Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dromen

<<

Puckini29

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 167

Geregistreerd: 30 Aug 2015 08:36

Bericht 17 Mrt 2016 21:34

Dromen

Hoi,

Ik heb nu in korte tijd 2 dromen, nou ja eerder nachtmerries gehad over mijn zoontje die verdrinkt.

De 1e droom speelde af in een zwembad. Hij had zwemles en moest op de bodem gaan zitten. De badmeester was druk met de andere kinderen en had niet in de gaten dat mn zoontje niet meer boven kwam. Uiteindelijk werd hij uit het water gehaald en gereanimeerd. .Toen werd ik badend in het zweet wakker.

Afgelopen nacht droomde ik dat we bij een meer oid waren en mn zoontje achteruit liep en niet doorhad dat hij al bij het water was. Hij stapte in het water en zonk gelijk naar beneden met zn gezicht omhoog kijkend en zn armen gestrekt naar boven..Het lukte mijn man niet om hem te pakken. Wederom werd ik van slag wakker,duurde wel even voordat ik weer kon slapen.

De nachtmerrie van afgelopen nacht staat nog in mijn geheugen gegrift. Hebben jullie wel eens zulke realistische dromen over familie leden gehad?
Betekent iets dat ik dit tot 2 keer toe heb gedroomd?
Afbeelding
<<

anoniem203

Bericht 17 Mrt 2016 21:59

Re: Dromen

Ik heb er ook minstens 2 in de week die over mijn kinderen gaan die ziek zijn, een ongeluk krijgen en erger.. Vooral toen ik zwanger was van de jongste was dit nog erger en werd ik vaak zwetend wakker. Ik denk dat dit gewoon een droom is van een van je grootste angsten. Het betekend niet nog dit binnenkort gaat gebeuren ofzo maar dingen waarover je overdag over nadenkt komen ook gewoon vaak terug in dromen.
<<

Puckini29

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 167

Geregistreerd: 30 Aug 2015 08:36

Bericht 17 Mrt 2016 22:08

Re: Dromen

Ja hè goh ik heb niet eerder zulke dromen over mn kinderen gehad.
Nu is het wel zo dat mn zoontje op zwemles zit en er angstig voor is. Misschien dat het daar wel vandaan komt.
Afbeelding
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 17 Mrt 2016 22:31

Re: Dromen

Ik droom best veel, en soms ook best realistisch. Dan wird ik wakker en denk ik; hrb ik die gedroomd of is dit echt?
Als ik ze dan echt naga en omschrijf, dan klopt rrtoch vaak iets niet. Maar geb ook wel eens dat ze t ergen over hebben dat ik denk he hrb ik dat nu gedroomd of was t echt?
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 22:54

Bericht 18 Mrt 2016 14:52

Re: Dromen

Is het iets waar je in het dagelijks leven bang voor bent of veel mee bezig doordat hij zwemles spannend vindt?

Zulk soort dingen heb ik wel vaker als er iets speelt. Bij beide ongeplande zwangerschappen droomde ik bijv ook al ruim voordat ik over tijd zou zijn dat ik zwanger was en ben ik positief gaan testen.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Puckini29

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 167

Geregistreerd: 30 Aug 2015 08:36

Bericht 19 Mrt 2016 07:53

Re: Dromen

Chaos schreef:Is het iets waar je in het dagelijks leven bang voor bent of veel mee bezig doordat hij zwemles spannend vindt?


Ik ben er niet bang voor dat hij zal verdrinken, ben daar ook helemaal niet mee bezig. Ik vind het voor hemzelf wel sneu dat hij zwemles spannend vind. Het komt vast van zwemles want het was de nacht na zwemles dat ik droomde. Wat kunnen je hersens dan rare dingen doen hè haha.
Afbeelding

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers