Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wijn & spijs wandeling

<<

PlugInBaby

Kwebbel

Berichten: 348

Geregistreerd: 04 Sep 2013 19:25

Bericht 16 Mrt 2016 09:48

Wijn & spijs wandeling

Wie heeft dit wel eens gedaan? Ik ga m binnenkort doen in E.indhoven, ben benieuwd! Je gaat dan wandelend van restaurant naar restaurant voor een hapje en een drankje, in E.indhoven zijn het er 5, kan per stad verschillen.

Www.wijnspijs.nl
<<

Anoniem193

Bericht 16 Mrt 2016 10:51

Re: Wijn & spijs wandeling

Nog nooit gedaan, maar lijkt mij echt super leuk om een keer te doen.
<<

PlugInBaby

Kwebbel

Berichten: 348

Geregistreerd: 04 Sep 2013 19:25

Bericht 16 Mrt 2016 12:30

Re: Wijn & spijs wandeling

Ik laat wel weten hoe het was :-)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 16 Mrt 2016 12:36

Re: Wijn & spijs wandeling

Wij gaat er in juli eentje in onze woonplaats doen. De vorige keer kon ik niet en daar baalde ik onwijs van. Dit past echt perfect bij ons! Nu kwam er weer eentje in juli in onze woonplaats dus hebben direct kaartjes gekocht. We gaan ook aan de aanschuiftafel zodat we met anderen mensen aan tafel zitten. Wie weet leren we nog leuke mensen kennen.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem244

Bericht 16 Mrt 2016 12:38

Re: Wijn & spijs wandeling

2x in Zwolle gedaan en echt super leuk om te doen
Lekkere wijnen, lekkere hapjes
<<

PlugInBaby

Kwebbel

Berichten: 348

Geregistreerd: 04 Sep 2013 19:25

Bericht 16 Mrt 2016 15:30

Re: Wijn & spijs wandeling

Klinkt goed radler! Ook leuk marin, had ik zelf nog niet eens aan gedacht haha, maar ga met een collega/vriendin dus dan bellen we elkaar maar de oren van het hoofd :p
<<

Anoniem156

Bericht 16 Mrt 2016 18:55

Re: Wijn & spijs wandeling

Heb ik twee keer gedaan in mijn oude woonplaats, allebei de keren echt supergoed bevallen!
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 17 Mrt 2016 20:35

Re: Wijn & spijs wandeling

Dat klinkt leuk!
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers