Anwb voor jaar of maand ?

Wij hebben de pechhulp bij de autoverzekering in; wat dus op de auto is verzekert. Bij ANWB verzeker je op de persoon. Voor ons was dat niet handig (goedkoper) omdat we zowel beide de auto gebruiken en dan ook nog een partner-ANWB-lidmaatschap moeten afsluiten. Nu betalen we iets van 4 euro per maand voor pechhulp in Nederland.

Voor de vakantie hebben we pechhulp via de reisverzekering geregeld.
08/2018
05/2021
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 20 Mrt 2016 19:00

Re: Anwb voor jaar of maand ?

Ik heb gratis Europa pech hulp via de Toyota dealer. Voorwaarde is dat de auto daar in onderhoud moet maar ik rijd hybride dus die wil ik sowieso door de erkende Toyota dealer in onderhoud houden dus voor mij geen probleem. Is ook met lampjes en vloeistoffen vervangen enz.

ANWB heb ik ook gehad maar vind het veel te duur en werd er na een aanrijding en daarna schade regelen(had er ook mijn auto verzekerd) echt bagger behandeld. En toen ik weg ging bij ze werd ik nog erger te woord gestaan aan de telefoon. Blij dat ik er weg ben.
D. 💙14-01-2019💙
<<

anoniem196

Bericht 21 Mrt 2016 00:00

Re: Anwb voor jaar of maand ?

Kijk ook eens naar de voorwaarden van je auto verzekering.
Mijn verzekering haalt 1 keer per jaar gratis je auto op en brengt hem naar jou eigen garage.
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:43

Bericht 21 Mrt 2016 07:01

Re: Anwb voor jaar of maand ?

Wij hebben via de Peugeotdealer een peugeot mycard oid. Daar zit ook pechhulp bij in.
Buiten pechhulp ook gratis apk, gratis lampjes, olie en ruitenvloeistof vervangen en een winter/zomercheck.
Kost geloof ik rond de 50,- ideaal!
December 2009
juli 2012
<<

boeddha

Kletskop

Berichten: 609

Geregistreerd: 22 Apr 2015 11:14

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 21 Mrt 2016 12:08

Re: Anwb voor jaar of maand ?

Kan je niet gewoon door je garage opgehaald worden dan als er wat is? Onze garage komt ons halen waar we ook maar staan (in Ned uiteraard). We hoeven maar 1 telefoontje te doen en hij komt. En dat zal allicht goedkoper zijn dan de anwb. Ik ben ook een tijdje lid geweest maar het werd me gewoon te duur en ik had ze nooit nodig dus dat vond ik zonde en op deze manier hebben we het ook fijn opgelost als het nodig is.
<<

Anoniem150

Bericht 28 Mrt 2016 09:31

Re: Anwb voor jaar of maand ?

Je betaalt vanaf de maand dat je lid wordt tot precies een jaar daarop staat er in de algemene voorwaarden nu.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers