Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vliegen met baby met Vueling

<<

Anoniem321

Bericht 20 Mrt 2016 19:59

Vliegen met baby met Vueling

Mijn vriend en ik hebben gunstige tickets op het oog naar Mallorca met Vueling.
We hebben een baby die dan 11 maanden oud is.
Ik heb de hele site van Vueling doorgespit maar ik kan nergens iets vinden over hoe het zit met meenemen van autostoeltje / buggy. Er staat nergens of je nou moet betalen of gratis mee mag nemen.
Bij Ryanair bijvoorbeeld mag je 2 items gratis meenemen/inchecken en bij Transavia 1 item.
Maar bij Vueling?

Heeft iemand hier ervaring mee?
<<

Anoniem170

Bericht 20 Mrt 2016 23:20

Re: Vliegen met baby met Vueling

Op internet kan ik vinden dat je buggy mee mag nemen tot 7 kg. Inderdaad op hun eigen site niks erover, echt vreemd. Ik vind overigens van die 7kg terug op verschillende fora. Zou anders even bellen mogen :)
Dit staat op de site, maar niet specifiek van de buggy:

Vueling met je baby
Als je één van die ouders bent die geen kans voorbij wil laten gaan om met je baby te reizen, dien je rekening te houden met de volgende details en tips zodat de reis praktischer en comfortabeler verloopt:
- We beschouwen je kleintje als baby (infant) wanneer deze minder dan 2 jaar is op het moment van vliegen.
- Uit veiligheidsoverwegingen mag de baby vliegen vanaf dag 7 na geboorte, hoewel Vueling aanraadt om pas vanaf dag 14 te vliegen.
- Baby's van minder dan 2 jaar betalen van € 15 tot € 35 indien ze geen stoel bezetten. Indien ze een stoel bezetten, is de prijs gelijk aan die van een volwassene. Bovendien, als de baby tussen de 6 en 36 maanden oud is en je hebt een stoel voor hem/haar gereserveerd, mag deze in een zitje reizen, mits dit een onbuigzaam officieel erkend zitje is.
- De bagage van de baby maakt onderdeel uit van jouw eigen bagage. Daarnaast mag je gratis 2 voorwerpen factureren (kinderwagen, babybasket of wieg).
Van deze twee voorwerpen wordt het kinderzitje voor de auto uitgesloten, maar je kunt wel zonder kosten een verhogingskussen inchecken.
- Je kunt de kinderwagen tot aan de gate meenemen en wij zorgen ervoor dat deze gefactureerd wordt. Bij aankomst op bestemming, hoef je deze alleen van de band te halen samen met de rest van je bagage.
- In het vliegtuig is een ruimte gereserveerd om de luier van je baby te verschonen.
- Hoewel je kind meer dan 2 jaar is, mag je de kinderwagen zonder kosten inchecken.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers