Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Drinken koel houden (voor kinderen)

<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 17 Mrt 2016 20:13

Drinken koel houden (voor kinderen)

Ik had een soort thermosbeker van Campina voor mijn meiden gekregen voor school. Maar nu is van een de deksel al stuk en bij de ander hoor ik zo vaak dat als ze gaan eten haar tas al helemaal nat en vies is van het drinken. Dus ik ben klaar met die bekers :-)

Maar nu is er geen koelkast op school, ze geven aan dat ze wel graag iets van optimel mee krijgen bij het brood, dus ik wil graag iets van een thermosbeker maar dan wel voor kinderen, dus niet te groot (ze drinken echt weinig) en makkelijk open te krijgen voor hun, maar ja dan weer niet zo makkelijk dat we weer lekkage hebben.

Iemand een idee?
:heart: :heart: 2011
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 17 Mrt 2016 20:27

Re: Drinken koel houden (voor kinderen)

Vroeger had mijn moeder van die plastic ijsklontjes, zo bleef mijn drinken koud op school en werd het niet waterig.

En anders optimel lang lekker ofzo, dat hoef je volgens mij niet koud te houden.
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 17 Mrt 2016 20:28

Re: Drinken koel houden (voor kinderen)

Je hebt ook van die kleine koeltasjes toch? Ik heb ze zelf niet, maar heb weleens goede verhalen op het forum hierover gelezen.
<<

Anoniem186

Bericht 17 Mrt 2016 20:31

Re: Drinken koel houden (voor kinderen)

Deze beker. Ik vind de bekers van contigo echt perfect!

http://www2.mycontigo.com/nl/2-pack-foo ... mug?id=122
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 18 Mrt 2016 10:45

Re: Drinken koel houden (voor kinderen)

Oh jans ik schrik wel een beetje van de prijs.. maar zoiets bedoel ik wel idd! Misschien kan ik ze wat goedkoper vinden.
:heart: :heart: 2011
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1692

Geregistreerd: 13 Jul 2015 09:12

Bericht 18 Mrt 2016 10:59

Re: Drinken koel houden (voor kinderen)

Jans schreef:Deze beker. Ik vind de bekers van contigo echt perfect!

http://www2.mycontigo.com/nl/2-pack-foo ... mug?id=122


Ja die inderdaad en dan de avond van tevoren in de koelkast zetten met het drinken er al in dan blijft het extra goed koud. Mijn zoontje heeft twee van die bekers en als ik en 's ochtends drinken en water in doe dan blijft dat volgens hem al gewoon lekker koud tot de middag, ook in de zomer. Hele fijne bekers, nooit meer een vieze tas. Dochter heeft er ook twee van dat merk maar dan met een rietje, dan drinkt ze veel beter dan met een gewone beker.
2010 2012
<<

Anoniem186

Bericht 19 Mrt 2016 10:02

Re: Drinken koel houden (voor kinderen)

Ja, die bekers zijn wel prijzig. Maar dit is een set hè. Misschien verkopen ze ze ook los.

Ik had 2 van die bekers voor m'n dochter. 1 met zo'n druk knop. En 1 met een rietje, die was echt fijn. Helaas was dochter hem na 3 weken op school al kwijt... Baal er flink van. Kostte 20 euro.
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2836

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:24

Bericht 19 Mrt 2016 15:03

Re: Drinken koel houden (voor kinderen)

En een pakje drinken mee? Je hebt nu optimel lang lekker in een pakje en die hoeft niet koel bewaard te worden.
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

anoniem203

Bericht 19 Mrt 2016 15:17

Re: Drinken koel houden (voor kinderen)

Ik gebruik die kinderflesjes van Tupperware voor mijn zoon. In de zomer gooi ik er ook zo'n plastic ijsklontje bij. Ik heb in het begin echt veel verschillende flesjes gekocht maar die gingen of kapot of ze lekte heel erg. Deze flesjes lekken helemaal niet en ze gaan makkelijk open.

Afbeelding
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5878

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 19 Mrt 2016 19:58

Re: Drinken koel houden (voor kinderen)

Je kan ook een klein thermosflesje bij bijvoorbeeld de Hema kopen, daar kan je ook dranken in koud houden als je hem voordat je de drank er in doet van binnen koud maakt, dus bijvoorbeeld de schone lege thermosflesjes zonder drank in de koelkast zetten en dan 's ochtends de Optimel er in doen. Blijft echt heel goed koud!
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Anoniem186

Bericht 19 Mrt 2016 20:37

Re: Drinken koel houden (voor kinderen)

Het nadeel van een gewoon thermosflesje is dat die dingen meestal heel moeilijk zelf open te maken zijn voor een kind. En dan moet de juf het dus doen, dat is niet zo wenselijk.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 19 Mrt 2016 22:25

Re: Drinken koel houden (voor kinderen)

Noor schreef:En een pakje drinken mee? Je hebt nu optimel lang lekker in een pakje en die hoeft niet koel bewaard te worden.


Ze drinken echt heel weinig, dus dan gooien ze het halve pakje weg, en ze knijpen er nog steeds in :palm: dus het wordt vast een zooi en daarbij als ik steeds pakjes moet kopen is dat op den duur ook prijzig. Kan ik denk ik beter een keer een bedrag voor zon beker uit geven.

:heart: :heart: 2011
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 19 Mrt 2016 22:26

Re: Drinken koel houden (voor kinderen)

minoessepoes schreef:Je kan ook een klein thermosflesje bij bijvoorbeeld de Hema kopen, daar kan je ook dranken in koud houden als je hem voordat je de drank er in doet van binnen koud maakt, dus bijvoorbeeld de schone lege thermosflesjes zonder drank in de koelkast zetten en dan 's ochtends de Optimel er in doen. Blijft echt heel goed koud!


JA heb ik ook al naar gezocht, maar dan weer wat Jans zegt, als ze die niet open krijgen wordt de juf daar niet zo blij van:-)
:heart: :heart: 2011
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5691

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 19 Mrt 2016 22:30

Re: Drinken koel houden (voor kinderen)

En optimel in ijsblokjeszakjes doen en invriezen?
Dan 'gewone' koude optimel in de beker met een paar klontjes optimel?
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers