Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Iemand tips?

<<

Dikkie Dik

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 574

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:58

Bericht 21 Mrt 2016 14:30

Iemand tips?

Wat is er aan de hand met mijn baby. Ik heb 5 maanden lang een lieve, relaxe goedslapende baby gehad en nu is hij qua slapen al een maand een draak.
Hij blijkt gelukkig geen kma te hebben dus we zijn met normale voeding begonnen. Hij was voor dat moment al aan het klooien met zijn slaap 's nachts. Eerst werd hij om 4.00 al wakker. Het wordt steeds eerder. En steeds frequenter. Ik moet er soms elk uur uit. En hij wil ook alleen maar mij. We maken hier allemaal weer de zoveelste griep/verkoudheid door. Ik kan gewoon niet meer. Zou het aan zijn voedingsschema liggen?
Het was zo:
5.30/6.00 180+6
9.30 fruit
10.00 180+6
11.30/12.00 broodkorstje beetje verdunde Roosvicee
14.00 180+6
16.00 diksap en een soepstengel
18.00 groentehap zonder aardappel en vlees
19.00 180+6 + rijstebloem
Veel flessen drinkt hij niet eens leeg.
Moet ik hier iets aan veranderen? Is het teveel of te weinig. Toch weer een flesje aanbieden snachts?
Hij heeft ook al dagen verhoging 37.7/37.8 er zit dus ook iets te werken. Maar man o man ben gebroken. Onze dochter had dit helemaal niet...Toch?
Hij is bijna 7 maanden. We hebben vanwege de kma bewust zo lang gewacht met bijvoeding. Dus echt pas met 6 maanden begonnen.
Iemand tips?
22-2-2013
28-8-2015
<<

Anoniem148

Bericht 21 Mrt 2016 16:25

Re: Iemand tips?

Probeer er eens 150 van te maken ipv 180.
Ik vind het erg veel. Of een fles laten vallen?

Probeer te bedenken wat zoon toen kreeg maar weet het niet meer.
Het valt mij op dat er erg veel eet en drink momenten zijn.
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1936

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:18

Bericht 21 Mrt 2016 17:57

Re: Iemand tips?

Tandjes?? Sprongetje? Dat zijn hier redenen waarbij standaard een tijd slecht geslapen word.
Hoelang geef je die rijstebloem al voor het slapen? Hier ging ze daardoor lichter slapen en werd om de haverklap wakker.
Juli 2015
Maart 2017
<<

Dikkie Dik

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 574

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:58

Bericht 22 Mrt 2016 19:53

Re: Iemand tips?

Denk van alles.
Gisteravond lag hij er om half 7 in. Na het avondeten en zonder rijstebloemflesvoedingfles en werd pas om half 4 vanochtend wakker.
Hij heeft vandaag overdag ook veel geslapen.
Koortsig en dunne ontlasting. Wel mega vrolijk en duidelijk wat meer uitgerust. Vandaag kon hij ook niet meer na het avondeten dus weer om half 7 erin. Ben benieuwd...
De oudste ook al weer twee dagen ziek. Koorst buikpijn en veel slapen.
Ik snak naar de zomer!!
22-2-2013
28-8-2015

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers