Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Keukenmachine, tips gezocht

<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 14 Dec 2015 14:30

Keukenmachine, tips gezocht

Al een tijdje kijk ik naar verschillende keukenmachines maar ik heb nog nooit eerder zo'n ding gehad dus wat moet er zeker op zitten, hoeveel watt is belangrijk en andere dingen die ik misschien vergeet?
Wat wil ik in ieder geval:
- mixen
- pureren
- blenden
Dan kan ik in ieder geval afscheid nemen van mijn staafmixer, gewone mixer en blender.
Te koop bij Bol.com zou handig zijn aangezien ik een hele stapel bonnen heb liggen.

Ik heb nu vooral naar deze twee gekeken:
TEFAL QB404D Masterchef Gourmet Zilver
Afbeelding

Kenwood KM242 Prospero keukenmachine
Afbeelding

Beide 900 watt, 4-4,3 l mengkom.

Alvast bedankt voor jullie tips!
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 14 Dec 2015 14:55

Re: Keukenmachine, tips gezocht

Ik heb weinig tijd, dus reageer later uitgebreid. Maar ik heb de onderste en ben er heel tevreden over!
<<

Anoniem281

Bericht 14 Dec 2015 15:25

Re: Keukenmachine, tips gezocht

Ik heb een oud model van de Kenwood (mazzeltje gehad bij zo'n OutletStore op m'n werk, kon 'm voor 50 euro kopen! Alleen omdat 't een ouder model was en de doos gedeukt was..) maar ik ben er echt onwijs blij mee, nog steeds! Nu gebruik ik 'm vooral voor de mixerfunctie, maar de blender erop werkt ook perfect en heel eenvoudig.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5453

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:30

Bericht 14 Dec 2015 18:01

Re: Keukenmachine, tips gezocht

Al een iets ouder topic, maar hier staan ook heel veel tips over keukenmachines welke-keukenmachine-heb-jij-t13240.html?hilit=Keukenmachine
<<

Anoniem148

Bericht 14 Dec 2015 18:40

Re: Keukenmachine, tips gezocht

Ook ik heb de onderste en ben erg tevreden! Incl blender, hakmolen, citruspers, vleesmolen en 3 haken. Kan best zijn dat ik wat vergeten ben maar ik ben erg enthousiast!
Ook het zwaardere deeg kan hij aan. Ik maak zelf regelmatig brood, worstenbroodjes, cake, enz. Hij is zwaar genoeg. Ik raad hem iedereen aan dus hij staat bij al mijn (schoon)zussen op het aanrecht :palm:
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 14 Dec 2015 19:43

Re: Keukenmachine, tips gezocht

Ik heb de onderste, maar dan in een iets ander model (Km285) en ik ben er zeker tevreden over!
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

anoniem203

Bericht 14 Dec 2015 20:28

Re: Keukenmachine, tips gezocht

Helix schreef:Ik heb de onderste, maar dan in een iets ander model (Km285) en ik ben er zeker tevreden over!


Volgens mij heb ik ook dit model en ook ik ben tevreden!
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 14 Dec 2015 20:47

Re: Keukenmachine, tips gezocht

Ik heb zojuist de Kenwood 282 besteld, hij wordt donderdag gebracht. Ik ben erg benieuwd.
Bedankt voor jullie reacties!
<<

Hartjes

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 123

Geregistreerd: 12 Mei 2014 14:49

Bericht 14 Dec 2015 20:57

Re: Keukenmachine, tips gezocht

Ilovethe90s schreef:Ik heb zojuist de Kenwood 282 besteld, hij wordt donderdag gebracht. Ik ben erg benieuwd.
Bedankt voor jullie reacties!

Waarom ben je voor deze gegaan dan?

Ik ben ook op zoek naar een keukenmachine. Maar ik vind het erg lastig om er 1 uit te kiezen, er is teveel keuze haha.
<<

Anoniem148

Bericht 14 Dec 2015 21:34

Re: Keukenmachine, tips gezocht

Hartjes als ik het mag zeggen, ik vond de prijs kwaliteit verhouding erg goed. Ik ben fan van kenwood en je krijgt er heel veel bij. Dat vond ik ook fijn. 1 machine maar meteen een pers, blender en alles erbij. Dus geen 5 dingen op het aanrecht.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 17 Dec 2015 07:14

Re: Keukenmachine, tips gezocht

Ik ben heel erg tevreden over de Kenwood en gebruik alle functies eigenlijk wel.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 17 Dec 2015 22:23

Re: Keukenmachine, tips gezocht

Hartjes schreef:
Ilovethe90s schreef:Ik heb zojuist de Kenwood 282 besteld, hij wordt donderdag gebracht. Ik ben erg benieuwd.
Bedankt voor jullie reacties!

Waarom ben je voor deze gegaan dan?

Ik ben ook op zoek naar een keukenmachine. Maar ik vind het erg lastig om er 1 uit te kiezen, er is teveel keuze haha.
Hier veel positieve verhalen over de Kenwood. Toen ik de modellen op Bol.com opzocht kwam ik bij deze uit. Ik vond het ook lastig kiezen hoor. Deze had gewoon veel opties en leuke prijs.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 18 Dec 2015 00:25

Re: Keukenmachine, tips gezocht

https://m.bol.com/nl/p/royalty-line-keu ... lp_article
Deze heb ik. 1400 watt. Deze heb ik via een winkel die ook een site heeft in veilingen voor 75 kunnen kopen.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11581

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 18 Dec 2015 01:59

Re: Keukenmachine, tips gezocht

Ik heb sindskort de Kenwood Major kmm770 een enorm bakbeest maar wat werkt het ontzettend fijn. Deze is niet goedkoop maar wel onwijs degelijk en aangezien ik nog wel eens onbenullig ben in de keuken voor mij echt een uitkomst.
2015 💙
<<

Sjackie

Noob

Berichten: 1

Geregistreerd: 25 Mrt 2016 13:23

Bericht 25 Mrt 2016 13:33

Re: Keukenmachine, tips gezocht

Ik heb de Km285 een maand geleden gekocht. deze is iets goedkoper dan de 242. Maar is ook super apparaat. En makkelijk om weer schoon te maken
:banaan:

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers