Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ik maak mij best wel zorgen

<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 22 Mrt 2016 16:13

Ik maak mij best wel zorgen

Momenteel zit ik voor mijn werk in het buitenland. Voor dat ik vertrok had ik het voorgevoel dat ik de terugreis niet zo overleven. Ik heb dit afgedaan als een stom voorgevoel waar ik mij niet druk om moest maken. Maar nu met alle ellende in Brussel maak ik mij ineens enorme zorgen dat mijn voorgevoel straks waarheid wordt. Normaal gesproken laat ik mij niet bang maken door aanslagen, maar op dit moment kan ik het niet meer zo goed relativeren. Ik hoop dat straks blijkt dat ik mij voor niks zorgen heb gemaakt...
<<

Anoniem282

Bericht 22 Mrt 2016 16:21

Re: Ik maak mij best wel zorgen

Wat naar dat je je zo zorgen maakt. Ik kan heel veel zeggen om je nu te laten relativeren, maar als het zo makkelijk voor je was, opende je vast geen topic. Waar zit je in het buitenland?
<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:04

Bericht 22 Mrt 2016 17:07

Re: Ik maak mij best wel zorgen

Wat naar dat je je zo voelt. Het nieuws is ook allemaal zo verdrietig :pale: Ik weet niet wat ik moet zeggen, de kans dat er echt iets gebeurd is klein, maar je hebt dat gevoel natuurlijk wel gewoon. Heb je dit gevoel al eens eerder gehad? Het komt vast goed! :hug:
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 22 Mrt 2016 17:17

Re: Ik maak mij best wel zorgen

Ik ben in China guattari. Normaal gesproken heb ik dan gevoel nooit, heb ik geen probleem met vliegen en maak ik mij ook geen zorgen over aanslagen. Maar nu is het denk ik even alles bij elkaar.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 22 Mrt 2016 17:27

Re: Ik maak mij best wel zorgen

Wat een akelig gevoel moet dat zijn. Ik weet ook niet goed wat ik moet zeggen om dat gevoel weg te nemen, maar praat er over zoals je nu doet. Misschien dat dat helpt.
Op welke luchthaven vlieg je terug?
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem155

Bericht 22 Mrt 2016 17:37

Re: Ik maak mij best wel zorgen

Ik heb dit ook wel gehad. Ik denk dat het logisch is dat je je in deze tijd zorgen maakt om aanslagen wanneer je over de wereld reist. Je komt dan op plekken, zoals vliegvelden, waar het risico op een aanslag hoger is dan wanneer je thuis zou zijn (even aangenomen dat je niet op een risicovolle plek woont.)

Wat mij altijd helpt is om het te relativeren. Hoeveel vluchten gaan er per dag/week/maand/jaar? En bij hoeveel daarvan gebeurt er iets naars? Hoeveel mensen reizen per dag met het vliegtuig? En hoeveel mensen daarvan maken zoiets mee als vandaag gebeurd is in Brussel? Je zal zien dat het maar om een heel, heel klein aantal gaat. Door de media voelt het alsof het voortdurend overal mis is, maar dat is natuurlijk niet zo.
<<

Anoniem282

Bericht 22 Mrt 2016 21:16

Re: Ik maak mij best wel zorgen

Prosecco schreef:Ik ben in China guattari. Normaal gesproken heb ik dan gevoel nooit, heb ik geen probleem met vliegen en maak ik mij ook geen zorgen over aanslagen. Maar nu is het denk ik even alles bij elkaar.


Ik vind het heel lastig om iets zinnigs te zeggen, want ik weet niet zoveel te zeggen. Het is jouw gevoel en dat mag je hebben. Je hebt er helaas alleen jezelf nu mee en dat is iets wat jij ook weet. Ik hoop dat je veilig landt in NL.
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:28

Bericht 24 Mrt 2016 08:08

Re: Ik maak mij best wel zorgen

Ik snap wel dat je zorgen er over hebt. Als je rationeel denkt weet je dat de kans heel klein is maar je staat er wel bij stil. Had ik gisteren op Utrecht centraal nog. Had wat eten besteld en ben er gaan zitten maar naar een paar happen alles maar ingepakt en het station verlaten. Ik zat toch niet helemaal lekker.
Wanneer mag je naar huis?
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem173

Bericht 24 Mrt 2016 08:14

Re: Ik maak mij best wel zorgen

Dat heb ik ook een beetje september op utrecht centraal. Ik probeer met overstappen daar toch maar zo snel mogelijk weer uit de drukte te zijn. Moet altijd midden in de spits overstappen, voelde gisteren toch niet fijn..
<<

Anoniem313

Bericht 24 Mrt 2016 08:47

Re: Ik maak mij best wel zorgen

Bugel schreef:Dat heb ik ook een beetje september op utrecht centraal. Ik probeer met overstappen daar toch maar zo snel mogelijk weer uit de drukte te zijn. Moet altijd midden in de spits overstappen, voelde gisteren toch niet fijn..


Ik vind overstappen op Utrecht CS in de spits nooit fijn ;)
Probeer maar te denken aan alle keren dat je dat hebt gedaan zonder een seconden na te denken over aanslagen. En bedenk je ook dat deze gevoelens binnen een paar dagen weer weg zijn en je weer zonder angst door de stationshal loopt.

Prosecco, heb jij je vlucht inmiddels achter de rug? Er zijn sinds je bericht al weer heel wat vliegtuigen geland op Schiphol vanuit China - je realiseren hoeveel vluchten er dagelijks zijn zou mij echt helpen te relativeren.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43706

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 24 Mrt 2016 10:00

Re: Ik maak mij best wel zorgen

Hoe gaat het nu Prosecco? Ik kan me je gevoel heel goed voorstellen, zeker als je aan de andere kant van de wereld zit.
Let's discover the world together.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 24 Mrt 2016 10:07

Re: Ik maak mij best wel zorgen

Ik ben gelukkig weer thuis :-)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43706

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 24 Mrt 2016 10:16

Re: Ik maak mij best wel zorgen

Fijn!
Let's discover the world together.
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:28

Bericht 24 Mrt 2016 12:03

Re: Ik maak mij best wel zorgen

Gelukkig!
Afbeelding
Afbeelding

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers