Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vloerkleed in de keuken

<<

Anoniem253

Bericht 20 Mrt 2016 13:23

Vloerkleed in de keuken

Ik zie steeds vaker huizen met een vloerkleed(je) in de keuken. Heb jij dat ook? Wat voor kleed heb jij en waarom heb jij een kleed in de keuken? Ik bedacht me dat het wel handig is aangezien wij een houten vloer hebben en waterdruppels vaak op de vloer blijven liggen maar is het ook praktisch?

Ik vind deze erg mooi:

Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 20 Mrt 2016 14:21

Re: Vloerkleed in de keuken

Hoe moet ik dat zien? Als een vloerkleedje voor het keukenblok zeg maar? Dus dat je erop staat als je aan het snijden bent ofzo?
<<

Anoniem168

Bericht 20 Mrt 2016 14:29

Re: Vloerkleed in de keuken

Dat lijkt me echt helemaal niks. Ligt er ook aan waar je hem neerlegt in de keuken natuurlijk. Maar zo voor het aanrecht en keukenblad lijkt me dat niks. Tenminste ik zie ons dat niet gauw doen, dan zou dat ding na zes maanden al verprutst zijn door ons geknoei.
<<

Anoniem304

Bericht 20 Mrt 2016 14:29

Re: Vloerkleed in de keuken

Brooke schreef:Dat lijkt me echt helemaal niks. Ligt er ook aan waar je hem neerlegt in de keuken natuurlijk. Maar zo voor het aanrecht en keukenblad lijkt me dat niks. Tenminste ik zie ons dat niet gauw doen, dan zou dat ding na zes maanden al verprutst zijn door ons geknoei.

Ik zou steeds op m`n snufferd gaan met zo`n ding in de keuken denk ik, haha.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 20 Mrt 2016 14:34

Re: Vloerkleed in de keuken

Ik heb dat, vanwege de spetters inderdaad. Wij hebben ook een houten vloer, dus ik vind het echt wel nodig. Het went heel snel, gewoon je voeten optillen dan is er niks aan de hand.

Ik heb deze van House Doctor
Laatst gewijzigd door Scandic op 23 Jun 2018 23:25, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem253

Bericht 20 Mrt 2016 15:04

Re: Vloerkleed in de keuken

Yadira schreef:Hoe moet ik dat zien? Als een vloerkleedje voor het keukenblok zeg maar? Dus dat je erop staat als je aan het snijden bent ofzo?

Je legt het kleed voor de spoelbak ivm waterdruppels ;).
<<

Anoniem253

Bericht 20 Mrt 2016 15:05

Re: Vloerkleed in de keuken

Ja dat is precies wat ik bedoel Scandic! Merk je verschil met waterdruppels/spetters nu er zo'n kleedje ligt?
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 20 Mrt 2016 15:14

Re: Vloerkleed in de keuken

Ik heb het nooit zonder geprobeerd, maar ik had niet willen weten hoe het anders geweest zou zijn :silent: Je morst zo snel water, moet echt heel goed opletten met dat hout. Als ik bijvoorbeeld de vaatwasser heb uitgeruimd kijk ik altijd heel goed naar de vloer, want dan ligt er altijd wel ergens water.
<<

Anoniem253

Bericht 20 Mrt 2016 16:42

Re: Vloerkleed in de keuken

Ja dat probleem hebben wij hier ook, vooral na het handen wassen liggen er druppels op de vloer. Ik heb net ook een kleedje besteld van house doctor. Mocht het nou echt niks zijn dan verkoop ik hem wel weer.
<<

Anoniem253

Bericht 20 Mrt 2016 16:44

Re: Vloerkleed in de keuken

Deze heb ik besteld (die andere is online niet te bestellen).

Afbeelding
<<

Anoniem170

Bericht 20 Mrt 2016 18:27

Re: Vloerkleed in de keuken

Leuk kleed!
Ik heb zelf die uit je openingspost, maar dan in de woonkamer.
Als je dat in de keuken legt, dat wordt toch enorm snel vies enz? Kleed kan je niet in de wasmachine doen, moet speciaal gereinigd worden.
Althans die van mij
<<

Anoniem253

Bericht 20 Mrt 2016 18:51

Re: Vloerkleed in de keuken

Hmm ja dat is een goeie Roos, niet over nagedacht. Heb jij daar veel last van Scandic? Ik wil het kleed voor de spoelbak leggen en niet voor mijn kookplaat. Het gaat dus voornamelijk om water wat daar op de grond valt.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 21 Mrt 2016 15:04

Re: Vloerkleed in de keuken

Het zou voor ons niet echt een optie zijn om een vloerkleed in de keuken te leggen. Mijn dochter morst nogal veel en laat een heel kruimelspoor achterweg. Dat kleed zou dan vrijwel dagelijks in de was moeten en dat kan meestal niet met een vloerkleed. Ik ken eigenlijk ook niemand met een vloerkleed in de keuken.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 22 Mrt 2016 08:15

Re: Vloerkleed in de keuken

Ligt ook een beetje aan de keukenindeling. Bij ons zou het dan te dicht bij het fornuis komen en dan zit het na een week onder de etenswaren en vet spetters :smile:
Ik zie eigenlijk nooit water op de vloer liggen bij ons, alleen na de vaatwasser uitpakken inderdaad. En mijn man wast nogal wild zijn handen haha
2016
<<

Anoniem253

Bericht 22 Mrt 2016 20:18

Re: Vloerkleed in de keuken

Ik heb hem liggen en het staat echt heel leuk!! Met koken vandaag ook alles goed gegaan haha, even kijken hoe het komende dagen gaat ;).

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron