Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


K3: welke mama's en kinderen gaan nog meer?

<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5097

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 06 Mrt 2016 10:14

Re: K3: welke mama's en kinderen gaan nog meer?

Wij waren vorige week geweest. Was leuk! Maar of ze het nou zo leuk vonden dat ik nog een keer ga dat weet ik niet.

Wij zaten op rij 6. een mevrouw achter ons vertelde dat onze kinderen naar voren mochten, dit was tot rij 8. Daar stond idd een dikke witte streep op de grond met een beveilingsmevrouw die er bij zat. Wij wisten dit niet, en is ook niet vertelt ovf omgeroepen ofzo. Die kinderen daar achter mochten er niet over heen. Ik snap dat wel, achter aan betaal je veel minder dan vooraan, zou wel makkelijk zijn als je een goedkoop kaartje koopt en je kind naar voren stuurt.
:heart: :heart: 2011
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 06 Mrt 2016 10:19

Re: K3: welke mama's en kinderen gaan nog meer?

Wij waren er ook! Wat was het leuk! Dochter heeft echt ontzettend genoten, ze vond het zo bijzonder om ze van zo dichtbij te zien. Lejow en ik hebben elkaar wel gezien, ik zat recht voor haar op rij drie. Toch grappig dat je dan zo dichtbij elkaar zit in zo'n grote zaal! En ik weet niet zeker hoe jij eruit ziet Lexi, maar heb nog wel gekeken verderop in de rij waar je ongeveer zou zitten voor zover ik het kon zien. Was wel super hè, zo dichtbij het podium!


Wij zaten dus op rij drie en dochter mocht ook vooraan dansen, maar de ouders mochten niet mee en dat vond ze toch wel spannend, dus ze is gezellig bij mij blijven zitten. Prima zicht vanaf rij 3! We zaten in het midden en konden het perfect zien!

Prinsessia was er aan het begin van de show met wat liedjes en nu wil dochter daar graag heen. Ik zal eens kijken waar en wanneer het is en wat het kost, misschien gaan we wel. Voorheen ging ik namelijk een paar keer per jaar met haar naar het theater, maar dit seizoen was er niet veel boeiends in de buurt.

Kissyfur, veel plezier vandaag!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 06 Mrt 2016 11:32

Re: K3: welke mama's en kinderen gaan nog meer?

B was ook helemaal onder de indruk van prinsessia haha
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 13 Mrt 2016 13:23

Re: K3: welke mama's en kinderen gaan nog meer?

Ik heb op de valreep nog maar even kaartjes besteld voor 26 maart in Ahoy. Geen uiterst beste plaatsen, maar het gaat meer om de beleving. Ben benieuwd!

Ineens is N. helemaal weg van het kijken naar Hallo K3, van 10.000 luchtballonnen en van haar meezingmicrofoon. Dus toch besloten om maar te gaan.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 13 Mrt 2016 13:24

Re: K3: welke mama's en kinderen gaan nog meer?

Oh ja, voor de liefhebbers: a.s. zaterdag is er bij de Media Markt Rotterdam centrum een meet en greet met K3. Twijfel nog of ik zal gaan. Het zal wel enorm druk worden.
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 13 Mrt 2016 15:22

Re: K3: welke mama's en kinderen gaan nog meer?

Leuk Parisienne!

Meet en greet lijkt mij hartstikke leuk, maar is net iets te ver weg helaas.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 13 Mrt 2016 17:37

Re: K3: welke mama's en kinderen gaan nog meer?

Parisienne schreef:Oh ja, voor de liefhebbers: a.s. zaterdag is er bij de Media Markt Rotterdam centrum een meet en greet met K3. Twijfel nog of ik zal gaan. Het zal wel enorm druk worden.


Ik zit met hetzelfde punt..
In dordrecht stond er iemand om kwart voor 8 al, die was wel om 10.05 aan de beurt. Ze komen om half 3, dus ik dacht als we nou zorgen dat we er om 12u zijn, even een patatje bij de bram halen en dan in de rij gaan staan..
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:38

Bericht 23 Mrt 2016 20:56

Re: K3: welke mama's en kinderen gaan nog meer?

Ik ga ook 26 maart naar K3 in Ahoy! 3e rangs tickets, en ik ga alleen, mijn stiefdochter gaat met haar mama, daar is ze dat weekend.
En ik ga 6 mei naar het concert met staanplaatsen in Antwerpen :D
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 23 Mrt 2016 23:23

Re: K3: welke mama's en kinderen gaan nog meer?

Ik ga As zondag in Ahoy , ben benieuwd hoe jullie het vonden!
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers