Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vreemdgaan: hoe sta jij hierin?

Vreemdgaan: hoe sta jij hierin?

Ik ben nog nooit vreemdgegaan en zal hier ook nooit aan meewerken.
19
13%
Ik ben nog nooit vreemdgegaan en heb die intentie ook absoluut niet, maar ik zeg nooit nooit.
17
12%
Ik ben zelf nog nooit vreemdgegaan, maar ik heb het wel eens met een bezette man/vrouw gedaan.
15
10%
Ik ben wel eens vreemdgegaan en ook wel eens 'de andere vrouw' geweest.
15
10%
Ik ben in een vorige relatie wel eens vreemdgegaan.
12
8%
Ik ga vreemd in mijn huidige relatie.
4
3%
Ik ben wel eens bedrogen en de relatie is daardoor beëindigd.
10
7%
Ik ben wel eens bedrogen en toch doorgegaan met de relatie.
13
9%
Als mijn partner vreemd zou gaan, is het voor mij sowieso einde verhaal.
13
9%
Als mijn partner vreemd zou gaan, zou ik er alles aan doen om er samen toch nog uit te komen.
26
18%
 
Aantal stemmen : 144
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 23 Mrt 2016 12:19

Re: Vreemdgaan: hoe sta jij hierin?

Kut, ik heb er een antwoordoptie bij gezet en nu zie ik ineens de eerdere resultaten helemaal niet meer! Ligt dit aan mijn computer of is de hele poll nu gereset?? :shock:

Edit: ruim honderd stemmen kwijt! Grr ik vond het net zo interessant om te zien!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem304

Bericht 23 Mrt 2016 12:28

Re: Vreemdgaan: hoe sta jij hierin?

Alles weg! :(

Ik heb bij de partnervraag niets gekozen. Ik weet het echt niet.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 23 Mrt 2016 12:37

Re: Vreemdgaan: hoe sta jij hierin?

Ik heb bij de partnervraag gekozen voor de optie dat ik er alles aan zal doen om er toch nog samen uit te komen. We zijn getrouwd en hebben natuurlijk een kindje op komst, dat maakt sowieso dat ik er extra voor wil vechten. Voor mij hangt het echter enorm af van de omstandigheden. Als hij zich bij wijze van spreken doelbewust op sites als secondlove ofzo aanmeldt, specifiek met het doel om vreemd te gaan, tja, dan is het voor mij echt klaar en dan zal ik hem nooit meer vertrouwen. Maar als hij verliefd wordt op een ander waarmee iets gebeurt in the heat of the moment en hier eerlijk over is, dan ben ik bereid om hem na verloop van tijd te vergeven en er samen voor te vechten. Afhankelijk van of hij dat dan nog wil natuurlijk. Als zijn gevoel voor mij weg is, tja. Dan valt er niet veel meer te vechten.

Nouja, moraal van mijn verhaal: Het ligt eraan hoe, waarom, met wie etc. maar in beginsel zal ik hem in ieder geval niet direct de deur wijzen, maar er eerst over praten.

♥♥
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 23 Mrt 2016 12:43

Re: Vreemdgaan: hoe sta jij hierin?

Allemaal opnieuw stemmen! :cheering: :cheering: :cheering:
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem281

Bericht 23 Mrt 2016 13:06

Re: Vreemdgaan: hoe sta jij hierin?

Ik ben wel eens vreemdgegaan en ben wel 's 'de andere vrouw' geweest, maar ik was nog zo jong.. Vind 't bijna niet tellen, ik was 16/17.

Verder zou fysiek vreemdgaan van mijn partner nu niet ineens einde relatie betekenen. Er kunnen altijd verzachtende omstandigheden zijn, wat is vreemdgaan? Hoe is 't gegaan? Er is een kind onderweg, onze levens zijn zo verweven.. Dat geef ik niet zomaar op.

Emotioneel vreemdgaan, dus gevoelens ontwikkelen voor een ander en daar niet zelf afstand van nemen, is voor mij wel einde relatie.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 23 Mrt 2016 14:39

Re: Vreemdgaan: hoe sta jij hierin?

Voor mij is het dan afgelopen en ik denk voor hem ook. Zeg nooit, nooit want je hebt nou eenmaal weinig zekerheden in het leven. Maar ik ben zo blij met die 4 jaar met hem dat ik dat echt niet op het spel ga zetten. Heb er ook helemaal geen behoefte aan om aandacht te krijgen van andere mannen.
<<

Anoniem147

Bericht 23 Mrt 2016 15:55

Re: Vreemdgaan: hoe sta jij hierin?

Ik heb gekozen voor optie 1. Ik ben nog nooit vreemd gegaan en zou hier ook nooit aan meewerken.

Ik moet al bijna huilen als ik eraan denk hoeveel pijn ik mijn man hiermee zou doen. Daarnaast vind ik het vies om onbekende mensen 'zomaar' aan te raken. Ik zou dus echt nooit een one night stand kunnen hebben. Ik word niet zomaar verliefd op iemand.

Natuurlijk zie ik ook wel eens knappe mannen (ik ben niet blind haha) maar ik heb daar nog nooit een extra gevoel bij gehad. Ik kan het me ook niet voorstellen dat ik, als ik iemand heel knap vind, er dan ook wat mee zou doen. Ik krijg alles wat ik wil van/bij mijn man en ben intens gelukkig in/met onze relatie.

Maar wat mij het meeste raakt is het achterbakse. Hoe kun je, de persoon met wie je samen bent, met wie je je leven deelt, zo de rug toekeren. Ik raak echt verdrietig van die gedachte.
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 23 Mrt 2016 19:10

Re: Vreemdgaan: hoe sta jij hierin?

Zelf nooit vreemd gegaan. Zeg nooit nooit maar als ik het zou doen dan zou ik wel zelf de relatie verbreken omdat er dan echt iets mis is wil ik overgaan tot zoiets.

Ben ook wel eens de ander geweest. Heel lang was het een emotioneel vreemdgaan (vanuit de ander dan) en er is 1 keer wat gezoend enz. Daar heb ik me zolang naar over gevoeld vooral tegenover mezelf. Klinkt misschien heel egoïstisch maar voelde me niet eens zozeer schuldig tegenover dat meisje (die het niet wist en nooit heeft geweten) maar nam mezelf vooral kwalijk dat ik toch die grens over ben gegaan. Achteraf besef ik me dat het emotionele deel veel erger was.

Vanwege bovenstaande zou ik een relatie verbreken als het zou gaan om emotioneel vreemdgaan. Fysiek hoogstwaarschijnlijk ook dat zou alleen eventueel anders zijn als er kinderen bij betrokken zouden zijn maar zelfs in dat geval is het vertrouwen voor mij waarschijnlijk zo beschadigd dat ook dan de relatie over zou zijn.
<<

Anoniem167

Bericht 23 Mrt 2016 19:16

Re: Vreemdgaan: hoe sta jij hierin?

Vreemdgaan vind ik echt verschrikkelijk en ik kan me ook flink verbazen over hoe gemakkelijk mensen dat doen en hoe gemakkelijk mensen de ander zijn en dus een relatie om zeep helpen terwijl ze wéten dat er een ander in het spel is. Ik blijf erbij dat er iets mis is in een relatie als je vreemdgaat, anders sta je er niet voor open.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3087

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 23 Mrt 2016 19:36

Re: Vreemdgaan: hoe sta jij hierin?

Ik heb me ook heel vaak afgevraagd hoe ik het zover heb laten komen met de man met relatie. Ik heb mijn relatie dan wel eerst uitgemaakt maar heb me vervolgens wel ingelaten met een man die niet bij z'n vriendin wegging. Op dat moment was er geen houden aan en klonk het allemaal heel logisch. We moesten eerst uitvinden wat er nou precies tussen ons was. Hij was al 10 jaar met haar samen en had een koophuis. Ik vond zelf ook dat hij dat niet zomaar moest opgeven voor onze verliefdheid. Het voelde bijna alsof we haar een gunst verleenden. Bizar eigenlijk. Gelukkig zag ik redelijk snel in dat het geen gezonde situatie was en heb ik het fysieke contact verbroken, maar ik sta er zelf ook nog wel eens versteld van dat ik het zover heb laten komen.
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 24 Mrt 2016 12:24

Re: Vreemdgaan: hoe sta jij hierin?

Als mijn partner vreemd zou gaan dan zou het voor mij gevoelsmatig einde verhaal zijn.
Het onvoorwaardelijke vertrouwen wat je dan samen hebt opgebouwd, zou dan weg zijn. En mezelf kennende zou ik heel achterdochtig en paranoia worden daarna. Ik zou hem niet meer kunnen vertrouwen. Het geeft zo'n enorme deuk in je relatie dat het bij mij echt einde verhaal zou zijn.
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2448

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 12:30

Bericht 24 Mrt 2016 12:39

Re: Vreemdgaan: hoe sta jij hierin?

Zowel ik als mijn man zijn in het begin van onze relatie 1x ontrouw geweest.
We zijn er veel sterker uit gekomen dan voorheen, ik zeg nooit nooit, maar ik weet wel heel goed dat het gras echt niet groener is bij de buren.

Ik geloof niet dat onze relatie zou klappen zou iemand eenmalig vreemd gaan, zou het een echte affaire worden met gevoelens voor een ander, dan kan je bijna niet anders denk ik.
<<

Anoniem155

Bericht 24 Mrt 2016 13:03

Re: Vreemdgaan: hoe sta jij hierin?

Ik zou nooit 'de andere vrouw' willen zijn, daar heb ik teveel zelfrespect voor. Ik gun het een man niet om met mij seks te hebben en daarnaast een relatie te hebben. Daarnaast vind ik het zo vreselijk onbeschoft naar die vrouw toe en wil ik me niet inlaten met dit type man. Dat achterbakse trekt mij totaal niet.

Ik zou ook nooit vreemdgaan in deze relatie. Dit kan ik met zekerheid zeggen, omdat mijn man en ik absoluut eerlijk naar elkaar zijn. Het zou wel kunnen gebeuren dat een van ons, zich aangetrokken voelt tot een ander, maar we hebben afgesproken dat we dit open gooien. Ik kan gewoon echt niet tegen achterbakse mensen en zou mezelf niet meer recht kunnen aankijken in de spiegel als ik een affaire zou hebben met een andere man.

Mijn man is zo lief en integer, dat ik hem dit ook absoluut niet aan zou willen doen. We hebben het er wel eens over en dan is het voor ons beide zo duidelijk hoe wij hier in staan. Verder hebben we ook echt genoeg aan elkaar. We zijn nog steeds zo gek op elkaar en hebben - ondanks dat we nu kinderen hebben - nog altijd een paar keer per week seks. Ik voel dus ook totaal niet de behoefte aan andere mannen, dus dat maakt het eigenlijk vrij gemakkelijk allemaal.
<<

Anoniem211

Bericht 24 Mrt 2016 16:14

Re: Vreemdgaan: hoe sta jij hierin?

Vreemdgaan is voor mij absoluut einde verhaal. Bij mijn ex heb ik geprobeerd om er samen uit te komen, maar het vertrouwen is nooit meer terug gekomen. Als je vreemd gaat, ga je over het algemeen heel bewust grenzen over. Wat mij betreft dus genoeg reden om te stoppen met de relatie als mijn vriend deze stappen zet.
<<

Anoniem221

Bericht 26 Mrt 2016 02:54

Re: Vreemdgaan: hoe sta jij hierin?

In het verleden ben ik veelvuldig vreemdgegaan, ben ik de andere vrouw geweest, maar sinds ik mijn vriend ken is de behoefte aan vreemdgaan, het opzoeken van grenzen binnen mijn relatie, in zijn geheel verdwenen. Mijn vriend is in zijn hele leven nog nooit vreemd geweest. Voor beiden is het duidelijk, vreemdgaan, emotioneel, zoenen of seks, is einde relatie.
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers