Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat had je graag anders willen zien op je huwelijksdag

<<

Huismus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 612

Geregistreerd: 11 Jan 2016 16:06

Bericht 16 Mrt 2016 00:20

Re: Wat had je graag anders willen zien op je huwelijksdag

Ik zou het echt niet weten, het was voor ons de perfecte dag toen.
<<

Funk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 622

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 17 Mrt 2016 14:59

Re: Wat had je graag anders willen zien op je huwelijksdag

Ik zou zo'n beetje alles anders hebben willen doen. Het was voor toen goed hoor. Alleen ben ik getrouwd op maandagochtend met 36 weken zwangerschap. Geen mooie foto's helaas. Geen echte jurk. A avonds was er niks. Niet gedanst. De volgende dag moest mijn man weer gewoon aan de studie. We hadden bedacht op een later tijdstip een groots feest te geven met jurk, mooie foto's en dansen etc. Maar nu achteraf vind ik dat maar gek en ga ik niet meer in zo'n jurk lopen. Regelmatig echt spijt van helaas.
Grote boef 4-9-2011
Kleine boef 29-07-2013
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 11:10

Bericht 19 Mrt 2016 22:03

Re: Wat had je graag anders willen zien op je huwelijksdag

Wij zijn precies zo getrouwd zoals we het toen wilden, klein (alleen mijn ouders en zusje met gezin erbij), op maandagochtend, naar een leuk vestingplaatsje hier een kwartier vandaan gegaan en daar gezellig gebakjes gegeten en gelunched, op terras gezeten en 's avonds friet gegeten hier in de buurt. Hadden dat ooit voor de gein tegen mijn ouders gezegd dat we dat zouden doen, maar toen op maandagavond de tentjes waar je hier lekker kunt eten niet open waren hadden we vrij weinig keuze.

Het enige wat we nu echt jammer vinden is dat ik geen mooie trouwjurk droeg en hij niet helemaal in pak was en we dus ook niet zo'n mooie shoot hebben gedaan. Toen we 5 jaar getrouwd waren zijn we wel samen naar een bruidswinkel geweest waar ik allerlei jurken heb gepast omdat mijn man mij toch eens graag zo wilde zien.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Anoniem273

Bericht 19 Mrt 2016 23:41

Re: Wat had je graag anders willen zien op je huwelijksdag

Dat ik lipbalsem op had moeten doen. Op sommige foto's zie je velletjes op m'n lippen en dat vind ik wel een beetje jammer. Helemaal niet aan gedacht die dag, haha. Verder niks, het was helemaal naar wens :love:.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 20 Mrt 2016 11:49

Re: Wat had je graag anders willen zien op je huwelijksdag

Ik vond t jammer dat mijn vader niet gekomen is. Voor de rest was het een superdag!
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 20 Mrt 2016 12:26

Re: Wat had je graag anders willen zien op je huwelijksdag

Ik zou dan een andere fotograaf kiezen, we hebben prachtige foto's maar allemaal vrij standaard! Verder was het echt GEWELDIG!
⁠♡♡♡
<<

Anoniem168

Bericht 20 Mrt 2016 14:12

Re: Wat had je graag anders willen zien op je huwelijksdag

Ik zou wat dunner willen zijn dan ik was toen de tijd. Meer zoals nu, maar voor de rest ben ik heel tevreden.
<<

Anoniem168

Bericht 20 Mrt 2016 23:02

Re: Wat had je graag anders willen zien op je huwelijksdag

Mooi weer zodat we daadwerkelijk buiten hadden kunnen trouwen zoals ik heel graag wilde. Helaas werd het pas ruim na de ceremonie mooi. Wel fijn natuurlijk dat het feest daardoor gewoon werd zoals we voor ogen hadden.

En veel minder stressen, dat heeft een paar momenten op de dag toch een beetje minder leuk gemaakt voor mezelf.
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers